Wat doe je als een bokker de spullen niet opstuurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat als je de spullen niet krijgt

Bombarderen met boze PBtjes
24 (13%)
Jammer geld weg...
2 (1%)
Eisen dat je het geld terug krijgt....
31 (17%)
Proberen via de bank het geld terug te halen? (als dat kan)
24 (13%)
Open en bloot op BOKT bekend maken....
85 (47%)
anders, namelijk.....
14 (7%)

Totaal aantal stemmen: 180

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:59

Citaat:
Waarom stellen julli eniet een gezamenlijke mail naar het beheer op en laten haar bannen?

is allang gedaan, ze kunnen er alleen niets aan doen zolang Bart er niet is en de keiharde bewijzen dat C dezelfde is als P zijn er nog niet, pas dan kunnen ze er iets aan doen.

Aan een malafide verkoper kunnen ze niet zoveel doen, aan een schaduwaccount wel

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:11

smurf er is ook nog een N hahaha
maar inderdaad we hebben alle gegevens en namen enzovoort doorgegeven aan de moderators. nu maar afwachten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:28

die N is er niet meer, heb ik vernomen: naamban

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 10:48

Ja, wat maakt het ook uit, ze maken dan toch weer een nieuwe account onder een andere naam aan.....
Ik ga zo even de post controleren, ben benieuwd!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 10:54

Boos! Huilen Stoom uit je oren Extreme duivel Misselijk ~~}>

NIKS VAN HAAR BIJ DE POST!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:56

had je dat dan echt verwacht Anke Ach gut

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:54

Ik begrijp heel goed dat eea bij sommigen erg hoog zit, zodra Bart terug is van vakantie zal er naar gekeken worden.
Verder is hopelijk spoedig het nieuwe EA in werking waarin naar ik hoop ook positieve en negatieve feedback gegeven kan worden.
Maar ook hierin zal Bokt geen bemiddelende rol tussen koper en verkoper kunnen zijn.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 12:51

Sugarmiss schreef:
Ik begrijp heel goed dat eea bij sommigen erg hoog zit, zodra Bart terug is van vakantie zal er naar gekeken worden.
Verder is hopelijk spoedig het nieuwe EA in werking waarin naar ik hoop ook positieve en negatieve feedback gegeven kan worden.
Maar ook hierin zal Bokt geen bemiddelende rol tussen koper en verkoper kunnen zijn.
Dat zou fijn zijn, want zo worden heel veel bokkrs de dupe van dezelfde persoon en ze worden vaak pas gewaarschuwd als het al te laat is...

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 12:52

smurf schreef:
had je dat dan echt verwacht Anke Ach gut
Wel gehoopt (wil altijd blijven geloven in de goedheid van mensen) Schijnheilig

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:20

smurf schreef:
Citaat:
Waarom stellen julli eniet een gezamenlijke mail naar het beheer op en laten haar bannen?

is allang gedaan, ze kunnen er alleen niets aan doen zolang Bart er niet is en de keiharde bewijzen dat C dezelfde is als P zijn er nog niet, pas dan kunnen ze er iets aan doen.

Aan een malafide verkoper kunnen ze niet zoveel doen, aan een schaduwaccount wel

Sorry hoor maar als iemand zoals deze Corneel zo overduidelijk vaker de mist in gaan dan kan er wel degelijk iets gedaan worden in mijn ogen. Dus Corneel kan zowieso geband worden. Het feit of deze en gene dezelfde zijn zal dan iets moeilijker zijn maar door de mand vallen komt dan vanzelf wel.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:30

Fasel: je mag iemand niet alleen maar afrekenen op enkele missers, er zijn ook voorbeelden waar de afhandeling wel goed gegaan is.
Natuurlijk heel vervelend voor diegenen die de missers hebben meegemaakt, maar of het meer dan de helft van de kopers is is door ons niet vast te stellen.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:34

Hangt er van af. Als iemand uit de band springt op bokt dan is er ook de diverse vormen van waarschuwingen. Waarom zou je dat niet mogen doen bij mensen die niet secuur met deze zaken omgaan? Ik zou mijn forummers niet de dupe van zoiets willen laten worden. En ik zou zowieso mijn site daarvoor niet willen laten gebruiken. Zo iemand kreeg in ieder geval na een aantal meldingen een fiks berichtje van me Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:46

Hoeveel is 'een aantal meldingen' ?? En wie zegt dat er geen aktie van het team geweest is.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:00

voorlopig ben ik nog steeds niet mobiel bereikbaar Boos! Scheve mond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:10

