tanja en hans op z'n kant!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 02:06

Wie heeft jou toestemming gegeven om te gaan zitten bokken? >;)

'Slaap je niet, dan rust je toch' (oud gezegde) Tong uitsteken

Als je erg hoest is het niet verstandig om melkprodukten te gebruiken
(slijmvorming), maar voor pure chocovla geldt dat niet, dacht ik (vandaag). Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 02:26

Ik zelf Tong uitsteken Hans kan mij niet tegen houden, die ligt in een coma en wordt niet uit zichzelf wakker, heeft hij mij voor nodig Tong uitsteken
Ik krijg gewoon pijn door mijn hele lijf van al dat liggen, ligt ook aan mijn bed hoor, de matrassen moeten hoog nodig vervangen worden maar dat komt allemaal nog (heb ik nu niets aan Haha! ) En de bank vind ik ook niet lekker liggen (nu dan, normaal val ik juist op de bank als een blok in slaap, nu dus niet)

Tja, ik weet het, met dat gehoest is melk niet echt slim maar ik vind het zo lekker! (is meer de hoeveelheid anijsblokjes die ik erin gooi hoor) en ik heb laatst toevallig op tv gezien dat chocolade heel erg gezond is, tenminste pure chocolade dan he, hoe bitterder hoe beter Haha! (gaat voor de vla weer niet helemaal op) en dat is nou net de enige chocolade die ik lekker vind

Maar ik begin inmiddels knap moe te worden, krijg nu pijn in mijn hele lijf dus het wordt nu echt tijd dat ik er weer in kruip (ik luister echt wel naar mijn lichaam hoor Tong uitsteken )
Welterusten!!!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 03:07

Zullen we Hans dan maar een degelijk setje handboeien sturen? *LOL*

Natuurlijk word je gaar van al dat liggen, T@nj@,
maar ook in bed kun je allerlei simpele oefeningetjes doen
waar je lijf beter van wordt.

Geeft je bovendien wat afleiding als je slaap op is.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 03:27

Jaaa, handboeien, lekker kinky Haha!
Nou ja, jullie zien het al he, het is weer zover.........ben weer wakker.

Heb nog steeds een fikse griep maar het hoesten is nu wat minder geworden, heb kuurtje van dokkie gekregen want hij was niet blij met al mijn holtes die tjokvol zitten, geeft te veel druk op mijn hersenen en die stonden al onder druk, dus zaak om zo snel mogelijk van die griep af te komen, voorlopig heb ik nog niet het idee dat het minder is (ja het hoesten gelukkig wel) want ik heb nog steeds koorts maar volgens dokkie heeft dat ook met de hersen kneuzing te maken.

Hmmm, ga maar weer proberen te slapen, wordt niets op deze manier....

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 07:32

Ben het enorm eens met je laatste vijf woorden en vier puntjes.....

Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 07:54

Bedankt voor je kaartje trouwens Tanja Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 07:55

Haha! ben alweer wakker Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 07:56

Jij ook bedankt voor jouw kaart Bianca

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 07:56

Ja hoor paraaaa daar is ze weer Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 08:15

Maar ze gaat zo wel weer naar bed Ben wakker omdat Hans naar zijn werk moest en ik heb 2 bakken koffie op, begin nu weer slaap te krijgen dus ben weer weg voor de rest van de dag (even de nacht inhalen) Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 10:18

Weer even een klein updateje van mijn kant.
Ik heb een paar hele slechte dagen achter de rug, alles gaat nu echt heel moeizaam.
Kon niet achter de computer want ik kon nog nauwelijks iets zien en lopen/rechtop zitten ging al helemaal niet meer.
Nu lijkt het weer wat beter te gaan maar ik juig nog niet, ben net uit bed en heb daar de afgelopen 2 dagen continu gelegen dus ik ben nu wel uitgerust denk ik Haha! eens zien hoe het verder gaat vandaag.
Dinsdag middag moet ik weer bij dokkie komen, benieuwd wat hij gaat zeggen.

Ik was gevraagd een snuffelmarkt voor Azie te organiseren, heb daar in de eerste instantie ook ja op gezegt, topic geopend enz. maar ik heb de hele boel weer afgeblazen, ik denk niet dat ik eind Januari in staat ben al die mensen hier te ontvangen baal daar echt heel erg van Huilen maar ja, het is niet anders.

Ga nu weer even op de bank liggen, bakkie koffie drinken met Hans

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:35

T@nj@ schreef:
Dinsdag middag moet ik weer bij dokkie komen, benieuwd wat hij gaat zeggen.

