wedstrijd regio midden, help mee!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:48

Hoi!!

Voor sponsoren is het misschien makkelijker als we de plaats en datum hebben.Er kan echter natuurlijk wel alvast worden nagevraagd of er interesse is in sponsoring!!

De wedstrijd wordt niet voor de winstpunten aangezien het een onderlinge wedstrijd wordt. Uiteraard willen we wel prijzen regelen.....

Iemand die goed is in posters ontwerpen?

JO!!

rosanrosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:48

Tuurlijk moet er eerst een datum geprikt wordt.

En voor de deelnemers (dus ook inschrijvingen van deelnemers) zou ik zorgen. Ik wacht alleen op een datum.
Ik vind het wel zo eerlijk als er alleen bokkers mee mogen doen met de wedstrijd.
Dus als de datum geprikt is, gewoon mij een mailtje sturen als je wilt deelnemen dan komt alles in orde.

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:52

ik ga even een mailtje sturen naar verschillende paarden winkels enz.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:56

Op de dag zelf kunnen we natuurlijk ook een colectebus (melkbus) neerzetten waar iedereen een vrijwillige bijdrage in kan doen.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 21:00

ik probeer iemand te bereiken over bak in nieuwegein, ben dara dus nog mee bezig.
super dat er steeds meer mensen zijn die willen helpen!
en voor de datum wachten we weer op een bak Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:06

Hoi!!

rosanrosan, heb je even een pb gestuurd, lijkt me handiger om secretariaats taken via pb te regelen....

Ben benieuwd wat d elocatie uiteindelijk wordt;-)

JO!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:08

Hoi!!

rosanrosan, heb je even een pb gestuurd, lijkt me handiger om secretariaats taken via pb te regelen....

Ben benieuwd wat d elocatie uiteindelijk wordt;-)

JO!!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:50

Ik ga een mail naar imperial riding sturen heb al de tekst maar vinden jullie dt ook een goede tekst hier komt die:

Beste Imperial Riding,

Ik stuur u deze e-mail omdat wij opzoek zijn naar sponsors voor dressuurwedstrijd
georganiseert door enkele leden van www.bokt.nl. Wij vroegen ons af of u enige intresse
heeft om deze wedstrijd te sponsoren? De opbrengst van deze wedstrijd wordt overgemaakt op
giro 555 voor de slachtoffers van de ramp in Azië. Er is nog geen datum en plaats bekend maar heeft u enige intresse?

Alvast bedankt,
Britt van Noord

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:24

Goed hoor OK dan!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:29

gelukkig maar want ik heb het al verstuurd Tong uitsteken

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:51

Ik heb nu 2 mailtjes gestuurd naar:

Imperial Riding
Buitenhuis B.V. (paardenstallen)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:54

Misschien kan je Divoza ook nog proberen?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:29

Hoi allemaal

ben ik weer....

Mochten jullie het handig vinden om te gebruiken, hierbij de teks tide ik heb gebruikt om een locatie te regelen voor een van de andere wedstrijden (zuid).
Mag wat mij betreft vrij gebruikt worden en worden aangepast....

Beste lezer,

Ik heb een belangrijke vraag en ik hoop dat u me daarmee kunnen helpen.
Ik zal eerst de situatie uitleggen zodat precies duidelijk is wat de vraag nu precies is en belangrijker nog waarom ik deze vraag heb.
Ik hoop dan ook dat u deze mail serieus wilt doorlezen en me zo spoedig mogelijk een antwoord wil sturen.

Waarschijnlijk is het online-forum www.bokt.nl wel bekend bij u. Ik ben al sinds enkele jaren lid van dit forumen met mij nog vele andere Nederlandse paardenliefhebbers. Op dit forum worden allerlei zaken besproken, zo ook de ramp met de zeebeving in Azie. Inmiddels is er zelfs een speciaal gedeelte geopend waar allerlei spullen worden geveild. De opbrengst hiervan zal volledig ten goede komen aan giro 555 voor Azie. In dit speciale gedeelte worden niet alleen dingen geveild maar bieden mensen bijvoorbeeld ook hun paard aan voor een les, kun je een foto van je paard laten bewerken en is het mogelijke om te bieden op een heerlijke massage.
Vandaag is op dit speciale gedeelte het idee geopperd om een benefiet wedstrijd te organiseren waarvan de opbrengst volledig voor giro 555 zal zijn.