SM ik neem aan dat als er actie van het team is geweest dat dan dit hele topic niet gestart was Haha! of minstens dat de bewuste bokker iig alles recht moet trekken wil ze blijven bokken....., Wellicht is het boktteam veel aardiger voor haar geweest als zij voor de bokkers

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:21

anke ik heb ook nog niks Boos! Boos! Boos!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:46

ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met bokt. 1 x heb ik heeeeel lang moeten wachten op me geld, ene P. Lachen Na veel pb(van mijn kant) en goedpraatmakertjes(van haar kant) en steeds maar geen geld via Tem geprobeerd. Nogmaals naar haar een pb gestuurd(want dat was de tip), heeft ze deze week eindelijk het geld gestuurd. Heeft slechte 3 mnd geduurd Scheve mond. Maar het is uiteindelijk goed gekomen en daar gaat 't om.
Andersom heb ik nooit echt problemen gehad, spullen zijn áltijd aangekomen, soms iets minder/anders omschreven dan er daadwerkelijk in de advertentie stond, maar dat waren kleine dingen.

Wel dat mensen zeggen dat ze geld overmaken/sturen en vervolgens niks meer laten horen. En als je na 3 weken informeerd hoe 't zit zeggen ze. Ja ik heb een pb gestuurd dat ik geen intresse meer had of ze reageren gewoon helemaal niet.
Wat er bij mij eerst als aktie komt is een stuk of tig (boze) pb's
Laatst bijgewerkt door Sammie op 10-04-04 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:48

Ik snap het niet echt niet......... voor die paar eurotjes zo voor joker staan. dan ben je toch simpel of zie ik dat nou verkeerd

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 18:54

Ik had een niet meer zo aardige PB gestuurd dat ik mijn geld terug eiste of mijn beugelriemen.

Ik kreeg het volgende antwoord:

corneel schreef:
Ze zijn verstuurd hoor ik haat dit he. Ik zal aan me moeder vragen onee wacht weet je wat ik doe je geld terug storten van je doet ook elke keer vreemd in me topic

ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg....
Heb haar gezegd: Vind je het gek dat ik zo vervelend doe, ik betaal je en krijg mijn spullen niet en heb haar de keus gegeven of mijn beugelriemen of mijn geld terug!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:01

gijsenkim schreef:
SM ik neem aan dat als er actie van het team is geweest ...etc

In het verleden is niet zo duidelijk naar voren gekomen in hoeveel van de verkopen/aankopen het met bewuste Bokker(s) nou helemaal mis is gegaan. Iets wat nog steeds niet duidelijk is.
Het aantal gevallen waar het gewoon wél goed gegaan is hoor je nl nog veel minder.

We hebben het er nog steeds (of weer) over, maar aangezien Bart op vakantie is kunnen er geen (verstrekkende) beslissingen genomen worden.
Dus even een status quo.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 19:08

alweer een PB, zo hoor je meer dan een week niets en nu ineens achter elkaar!
corneel schreef:
Het is verstuurd dus daar mee uit. Ik verstuur wel meer mensen dingen maar goed wil het nagaan voor je wat er is gebeurd en je geld kan je ook terug krijgen van mij part

ik heb haar gePBt dat ze mijn geld maar terug stuurt, dan zoek ik wel andere beugelriemen! OK dan!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:09

Dat begrijp ik. Ik vind het alleen heel vervelend voor al die mensen die erdoor gedupeerd zijn.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:16

nou zeg, dat is nog eens een aardige bokker: ze heeft ze opgestuurd en ze stort het geld terug....... Schijnheilig

ik heb vandaag (nog) geen pb van haar mogen ontvangen...... Scheve mond en ook geen pakje..... Cool

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 20:01

smurf"]
nou zeg, dat is nog eens een aardige bokker: ze heeft ze opgestuurd en ze stort het geld terug....... Schijnheilig

ik heb vandaag (nog) geen pb van haar mogen ontvangen...... Scheve mond en ook geen pakje..... Cool
[/quote]

Ik kreeg zojuist dit PBtje

[quote="corneel schreef:
heb het geld terug gestord

Dus ben benieuwd, dan moet het binnen 2 dagen op mijn rekening staan, pfff....heeft me wel veel energie gekost!

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 20:28

ow das leuk anke de beugelriemen waren opgestuurd maar ook je geld is teruggestort.
eerlijk gezegd geloof ik er geen snars van Schijnheilig ik hoop dat je in ieder geval 1 van de 2 terug krijg.