Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shilady schreef:Ik heb bij dezelfde winkel vorig jaar een tv van 3500 euro gekocht en toen heeft de manager zelf alle biljetten geteld voor het in de kassa te stoppen
Daihyo schreef:purny schreef:Dus je laat je in feite gewoon vals beschuldigen?
Nou, dit.
Je wil toch op zijn minst de beelden zien en zien op basis waarvan ze je eigenlijk gewoon van diefstal beschuldigen?
Cayenne schreef:shilady schreef:Ik heb bij dezelfde winkel vorig jaar een tv van 3500 euro gekocht en toen heeft de manager zelf alle biljetten geteld voor het in de kassa te stoppen
Je rekent een tv van 3500 euro contant af?![]()
Dit verhaal begint van beide kanten steeds vreemder te worden![]()
Je laat je toch niet vals beschuldigen als het niet klopt?
Ik vind het nogal rammelen
Cayenne schreef:shilady schreef:Ik heb bij dezelfde winkel vorig jaar een tv van 3500 euro gekocht en toen heeft de manager zelf alle biljetten geteld voor het in de kassa te stoppen
Je rekent een tv van 3500 euro contant af?![]()
Dit verhaal begint van beide kanten steeds vreemder te worden![]()
Je laat je toch niet vals beschuldigen als het niet klopt?
Ik vind het nogal rammelen
shilady schreef:L_iek schreef:Ik zou hier echt nooit akkoord mee gaan. Ik bedoel het niet rot maar je bent echt gek als je het er bij laat zitten.
Heb geen zin om een rechtzaak te beginnen wat uiteindelijk om 100 euro gaat.
Hun blijven bij wat hun denken te zien er zal geen verschil in komen als ik ga kijken
shilady schreef:L_iek schreef:Ik zou hier echt nooit akkoord mee gaan. Ik bedoel het niet rot maar je bent echt gek als je het er bij laat zitten.
Heb geen zin om een rechtzaak te beginnen wat uiteindelijk om 100 euro gaat.
Hun blijven bij wat hun denken te zien er zal geen verschil in komen als ik ga kijken

verootjoo schreef:Je kan toch niet meer dan €1000 uit een automaat halen?
Of ga je dan een aantal dagen achter elkaar max geld ophalen?
Voor grotere bedragen moet je naar de bank om het op te halen. Zou niet weten waarom je contant zou willen betalen of waarom je zoveel contant hebt als het niet om een zwarte transactie gaat.
Maar ik snap dat dus ook niet, want in zulke gevallen zoals dit hang je. Terwijl je anders gewoon kan bewijzen dat er voldoende is afgeschreven.
shilady schreef:Hun gaan het niet toegeven als ik zeg dat ik precies geen bewijs zie op die beelden en het hele bedrag terug wil.
Citaat:Las gewoon dat sommige hier zeggen van laat het er niet bij zitten regel rechtsbijstand etc dus dan ga je toch die richting op?
Citaat:Dus dan bewijs ik uiteindeljjk alsnog mn onschuld niet als hun na de beelden alsnog zeggen van wij zien het wel zo en zo.