Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 22:05

Ik kom nooit bij de AH, maar ben nu wel benieuwd hoe die hamsters eruit zien.
Hoewel nooit, ik lieg, ik ben voor Secret Santa bij de AH geweest, want dat is de enige supermarkt hier in de omgeving die cacao in het assortiment heeft. En vorige week had ik zin in warme chocomelk en toen ben ik ook bij de AH geweest om cacao te halen. :))

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 22:12

Je hebt ze echt in ieder thema. Kerst hamsters, paas hamsters, boeren hamster, F1 hamster, kaas hamster, Efteling hamster… geloof over de 100 soorten inmiddels.

Ze zijn heel fijn hond proof hier dus mijn honden sparen ze ook. Ieder seizoen liggen er zo’n 6 andere in de woonkamer om mee te spelen. De jongste neemt ze overal mee naartoe. Grote stoere hond… met zijn ‘ hammie ‘

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 22:49

Jouw honden zijn dus gek op hamsters, die van mij is gek op egel speeltjes. :))

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 23:32

StonedRomy schreef:
Oké dan toch mijn aanmelding ingestuurd. **\O/**

Alvast mijn excuses voor de hamster/akita praat.

[ Afbeelding ]
( kleintje is jarig dus dan maar nog een hamster erbij he? )

Super cute <3

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 08:34

Ik bleef twijfelen en toch wat meelezen bij jullie. Maar toch besloten om niet mee te doen. Er komt voor ons thuis een pittige tijd aan en hoewel het nu wat rustig is zal het richting april toch onrustiger worden. Ook ga ik het weekend ervoor een weekendje weg met de schoonfamilie wat we cadeau hebben gedaan.

Ik vind het heel jammer, maar het zou niet eerlijk zijn voor mijn secret easter bunny of voor mijn lootje als ik er niet met de kop helemaal bij ben.

Uiteraard ga ik wel lekker meelezen en ben ik er de volgende SS weer bij en wellicht als deze editie geslaagd is kan ik de volgende keer aansluiten.

Geniet er allemaal van!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 09:52

Romy ik ben dol op akita praat. Hamsters heb ik maar 1, de prinses Efteling hamster die ik als laatste van mijn tante kreeg voor ze overleed.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 16:18

Weekvraag week 2:

Wat zou ik doen als ik morgen een dag vrij zou hebben…

Uitzieken waarschijnlijk. Door de kou, honden die er teveel van genoten waardoor ik ze niet tegen wilde houden en een koude allergie heb ik nu flink last van mijn longen. En al 3.5 maand een gebroken voet die niet wilt genezen _-:(

Normaal zou ik zeggen: heerlijk een lange wandeling in d Ardennen met de honden en daarna een lange rit met mijn paard.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 19:40

Citaat:
Weekvraag week 3
Welke betekenis heeft Pasen voor jou?

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:44

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 3

Als ik heel eerlijk mag zijn, niet echt iets.. Ik vind het gewoon leuk met de decoratie en kleurtjes en vrolijkheid.. maar emotioneel of religieus niet echt.. :+

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:54

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 3

Chocolade!
Chocolade eieren
Chocolade paashaas
Chocolade aanbiedingen na de pasen

Oja, en ander lekker eten.

Had ik al chocolade gezegd?

Ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan, maar daar heb ik verder niet zo veel mee. Dus Pasen en Kerst zijn voor mij vooral lekker eten en met familie zijn.

Al hoop ik wel dat we binnen nu en een paar jaar en mooie boerderij hebben, zodat ik voor ons zoontje en alle neefjes en nichtjes eieren kan verstoppen en zo.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:59

Echt helemaal niets. :+ geen paasversiering, geen paaseieren, of etentjes ter ere van Pasen.

