'Slaap je niet, dan rust je toch' (oud gezegde)

Als je erg hoest is het niet verstandig om melkprodukten te gebruiken
(slijmvorming), maar voor pure chocovla geldt dat niet, dacht ik (vandaag).
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hans kan mij niet tegen houden, die ligt in een coma en wordt niet uit zichzelf wakker, heeft hij mij voor nodig
) En de bank vind ik ook niet lekker liggen (nu dan, normaal val ik juist op de bank als een blok in slaap, nu dus niet)
(gaat voor de vla weer niet helemaal op) en dat is nou net de enige chocolade die ik lekker vind
)
eens zien hoe het verder gaat vandaag.
baal daar echt heel erg van
maar ja, het is niet anders.
T@nj@ schreef:Dinsdag middag moet ik weer bij dokkie komen, benieuwd wat hij gaat zeggen.
) dat is gewoon wat ik het liefst doe, nou ja, ik ben liever met de paarden bezig natuurlijk, maar das voorlopig nog totaal off limit, ik mag wel voeren maar verder ook niets (zie ik ze toch nog van dichtbij
)
i.v.m. mijn arbeidsongeschiktheids uitkering, ben benieuwd wat dat nou weer is, vorig jaar was dt volgens mij nog gewoon het gak? De naam van de man bij wie ik die afspraak heb komt mij erg bekend voor, volgens mij is dat gewoon de hele meegaande en vriendelijke controleur die ik hier altijd krijg, toffe peer die man dus ik hoop maar dat hij het is
Kan ik heel goed mee opschieten en hij is de gene die mij weer op het paard heeft geholpen toen ik na een vorig ongeluk te horen had gekregen dat ik nooit meer normaal zou kunnen lopen en zéker nooit meer iets met een paard zou kunnen doen, laat staan rijden, hij lachte daar hartelijk om
(hij is zelf ook altijd een paardenman geweest
tot hij bij een fiets ongeluk zijn nek brak
en toen was dat voor hem over maar zelfs hij kan nog erg veel
hele positieve man
) hij heeft mij toen zo ontzettend goed geholpen, en is zelfs hier geweest om mij terapie óp het paard te geven zodat ik zoetjes aan weer kom rijden dus ik hoop echt dat hij dat dit keer ook weer gaat doen
(hoop niet te hard want dokkie is het niet echt met mij eens)
T@nj@ schreef::DGloeiende, helemaal vergeten! Vorig e keer dat ik dat zou doen héb ik het ook gedaan
foto's gemaakt dus, Liam voor het eerst in de sneeuw en nog wat andere foto's, ben glad vergeten ze naar je te pb-en.
Komt dus nog, is het niet vandaag dan wel morgen