Het gaat hierbij overigens om een oefenwedstrijd dressuur voor verschillende klasses (B t/m Z2). De deelnemers zullen allen een klein bedrag aan inschrijfgeld moeten betalen. De prijzen willen we proberen te krijgen via sponsoring zodat zoveel mogelijk van de opbrengst naar Azie kan gaan.

Op dit moment zijn ik en een aantal andere mensen bezig om te kijken wat de mogelijkheden voor een dergelijke wedstrijd zijn. We willen proberen om diverse mensen en organisaties te benaderen om te vragen of ze hun diensten (bijvoorbeeld een locatie of jurering) beschikbaar willen stellen en zodoende de benefietwedstrijd (en dus Azie) willen sponsoren.

Dit kunnen we echter niet alleen en we hopen dat u ons hiermee wilt helpen. Namens de anderen wil ik u vragen of het misschien mogelijk is als u ons hiermee ondersteund door bijvoorbeeld de wedstrijd te sponsoren of door het beschikbaar stellen van een locatie. Ook andere tips of vormen van sponsoring zijn van harte welkom!!

We hopen op een snel antwoord,

Alvast bedankt,

Groetjes (naam)

De laatste alinea kan worden aangepast aan het bedrijf waar de mail naar wordt gestuurd. Is het bijvoorbeeld een bedrijf voor sportprijzen dan kan dat erbij gezet worden....

Hoop dat jullie er wat aan hebben!!

Groetjes JO!!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:34

Goed hoor. En er zijn toch ook wel jury's hier op bokt die misschien mee willen werken. Ik zou eens even met de zoekfunctie aan de gang gaan.

Marjolein18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:52

ja das misschien wel handig, die zoekfunctie gebruiken!
Als er nog mensen zijn met goede ideeen voor de catering en die mij daar bij willen helpen: PB ME!!!!
haha, krijg er nu al zin in!!! Haha!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:41

ik heb een mail terug van Imperial Riding

Hallo Britt,

Wij zijn reeds via andere contactpersonen bij Bokt bezig met de actie voor Azie, dus kunnen jullie met de dressuurwedtrijd helaas niet helpen. Veel succes met organiseren,

groetjes
Belinda
Imperial Riding/ Nederinum BV
tel: 020-4074440
belinda@nederinum.nl

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:50

Jammer dat ze niet mee willen werken. En divoza?? En horselover misschien??

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:51

Ik geloof dat Noord of Zuid al horse lover had gemailt...

Maar ik verwacht nog 2 mailtjes terug

Leoniez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:25

Ik wil ook wel meehelpen!
als jullie me ergens voor nodig hebben...hoor ik het wel Tong uitsteken

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:37

Is het mogelijk om erachter te komen met wie imperial riding bezig is, misschien is er dan alsnog wat gezamelijks te regelen namelijk!!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 12:42

ik heb ook horselover ook al gemaild.
anders is het ook handig om naar een vestiging in de buurt van de wedstrijd te bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:48

Is de bak al geregeld?

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 12:52

over de bak: ik heb gister geprobeert voor de bak in nieuwegein, en ik hoor vandaag of morgen of dat door kan gaan.
verder wil ik eigelijk ook nog een andere bak bij nieuwegein/houten proberen. Die mail/bel ik vandaag dan.

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:43

Van de andere die ik een mail heb gestuurd heb ik nog niks terug gehad, waneer ik ze heb laat ik het weten

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:45

Ik zit te denken waar je nog meer kan vragen, maar heb even geen idee. Misschien wat ruitersportzaken bij jouw in de buurt? Alle beetje helpen. Ik ga nog even op internet zoeken.