Bellatrix schreef:Weekend!!
Ja
En ik ben blij dat er weer een gouden medaille is!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roihi schreef:Bellatrix schreef:Gefeliciteerd Roihi! Denk je dat je die dagen nog op kan nemen? Dan heb je nog lekker even vrij voor je aan je nieuwe baan begint.
Wel , kreeg vandaag een erg koude douche.
Ik zou geen 27 dagen hebben.
Blijkbaar bouwen we vakantiedagen op in het lopende jaar.
Als ik volgende week dus opzeg dan wordt maart mijn opzegmaand en de vakantiedagen worden dan geteld va Januari tot einde Maart.
Gaat flink prikken, ik had wel gehoopt dat ik langer vrij zou gaan hebben tussen de banen in om te resetten.
Aan de andere kant, die 27 dagen gaven veel stress omdat het in de weg zou staan om een nette overdracht te doen en alles goed af te ronden.
Dubbel dus maar toch een stukje zuur wel. Ik kan de rust goed gebruiken.
Maar goed, ben wel blij dat we dit weekend toch een beetje gaan vieren en dat mijn familie en vrienden erg blij voor me zijn.
Ook jullie felicitaties maken me blij.
En ik ben ook blij dat het weekend is en dat ik voor de regen terug thuis ben van wandelen met de
honden.
Jolliegirl schreef:Logisch toch dat je geen vakantiedagen opbouwt voor een deel van een jaar waarin je niet werkt...
Zou lekker makkelijk zijn anders.
Vaak heb je X aantal dagen op fulltime basis..
Maar die bouw je per maand op.
Selina schreef:Jolliegirl schreef:Logisch toch dat je geen vakantiedagen opbouwt voor een deel van een jaar waarin je niet werkt...
Zou lekker makkelijk zijn anders.
Vaak heb je X aantal dagen op fulltime basis..
Maar die bouw je per maand op.
Ligt aan het bedrijf hoor.
Bij m’n vorige werkgever bouwde je ze op.
Bij m’n huidige werkgever kreeg ik ze in 1x in januari.
Zebrastreep schreef:Vannacht voor het eerst sinds maanden zonder oxazepam kunnen slapen. De afbouw is gelukt en daar ben ik blij om!
ik weet niet of het ook echt zo is of dat ik het alleen zo ervaar op basis van je berichten, ik krijg het idee dat het langzaam steeds weer wat beter met je gaat en je steeds weer wat lekkerder in je vel zit? Het is je gegund! 
.