magda_90 schreef:love_mandy schreef:Ik heb al een heleboel items in mijn notities gezet om te kopen
Wij moeten even babbelen zodat we Marjo niet dezelfde boeken gaan geven.
Ja slim! Ik stuur je binnenkort wel even een pb om te overleggen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

die vind ik het mooiste om in de kast te houden maar onderaan de streep is de inhoud van een boek echt het belangrijkste
maar paperbacks heb ik ook een kast van vol, als de floppy zijn alleen maar pluspunten.
Ik kijk iig er naar uit om dit jaar nieuwe genres te ontdekken, rond te snuffelen in de boekenwinkel en mooie edities te scoren. Marjo schreef:Jespri schreef:Super leuk!!!
Blij met m’n lootje, denk dat ik daarvoor een mooi pakket kan maken. Ook blij met de gene die mij heeft denk dat die ook goed weet waar ze mij mee kan verassen.
Ik heb al 2 boeken in gedachten

DWitzel schreef:Eelmo schreef:Ha leuk, ik had al een vaag vermoeden dat ik op een manier gelinkt zou worden aan Goldwynn![]()
Maar een hoop werk idd, snel gedaan! Leuk!
Wij moeten ook even afstemmen voor Sanne
vind het eigenlijk ook wel fijn om met iemand te kunnen sparren over de boeken.
Sirius_ schreef:Ok advent kalender vraag.
Hebben jullie editie voorkeuren?
Bijv model op de cover, illustrated, special edition, hardcover of paperback etc?

Susan88 schreef:Leuk, lootjes! Ik vind het wel een beetje spannend aangezien ryukapple en ik niet echt overeen komen qua boekensmaak, maar dat komt vast uiteindelijk allemaal goed (met het verlanglijstje)Ik kijk iig er naar uit om dit jaar nieuwe genres te ontdekken, rond te snuffelen in de boekenwinkel en mooie edities te scoren.
)
Daihyo schreef:Ik heb vorig jaar een vragenlijst gestuurd aan DWitzel en krijg van verschillende kanten de vraag om deze te delen. Bij deze doe ik dat in het topic, dan kan iedereen erbij. Succes ermee
De vragen richten zich overigens vooral op de overige cadeaus, niet op boeken zelf. Maar dan moet je die even toevoegen.
1. Favoriete drankje warm:
2. Uit glas of mok?
3. Favoriete drankje koud:
4. Favoriete zoete snack:
5. Favoriete zoute snack:
6. Welke kleuren of combinaties vind je fijn/prettig?
7. Welke kleuren of combinaties juist niet?
8. Is je huis opgeruimd en netjes of vrolijk en (wat) rommelig?
9. Woonstijl (denk aan industrieel, romantisch, enz., plaatjes ter ondersteuning mag):
10. Leukste verjaardagscadeau tot nu toe:
11. Favoriete huisdier(en):
12. Leukste paardenras(sen):
13. Het engste dat je ooit hebt gedaan:
14. Het stomste cadeau dat je ooit hebt gekregen:
15. Wat zou je nooit in je leven doen?
16. Favoriete kledingstuk:
17. Ben je sportief?
18. Hobby naast paarden:
19. Jouw ideale paardenverblijf:
20. Wat is de top 3 van jouw bucketlist? Of zou er bovenaan staan als je er 1 zou hebben?
magda_90 schreef:
Sirius_ schreef:Ok advent kalender vraag.
Hebben jullie editie voorkeuren?

, dus dan zie je de special edition toch niet.