Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Marocje schreef:Dit dus. Mensen die op de middenbaan blijven plakken terwijl ze niet meer inhalen. Ga gewoon naar rechts, dan kunnen mensen die doorrijden ook gewoon doorrijden.
Och...die ga ik gewoon voorbij op de volgende baan.
Ga ik mn tijd niet aan geven om te ergeren...
Marocje schreef:Jolliegirl schreef:Je bent niet verplicht harder dan 100 te rijden..
En idd blijf rechts...en geef beeeeetje gas bij als je een vrachtauto inhaalt ofzo...
Dit dus. Mensen die op de middenbaan blijven plakken terwijl ze niet meer inhalen. Ga gewoon naar rechts, dan kunnen mensen die doorrijden ook gewoon doorrijden.
_chou schreef:Dat zijn dan weer echt dingen waar ik mij niet druk om kan maken, maar ik heb dan ook bijna nooit haast in de auto. Lekker podcastje op en gaan.

Bloodymary schreef:Die mensen haal ik altijd rechts in, dan zie je ze vaak denken van oh ja, ik moet naar rechts.
xPabloBokt schreef:Jolliegirl schreef:Och...die ga ik gewoon voorbij op de volgende baan.
Ik wel, dat is onnodig links rijden en dat is niet toegestaan. Je rijdt anderen onnodig in de weg.
Bloodymary schreef:Hoe sommige mensen hun excelbestanden maken. Met zoveel kleurtjes en toelichtingen dat het echt totaal onleesbaar is geworden. En onoverzichtelijker dan een stapel losse papiertjes.

DuoPenotti schreef:Bloodymary schreef:Die mensen haal ik altijd rechts in, dan zie je ze vaak denken van oh ja, ik moet naar rechts.
Ik haal die netjes links in.
En voeg voor hun neus weer terug, niet afsnijden maat ook niet weet ik hoeveel verder en ga dan ook door naar rechts.
Soms worden mensen daar ook wakker van..
Jolliegirl schreef:Och...die ga ik gewoon voorbij op de volgende baan.
hahahatsjoe schreef:Jolliegirl schreef:Och...die ga ik gewoon voorbij op de volgende baan.
Dat gaat wat moeilijk als er maar 2 banen zijn... Als er meer banen zijn ga ik me ook niet ergeren.
Bellatrix schreef:Maar dat mag dan weer niet.
Bloodymary schreef:Dit dus. Mensen die op de middenbaan blijven plakken terwijl ze niet meer inhalen. Ga gewoon naar rechts, dan kunnen mensen die doorrijden ook gewoon doorrijden.
zonnebloem18 schreef:Zilfstar schreef:Hoop dat ik de quote niet heb verkloot… Hoe doe jij de boodschappen scannen met je telefoon dan? Net gekeken in mijn lidl app maar ik zie die mogelijkheid nergens? Wij hebben zelfscans bij de lidl dat je dus alles bij het apparaat moet scannen en dan pas kunt inpakken (wat ik echt heel onhandig vind. Vind m scanner a la AH of als t via je telefoon kan veel handiger idd)
Het is een heel klein knopje in de app:
[ Afbeelding ]
Onze karren hebben zelfs een houder voor je telefoon, heel makkelijk.
denisesilver schreef:Financier die verwacht dat we de factuur aan hun de eerste week van januari al kunnen sturen. Betreft een project waarbij door derden achteraf gefactureerd wordt, waar eerst een hele administratieve wirwar aan vooraf gaat. Ik word hier zo ontzettend moe van. Instanties die denken dat de wereld vergaat wanneer het boekjaar sluit. Voer maar een overloop post op in je boekhouding