Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellenlouise schreef:Dat begrijp ik inderdaad ook niet, kinderbijslag. Dit is iets dat stamt van net na de oorlog. Het gros van de mensen heeft het niet nodig.
Daarbij ben ik van mening dat als je een kind niet kunt onderhouden je er maar beter niet aan kunt beginnen.
Lovely schreef:Ik vind dat als je geestelijk, maatschappelijk, financieel niet in staat bent een kind groot te brengen, dat je het dan vooral niet moet doen. Maar goed, kijk om je heen en trek je conclusies.
Lovely schreef:Ik vind dat als je geestelijk, maatschappelijk, financieel niet in staat bent een kind groot te brengen, dat je het dan vooral niet moet doen. Maar goed, kijk om je heen en trek je conclusies.
Jorie schreef:Tja, financieel is nog aan te tonen.......maar geestelijk.......helaas denkt men daar natuurlijk zelf anders over. Vind de Tokkies niet echt hoog niveau zeg maar, maar het heeft zich wel voortgeplant.
runningkawa schreef:Dat heb ik dan weer nergens gezegt
Cayusejuhh schreef:IK BEN FULLTIME HUIS VROUW MET ME KIDDIES>. ik stop ze niet in zon gesticht!! ik werk op dagen dat ze op school zitten en daarnaast runnen we een manege in het weekend en de avonden. overdag kom er ik af en toe!!
IK vind dat als je een kind in een creche stopt en 2 verdiener bent een kind heb wanneer je het zelf uit komt. en denk niet in het kind zn belang