Monstera pinnatipartita, de albo variegata (al gaat die traag), de alocasia regal shield, de cebu blue, white knight.
Maar mn amaryllis doet niets
kosseh
Geplaatst: Gisteren, 16:55
Zo leuk om hier alle planten voorbij te zien komen.
Ik heb op hoop van zegen m'n Ficus Lyrata verplaatst naar een andere kamer, zodat ik ruimte heb voor de kerstboom. Hoop zo erg dat die het overleeft, volgens mij staan ze er om bekend om niet goed te gaan na een verplaatsing. De kamer waar die nu staat is wat donkerder, daardoor maar dichterbij het raam gezet. Hopelijk lijken de situaties nu zo veel mogelijk op elkaar.
Standaard plek
Tijdelijk plekje
In januari mag de plant weer terug naar z'n standaard plek. Maar voor nu mag de kerstboom weer even stralen
Mocht m'n plant het niet meer doen, dan ga ik voor een Ficus Elastica. Hopelijk doet die het dan wat beter. Ik ben bang dat ik m'n huis toch te donker is voor de Ficus lyrata
_Karlijn
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 18:36
Ik kwam eergister voor het eerst een monstera thai tegen voor een schappelijkere prijs dan normaalgesproken (€17,95). Hij js zo'n 40 cm hoog, met 6 puntgave bladeren.
En nog aureum op mospaal
Tradescantia
En een adelomena, ik kende deze niet.
senna21
Geplaatst: Gisteren, 20:09
Janine1990 schreef:
Woooow!!
Zijn er hier meer mensen waarvan de planten ineens mega blad beginnen te geven? In hartje winter? Ik vind het zo raar...
Je, hier zijn er ook een paar planten die flink groeien. Veel kamerplanten zijn natuurlijk oerwoudplanten, dus zij malen niet om veel zon.