Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:02

Dat iedereen in mijn huishouden die de steelstofzuiger gebruikt,niet even bedenkt om hem aan de lader te doen na gebruik.

Ik heb altijd het 'geluk' dat hij leeg is als ik hem nodig heb.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-25 14:07

Jolliegirl schreef:
Marocje schreef:
Dit dus. Mensen die op de middenbaan blijven plakken terwijl ze niet meer inhalen. Ga gewoon naar rechts, dan kunnen mensen die doorrijden ook gewoon doorrijden.

Och...die ga ik gewoon voorbij op de volgende baan.
Ga ik mn tijd niet aan geven om te ergeren...

Ik wel, dat is onnodig links rijden en dat is niet toegestaan. Je rijdt anderen onnodig in de weg.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:08

Hoe sommige mensen hun excelbestanden maken. Met zoveel kleurtjes en toelichtingen dat het echt totaal onleesbaar is geworden. En onoverzichtelijker dan een stapel losse papiertjes.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:09

Marocje schreef:
Jolliegirl schreef:
Je bent niet verplicht harder dan 100 te rijden..
En idd blijf rechts...en geef beeeeetje gas bij als je een vrachtauto inhaalt ofzo...

Dit dus. Mensen die op de middenbaan blijven plakken terwijl ze niet meer inhalen. Ga gewoon naar rechts, dan kunnen mensen die doorrijden ook gewoon doorrijden.

Die mensen haal ik altijd rechts in, dan zie je ze vaak denken van oh ja, ik moet naar rechts.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:09

Maar dat mag dan weer niet. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:10

_chou schreef:
Dat zijn dan weer echt dingen waar ik mij niet druk om kan maken, maar ik heb dan ook bijna nooit haast in de auto. Lekker podcastje op en gaan.

Ik heb ook nooit haast.
Maar nog vind ik het vervelend.
Rij gewoon 80, hoe moeilijk is dat :)
En op de snelweg prima als je geen honderd wilt, ga lekker rechts zitten en niemand ergert zich.

Ik probeer ook nooit te hard te rijden. Wel aan de snelheid.
En de enige boetes die ik nu heb zijn van die boetes zoals je op een rondweg 80 mag. Vervolgens heet het ineens bebouwde kom en mag je 70. De weg inrichting veranderd niet. Enkel dat bordje.

Uiteraard is het gewoon dom van mijzelf dat ik dan niet voldoende op heb gelet. Maar vind het wel zuur omdat ik er niemand in gevaar breng met dit rijgedrag. Omdat een meter eerder het ook oké was om harder te rijden bij dat type weg.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:12

Bloodymary schreef:
Die mensen haal ik altijd rechts in, dan zie je ze vaak denken van oh ja, ik moet naar rechts.

Ik haal die netjes links in.
En voeg voor hun neus weer terug, niet afsnijden maat ook niet weet ik hoeveel verder en ga dan ook door naar rechts.

Soms worden mensen daar ook wakker van..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:13

xPabloBokt schreef:
Jolliegirl schreef:

Ik wel, dat is onnodig links rijden en dat is niet toegestaan. Je rijdt anderen onnodig in de weg.

Precies. Laatst ook weer een geval die echt zat te slapen. Bleef stug in het midden rijden toen er snelwegen samen waren gekomen. Mensen die rechts reden, dan 2 banen moesten opschuiven, inhalen en weer 2 banen naar rechts. Je zou toch denken dat zo iemand dan wel wakker wordt en zelf even terug naar rechts gaat..

Mijn ergernis: ik moet echt naar de winkel om nog wat Sinterklaas inkopen te doen.. maar zit zo lekker op de bank.

Bathena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:20

Aan mijn collage's en leidinggevende die niet op wil/kan treden |o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 14:55

Bloodymary schreef:
Hoe sommige mensen hun excelbestanden maken. Met zoveel kleurtjes en toelichtingen dat het echt totaal onleesbaar is geworden. En onoverzichtelijker dan een stapel losse papiertjes.

:wave:
Gelukkig doen zowel mijn collega als ikzelf dit en kunnen we het van elkaar lezen :')

Te langzaam rijden is ook gevaarlijk mi. Mensen kunnen van een afstand niet inschatten hoe hard iemand rijdt, en als je dan met 80 aan komt rijden, moet je toch behoorlijk op je rem.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 15:13

Dat mijn simpele callcenter baantje nu opeens een veeleisend ding wordt met extra ai trainers waar je elke keer op moet inloggen en extra masterclasses voor verschillende vormen van bellen en werven . En meetings . Echt mensen laat me met rust deze tijd van het jaar. Het is al ellendig genoeg. Ik moet mijn auto nog naar de garage doen .ik moet nog naar de opticien voor nieuwe glazen ik moet nog steeds een afspraak inplannen voor mijn dochter bij de kinderarts. Ik moet nog aan mijn eigen boekhouding wat doen.