Dus in zoverre: ik ben niet de meest paasachtige Bokker. :')

Maar ik hoor wel chocolade. Lekkere witte paaseitjes, jammie.. :9

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:59

Roosch schreef:
Echt helemaal niets. :+ geen paasversiering, geen paaseieren, of etentjes ter ere van Pasen.

Dus in zoverre: ik ben niet de meest paasachtige Bokker. :')

Maar ik hoor wel chocolade. Lekkere witte paaseitjes, jammie.. :9

Ja hoor :') zèlfs de eitjes moeten wit zijn? :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 20:03

Zeker, net als de katten. :D :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 20:11

Mijn herinnering aan Pasen: het was één van de weinige avonden dat we met ons hele gezin aan tafel zaten met het gourmetstel. Mijn vader was anders altijd in de melkput te vinden.

Sinds ik samenwoon doen we er niets bijzonders aan. Ik ben net als Roos dol op witte eitjes, liefst zonder vulling.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 20:14

Weekvraag 3

Echt helemaal niets. Nog niet eens de chocolade _O-

Al kijk ik wel uit naar de hamster collectie met Pasen. Maar verder beloof ik jullie dat de ah hamsters niet mijn hele persoonlijkheid zijn geworden. Ik zoek eigenlijk nog een aantal zonder allemaal toeters en bellen. Gewoon hamster hamsters…. Om mee te geven aan puppy kopers met de nest geur eraan.

Oké nu even een fatsoenlijke voorstel post maken zonder hamster talk

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 20:21

Wel lekker makkelijk winkelen voor jou StonedRomy. Gewoon hele budget besteden aan hamsters van MP opkopen. _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 20:23

Wat het voor mij betekent: ook niets :') ik werk vaak 1 van die dagen extra op de huisartsenpost dus het betekent een goed uurtarief en extra verdienen. En vrij van dagelijks werk. That’s it.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 20:31

Ik ben Romy en woon in het zonnige zuid Limburg.

Ik heb twee paarden die nu een beetje op zeer sportief pensioen staan. In eigen beheer. Ik ben steeds meer beplanting aan het toebrengen dus stekjes van paard vriendelijke planten zijn ook zeker welkom. Of zaadjes of…

Verder studeer ik nog altijd, werk ik als manager in een restaurant en train ik honden. Ook hoop ik rond Pasen duidelijk te hebben hoeveel kleine tijgers erbij komen op de wereld, want ik ben aan het wachten op de loopsheid van mijn akita gintora ( zilvere tijger in het Japans )

Ik heb momenteel 4 honden.
Jasper 10 jaar ( kleur turquoise ) een xxl Griekse straathond. Absoluut een foster fail.

Olivia 10 jaar. Mijn eerste echt eigen akita. Ben altijd
Met het ras opgegroeid maar haar heb ik voor mijn 17e verjaardag gekregen. Mevrouw heeft zo’n 2 keer per jaar de neiging om bijna dood te gaan. De laatste keer was tijdens mijn weekend in Zwitserland. Volledig verlamd in de achterhand. Gelukkig loopt ze nu weer 10 km rondjes mee en zie je niets meer aan haar.

Gintora, 2.5 jaar oud en een echte pretletter. Multi kampioen en we reizen heel Europa door samen. Gaat ook graag mee naar bejaardentehuizen om daar iedereen van een knuffel te voorzien.

Kawaguchi, 1 jaar en een dag oud. Een beetje baby xxl en al enige tijd mijn grootste hond. Ook de hond die er het meeste van overtuigd is dat hij schoothond is en echt opgetild moet worden bij begroeten.

