Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Waterkippie schreef:Dát ben ik zacht uitgedrukt niet met je eens...
iedereen heeft het daar over gehad, en iedereen vond de straf veels te laag... dus dat daar niets over gezegt werd is de grootste onzin!!!
ThePast03 schreef:Je bedoelt hier toch hopenlijk niet mee dat je vindt dat het Theo zijn eigen schuld is dat hij is doodgeschoten
faye schreef:Sarabande, ik stemde al geen links meer hoor! Ik heb er al langer genoeg van dat bepaalde groeperingen in bepaalde wijken de macht hebben en het leven van autochtone bevolking onmogelijk maken.
sarabande schreef:Kijk eens wat hier al aan vreemdelingenhaat loskomt. Zelfs iemand die zegt geen links te stemmen. Door het zo opvallend een moslim aangelegenheid te maken maak je een stemming los die de moslims als laatste willen.Dan ga ik me altijd afvragen, wat verschuilt zich onder de Burka
faye schreef:Deze trieste gebeurtenis heeft er zoveel mee te maken, dat in mijn ogen linkse partijen veel te lief zijn voor bepaalde groeperingen.
ThePast03 schreef:Wat voor achtergrond de dader ook heeft: helemaal niemand zou om zijn mening moeten worden vermoord.
Zelfs niet als je mening hebt zonder kennis van zaken.
Als Theo is vermoord om zijn mening hoop ik dat Nederland wel van zich laat horen!
Waterkippie schreef:ik ben het wel met je eens, maar het probleem is wel weer dat je dan te snel iedereen over één kam scheerd, want natuurlijk is niet iedereen die binnen een bepaalde groepering behoord hetzelfde.. netzoals niet iedere milieu activist hetzelfde is..
ThePast03 schreef:
Als Theo is vermoord om zijn mening hoop ik dat Nederland wel van zich laat horen!