Ik heb bij een baan waar ik me een aantal jaar compleet uit de naad gewerkt had gewoon niets gehad, nog geen 'bedankt voor je inzet' vh management oid.
Ja, een weigering om mijn vakantieuren op te nemen wegens 'personeelstekort' wat ze al hadden voor ik er überhaupt begon.
En die hoeveelheid vakantieuren was ontstaan doordat ze mij constant terugriepen als ik vrij had onder dreiging dat ze het zouden noteren als werkweigering als ik niet zou op komen dagen.
Toch nog een week weten af te snoepen omdat een afgevaardigde in week 3 van mijn opzegtermijn langs kwam op de locatie en zei dat het mijn laatste week was, waarop ik gewoon heb gezegd 'ja dat klopt, over 2 dagen is mijn laatste dag'.
Mss niet netjes, maar ik was inmiddels ook wel helemaal klaar met dat bedrijf.
Had in de laatste maand ofzo ook al 2 nieuwe voorvrouwen gezien waarvan de laatste binen 2 weken na mijn vertrek ook weg was.
Diegene gaf me overigens groot gelijk dat ik een week eerder vertrok, gaf toen ik haar later tegenkwam ook aan dat de gang van zaken rond mijn vertrek een grote rol speelde in haar voortijdige contractbeëindiging.
Ik ging er überhaupt nooit van uit dat ik iets kreeg ofzo, buiten een 'bedankt voor je inzet, succes met je nieuwe baan' vd leidinggevende(n).
Op stage kreeg ik eind vd stageperiode vaak meer waardering dan bij de betaalde banen.