Ik zou maar niet op een Blijde Boodschap rekenen, T@nj@. [img]http://www.fokt.nl/images/smiles/headshakesmile-fast[1].gif[/img]

En bekijk je situatie ajb per dag: bespaart je vast de nodige
verdere teleurstellingen. Ach gut

Voor vandaag:

Klik op:

http://www.riversongs.com/Fla/gwsoup.html

Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 14:03

Poeh daar ben je nog wel even zoet mee dan , idd maar beter niet tever vooruit kijken maar gewoon nemen zoals het komt...het zou toch fijn zijn als het nu ondertussen weer langzaam wat beter gaat zeg Ach gut

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 22:31

Ben ik weer heel even.
Vandaag bij dokkie geweest, Hans meegenomen want op de een of andere manier kan ik geen info meer in mijn brein vasthouden.
Ik heb het allemaal opgeschreven, heb dokkie gevraagt of dit nu een whiplash is (valt vaak samen met een hersenkneuzing schijnt het) zijn antwoord was dat hij toevallig net had gelezen dat ze dat woord niet meer mogen gebruiken en dat hij dat dus ook niet doet maar de symptomen zijn het dus wel.
De druk in mijn hersenen is wat afgenomen, duizelingen, vallen, misselijkheid en de constante hoofdpijn zal ik de eerste tijd nog last van blijven houden maar ik mag vanaf volgende week naar revalidatie therapie

Ik moet rekening houden met nog enkele maanden ellende, steeds 1 stap vooruit en 2 terug maar op den duur worden dat 2 stappen vooruit en 1 terug.
Ik mag rustig aan wat in het huis gaan doen maar moet een schema maken zodat ik 5 minuten iets doe, hooguit 15 min. en dan moet ik minimaal 2 uur liggen dus ik heb weer slaappillen gekregen want overdag lukt mij dat wel, als ik 5 min. iets doe val ik vanzelf in slaap maar de nachten zijn dan ineens wel lang.
Ook heb ik wat gekregen tegen de misselijkheid dus dat wordt hopelijk ook wat minder.

Ik moet dus een schema gaan maken met wat ik op welke momenten van de dag ga doen en dat wordt dan toch echt achter de naaimachine zitten (ja Bianca, ik heb gelezen dat je weer zo graag een dekje van mij wil Haha! ) dat is gewoon wat ik het liefst doe, nou ja, ik ben liever met de paarden bezig natuurlijk, maar das voorlopig nog totaal off limit, ik mag wel voeren maar verder ook niets (zie ik ze toch nog van dichtbij )

Maandag moet ik mij in Assen melden bij mijn "reintergratie begeleider" Verward i.v.m. mijn arbeidsongeschiktheids uitkering, ben benieuwd wat dat nou weer is, vorig jaar was dt volgens mij nog gewoon het gak? De naam van de man bij wie ik die afspraak heb komt mij erg bekend voor, volgens mij is dat gewoon de hele meegaande en vriendelijke controleur die ik hier altijd krijg, toffe peer die man dus ik hoop maar dat hij het is

O ja, ik mag dus vanaf volgende week gaan revalideren, kreeg ik een terapeut toegewezen die ik niet ken, heb gevraagd aan mijn dokter of de terapeut die ik vorig jaar lange tijd heb gehad het ook doet, ja dus, dus ik heb hem gekozen Kan ik heel goed mee opschieten en hij is de gene die mij weer op het paard heeft geholpen toen ik na een vorig ongeluk te horen had gekregen dat ik nooit meer normaal zou kunnen lopen en zéker nooit meer iets met een paard zou kunnen doen, laat staan rijden, hij lachte daar hartelijk om (hij is zelf ook altijd een paardenman geweest tot hij bij een fiets ongeluk zijn nek brak en toen was dat voor hem over maar zelfs hij kan nog erg veel hele positieve man ) hij heeft mij toen zo ontzettend goed geholpen, en is zelfs hier geweest om mij terapie óp het paard te geven zodat ik zoetjes aan weer kom rijden dus ik hoop echt dat hij dat dit keer ook weer gaat doen (hoop niet te hard want dokkie is het niet echt met mij eens)

Phoe, inmiddels zit ik al bijna een uur te typen om dit zonder al te veel fouten op het scherm te krijgen en dat hakt er behoorlijk in, ben nu wel heel erg moe.
Ik ga dus weer plat en met de pillen die ik nu heb zal ik (hopelijk) ook de hele nacht doorslapen.
Jullie zijn weer op de hoogte

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 03:05

Ga jou eens stevig pb'en !! Boos! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 09:44

Jeetje!!! Heel veel sterkte!!!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 14:39

T@nj@ schreef:
...ik mag wel voeren maar verder ook niets (zie ik ze toch nog van dichtbij

dus ook geen foto maken Schijnheilig

Doe maar lekker rustig aan (of je het nou lekker vind of niet).
Sterkte Ach gut

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 14:45

Haha! Haha! Gloeiende, helemaal vergeten! Vorig e keer dat ik dat zou doen héb ik het ook gedaan foto's gemaakt dus, Liam voor het eerst in de sneeuw en nog wat andere foto's, ben glad vergeten ze naar je te pb-en.
Komt dus nog, is het niet vandaag dan wel morgen

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:14

T@nj@ schreef:
:D Haha! Gloeiende, helemaal vergeten! Vorig e keer dat ik dat zou doen héb ik het ook gedaan foto's gemaakt dus, Liam voor het eerst in de sneeuw en nog wat andere foto's, ben glad vergeten ze naar je te pb-en.
Komt dus nog, is het niet vandaag dan wel morgen

Haha geeft niks. En het heeft geen haast. Word eerst maar beter Knipoog

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:57

Dat klinkt al positief Tanja!! OK dan!
Hopelijk helpt hij je weer net zo goed, als de afgelopen keer Lovers