( Jasper, kawaguchi, ik, Olivia, gintora )
Afbeelding

Ik ben extreem allergisch voor kaneel, kou ( maar die behandel ik een beetje als lactose intolerant en een kaasfondue met extra kaas bestellen ) en nootmuskaat. Verder ben ik vegetariër. Ik heb het altijd koud dus ook met Pasen zijn warme sokken bijvoorbeeld heel welkom {:)

Ik heb een bad. Daar lig ik gemiddeld iedere dag wel in om op te warmen

En wat Marleen zegt ja hamsters zijn welkom :') kawa zal je eeuwig dankbaar zijn. Meneer sleept ze overal mee naartoe en ik vind het ook wel heel gezellig. Zo’n xxxl hond… met zijn hamster in zijn mond.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 20:57

Citaat:
Weekvraag week 3

Ik had er niks mee tot dat mijn zoontje in 2024 geboren werd op 1e paasdag. Op de 1 of andere manier voelt pasen daardoor wel anders, specialer, ik weet niet het is een stom gevoel misschien haha :D
Daarvoor eigenlijk vooral fijn dat we een extra vrije dag hebben en de lekkere eitjes.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 21:40

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 3

Een vrije dag en chocolade :')
Hier ook fan van de witte chocolade eitjes!
Ik bedenk me nu dat het ook zo'n periode is van een paar extra vrije dag voor de zomervakantie. En de dagen zijn dan weer langer en gelukkig een stukje warmer {:}

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 21:50

Hahah lees nu pas over de gezamenlijke onthulling van de pakketjes. Gewoon lekker blind ingeschreven.
Maar wel super leuk om het allemaal tegelijk te doen.

Op de een of andere manier was dit topic ontstipt. Maar ik heb jullie weer gevonden.
Zo te lezen hebben jullie allemaal de sneeuw en vorst overleefd.

@candalisa, dogdance… wat moet ik me daarbij voorstellen?

@Kim, succes met de sollicitaties.

Die hamsters zijn geweldig! Mijn neefjes sparen ze ook.

Jammer Keizerin! Maar we begrijpelijk. Sterkte met de pittig tijd.

@yonker, dat is een prachtige invulling van Pasen

Citaat:
Weekvraag week 3

Ik heb niet veel met Pasen.
Vroeger hield Pasen in;
Paaseieren zoeken en een gezellige dag met het gezin.
Toen ik nog juf was (tot vorig jaar) vertelde ik braaf het paasverhaal uit de bijbel (christelijke school) en hadden we paasontbijt met de kinderen.
Tegenwoordig doe ik er niks aan, behalve de eeuwige jacht naar paaseitjes die m’n man lekker vindt. Nogal kieskeurig is ie, hahah.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 22:35

Pasen is vaak even met de familie samen komen. Heel lang hebben we nog paaseieren gezocht bij mijn ouders, vooral voor mijn neefje en nichtje. Die gingen op den duur paaseieren verstoppen voor opa en oma. :')
Ook leuk, hun hond doet net als onze hond detectie speuren, maar die hond is 4 jaar eerder begonnen. Even eitje onder de neus houden en zoeken maar. _O-

Verder wel heel de reutemeteut ondergaan als katholieke, maar absoluut niet gelovig.
Vroeger was het vooral een zenuwachtige dag want was er op 2de paasdag altijd een selectiewedstrijd om je te selecteren voor de nationale wedstrijden. Met het feit dat dat de eerste wedstrijd was na de winterstop alle reden om zenuwachtig te zijn. :)) Nu is er al jaren geen selectie meer, dus vooral een relaxed weekend met extra vrije dag. *\o/*
En dit jaar zelfs 2 extra vrije dagen, want het is mijn werkweekend. *\o/* *\o/* *\o/*

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:15

Pasen... de Heer is waarlijk opgestaan. Voor mij gewoon een vrije dag en Tony caramel zeezout paaseitjes. Vroeger moesten we naar de kerk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:53

Al die paaseitjes in de winkel is wel echt slecht voor als je probeert niet meer zoveel te vreten _O-

Dus ik heb tot nu toe alles nog geskipt en was dat ook nog wel een tijdje van plan :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:37

Ik heb nog paaseitjes van vorig jaar liggen. :') In de kast bij de rest van de chocolade die blijft liggen. :')