En wat dit topic wel geleerd heeft, het is wat dat betreft overal anders.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

...ik ga met pensioen of als ik toch in de WIA val dan eerder
Eik schreef:Tja na bijna 10 jaar ergens werken en altijd het initiatief nemen om iets te regelen als een collega wegging, kreeg ik (je voelt hem aankomen) niks toen ik zelf wegging...
Ja mijn eigen team gaf mij cadeautjes maar vanuit het bedrijf kon er ineens niks.
Op het moment zelf voelde dat best even rot, maar ik kan er nu absoluut niet mee zitten jaren later.
Miss_Mii21 schreef:Conform de CAO moeten ze dus wel nog wat doen, wellicht sturen ze dat dan op? Ik vind dit heel bizar. Nog nooit meegemaakt.
Miss_Mii21 schreef:En dan nog, onze ict afdeling is breed, van echt ict programmeren tot uitleveren van materialen tot en met informatiemanagement. Afgelopen 2,5 jaar heb ik honderden kilo's papier de organisatie uit gewerkt, maar mijn leidinggevende lijkt er geen besef van te hebben hoeveel werk dat is. De laatste maanden waren nogal bizar met een beoordeling waaruit totaal geen blijk van waardering kwam. Hij heeft echt geen flauw benul van het werk dat wij doen, maar vraagt daar ook niet naar. Geen interesse in. IT is interessant, papier totaal niet.
Miss_Mii21 schreef:purny schreef:Wij hebben overigens altijd wel een koffiemomentje als iemand weggaat.
Zelfs bij iemand die er maar 4 maanden heeft gewerkt.
Er waren 2 collega's naar kantoor gekomen. Degene van wie ik het totaal niet verwachtte had nog taart meegenomen. Dus toch nog soort van mini afscheid. Fijn dat er nog een paar de moeite namen.
De rest vergeten we maar snel