Ik kom maar niet in een (voor mijn lichaam) lekkere stabiele flow weetje wel ? Ik heb de hele ganse dag zo een gejaagd gevoel met een mistig hoofd. Al maanden .

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 15:45

DuoPenotti schreef:
Bloodymary schreef:

Ik haal die netjes links in.
En voeg voor hun neus weer terug, niet afsnijden maat ook niet weet ik hoeveel verder en ga dan ook door naar rechts.

Soms worden mensen daar ook wakker van..

Dat doe ik ook!
Rechts inhalen doe ik sowieso niet, wat als ze ineens toch wakker worden als ik ernaast zit en me niet zien. Dat risico ga ik echt niet lopen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 15:57

Jolliegirl schreef:

Dat gaat wat moeilijk als er maar 2 banen zijn... Als er meer banen zijn ga ik me ook niet ergeren. Edit: rechts inhalen doe ik wel moet ik eerlijk zeggen, als je zoveel op de weg zit als ik houdt het geduld een keer op.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 03-12-25 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 15:58

hahahatsjoe schreef:
Jolliegirl schreef:

Dat gaat wat moeilijk als er maar 2 banen zijn... Als er meer banen zijn ga ik me ook niet ergeren.

Er stond middenbaan, vandaar mijn reactie.

Met een middenbaan heb je minimaal 3 banen natuurlijk

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:01

Jolliegirl schreef:

Ik ben nog niet wakker, je hebt gelijk.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:05

hahahatsjoe schreef:
Jolliegirl schreef:

Ik ben nog niet wakker, je hebt gelijk.

Maar in jouw geval, met 2 banen, scheit irritant ja!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:21

Bellatrix schreef:
Maar dat mag dan weer niet. :+

Goed kijken of er geen controleurs zijn achter je en of het veilig is.

Heb 1 moment gehad dat ik rechts reed op snelweg. Er zat iemand links van mij die steeds langzamer ging, maar ik ook niet links meer kon inhalen. Op een gegeven moment werd het 60 en dan heb ik echt zo iets, dan maar er voorbij. Voelde veiliger op dat moment: was geen file vorming overigs.

Hier ergernis dat de wegen die bij ons in de stad nu afgesloten zijn, echt rot rijden zijn.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:37

De verbinding met onze virtuele werkplek. Of eigenlijk het gebrek daaraan.
Ik ben straks 10u ingelogd geweest waarvan ik er denk ik 4 effectief gewerkt heb. En het is niet alsof ik niks te doen heb, we hebben juist een piekperiode nu :+

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:47

Ziek aan het worden, hoop niet dat het erger wordt want vrijdag vieren we sinterklaas :\

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 16:58

Hopelijk dan weer voorbij.

Zo intens naar duizelig.
Ben wel vaker duizelig maar dit is voor mijn doen wel heel extreem.
Nu liggend op de bank zit ik nog in een draaimolen

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 17:10

Bloodymary schreef:

Die mensen haal ik altijd rechts in, dan zie je ze vaak denken van oh ja, ik moet naar rechts.[/quote]
De boete voor onnodig links rijden is lager dan die voor rechts inhalen ...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 17:17

zonnebloem18 schreef:
Zilfstar schreef:
Hoop dat ik de quote niet heb verkloot… Hoe doe jij de boodschappen scannen met je telefoon dan? Net gekeken in mijn lidl app maar ik zie die mogelijkheid nergens? Wij hebben zelfscans bij de lidl dat je dus alles bij het apparaat moet scannen en dan pas kunt inpakken (wat ik echt heel onhandig vind. Vind m scanner a la AH of als t via je telefoon kan veel handiger idd)

Het is een heel klein knopje in de app:
[ Afbeelding ]

Onze karren hebben zelfs een houder voor je telefoon, heel makkelijk.

Ah dat is dan wrs afhankelijk can t gekozen filiaal want de mijne heeft dat (nog?) niet. Wel goed te weten!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 17:17

aan een man die wegens geloof weigert mij de hand te schudden. -O-

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 17:20

denisesilver schreef:
Financier die verwacht dat we de factuur aan hun de eerste week van januari al kunnen sturen. Betreft een project waarbij door derden achteraf gefactureerd wordt, waar eerst een hele administratieve wirwar aan vooraf gaat. Ik word hier zo ontzettend moe van. Instanties die denken dat de wereld vergaat wanneer het boekjaar sluit. Voer maar een overloop post op in je boekhouding :evaw:

Of je stuurt vast een voorschot factuur.
Hier ook ineens allerlei instanties die alle facturen op tijd willen hebben. We zijn dicht laatste week dec dus ik mag aan de bak komende tijd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 17:23

Mijn afspeellijst op youtube die telkens verdwijnt. En het is de Top2000, dus dan moet ik steeds heel ver scrollen tot waar ik was gebleven.

Voorschotfactuur kan niet. Wij belasten kosten van derden door. Ik heb de eerste week van januari überhaupt nog niet duidelijk wat ik de externen aan ons moet laten factureren, laat staan wat ik aan de financier moet factureren.