Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 19:27

Storm schreef:
Mijn geliefde suitsuit koffer is tijdens mijn reis van vorige week helemaal kapot gegaan, de hoek is gebroken en hij kan niet meer gemaakt worden. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe koffer.

Oh nee, en dat zijn van die mooie koffers! Wat zonde. Valt het niet onder je verzekering?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 19:33

Ik hoop dat Bertschat aanbiedingen heeft van handschoenen en een vest. Lekker warm :brr:

Seven

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 21:17

Ik zoek een pivo tripod en hoop op een mooie korting :j

Verder een fijne bodywarmer voor het rijden en een andere winterjas

Dus ik houd weer allerlei sites in de gaten

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 21:30

Mijn moeder heeft bedacht een robotstofzuiger te willen dus kreeg opdracht: zoek het uit en hou de prijzen maar in de gaten :)
Tips zijn welkom, zeker als je ervaring heb met honden met haar

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 06:01

Suzanne F. schreef:
Storm schreef:
Mijn geliefde suitsuit koffer is tijdens mijn reis van vorige week helemaal kapot gegaan, de hoek is gebroken en hij kan niet meer gemaakt worden. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe koffer.

Oh nee, en dat zijn van die mooie koffers! Wat zonde. Valt het niet onder je verzekering?

Ik bleek mijn bagage niet goed verzekerd te hebben. Dom van me. Nu snel aangepast.

Donnatella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 07:22

Ik ben ook mijn lijstje aan het maken voor black friday - best wel leuk :D .

Een mooie nieuwe winterjas zou fijn zijn. Ik hou van paardenjassen als gewone winterjas omdat die meestal gemaakt zijn om in te bewegen én je dus echt bewegingsruimte hebt. Ik ben echt verliefd op deze: https://hypostore.nl/pikeur-fw25-pikeur ... =1742&530=. Benieuwd of er nog voorraad is tegen dan.
En ook stalschoenen zijn altijd handig. Ik heb er nu weer opnieuw van Ariat en vind ze geweldig dus hopelijk heeft Ariat ook leuke kortingen.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 07:34

Ik zou heel graag, en totaal onnodig :o , een paar rode (veiligheids)beugels erbij willen. Dankzij dit topic bedacht ik dat het slim is om te wachten op Black Friday. Dus ik ben nu ook op uitkijk.

Donnatella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 08:20

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 08:52

Ik heb deze. Ze zijn lekker warm en ik heb er nog nooit natte voeten in gehad, zit tot de enkels een waterdicht membraan in.
Ik loop er zelf trouwens niet veel mee door de modder want dat vind ik zonde :') ik heb dus nog nooit echt enkeldiep ermee in de nattigheid gestaan. Deze hebben wel een rits en modder met ritsen is toch altijd een beetje een tricky combinatie, maar de mijne zijn nog goed.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 08:55

ApplePapple schreef:
Ik hoop een goede actie op een scheermachine op accu tegen de komen… zal niet meevallen maar wie weet O:)

Transgroom had vorig jaar een goede deal voor de Heiniger Saphir.

Kijk dus niet alleen bij paarden sites is mijn tip :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:06

Donnatella schreef:
Oh, ik zie hier deze Ariats in korting staan: https://www.drunensruiterhuis.nl/outdoo ... l-h2o.html. Zijn deze interessant voor de winter én vooral echt waterdicht en kunnen ze tegen modder?

Ik heb de niet-tall-versie en hoewel ik ze heel fijn vind, valt de kwaliteit me echt tegen. Longeren in een natte bak is al geen optie bijv, dan krijg je echt natte voeten. Ook kwam de binnenzool binnen no time los. Het zijn prachtige laarzen, warm en heel comfy, maar ze doen helaas niet wat ze beloven. Meer spatwaterdicht :') (en dan hoef ik er niet mee door de modder oid).

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:32

tirzasarah10 schreef:
Mijn moeder heeft bedacht een robotstofzuiger te willen dus kreeg opdracht: zoek het uit en hou de prijzen maar in de gaten :)
Tips zijn welkom, zeker als je ervaring heb met honden met haar

Er was onlangs een topic over robotstofzuigers. Misschien kun je daar al wat info uit halen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:48

Ik wil eigenlijk een loopband.
Woon in het buitengebied dus ik ga niet zo snel rondje om, helemaal nu niet in het donker dat overleef ik niet maar wil wel graag in beweging blijven.
Iemand nog tips over fijne loopband.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:57

Mando schreef:
Ik wil eigenlijk een loopband.
Woon in het buitengebied dus ik ga niet zo snel rondje om, helemaal nu niet in het donker dat overleef ik niet maar wil wel graag in beweging blijven.
Iemand nog tips over fijne loopband.

Marktplaats. Serieus zonde om een nieuwe te kopen. :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 14:01

Ok, goed plan eigenlijk

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 14:36

xSCWx schreef:
Ik hoop dat Bertschat aanbiedingen heeft van handschoenen en een vest. Lekker warm :brr:

Ik hoop het ook, want ik ben ook op zoek voor mijn man. Weet je of ze vorig jaar mee deden met bf?

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 15:41

amyz schreef:
Donnatella schreef:
Oh, ik zie hier deze Ariats in korting staan: https://www.drunensruiterhuis.nl/outdoo ... l-h2o.html. Zijn deze interessant voor de winter én vooral echt waterdicht en kunnen ze tegen modder?

Ik heb de niet-tall-versie en hoewel ik ze heel fijn vind, valt de kwaliteit me echt tegen. Longeren in een natte bak is al geen optie bijv, dan krijg je echt natte voeten. Ook kwam de binnenzool binnen no time los. Het zijn prachtige laarzen, warm en heel comfy, maar ze doen helaas niet wat ze beloven. Meer spatwaterdicht :') (en dan hoef ik er niet mee door de modder oid).

Ik heb beide versies en herken niet dat de gewone variant niet waterdicht zouden zijn? Ik loop er voor het 3e jaar op rij gewoon mee door de drek zonder natte voeten. De tall variant heb ik nog niet zo lang dus daarvan kan ik het nog niet zeggen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 20:19

yvje86 schreef:
xSCWx schreef:

Ik hoop het ook, want ik ben ook op zoek voor mijn man. Weet je of ze vorig jaar mee deden met bf?

Zelf zeggen ze niet mee te doen aan Black Friday (via hun eigen site Comfort Producten) maar het wordt ook verkocht door oa. Bol, Amazon en Decatlon dus ik hoop daar op een aanbieding. Of op Berschat.eu misschien wel

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 12:16

Weet iemand hier speelgoedwinkels die meedoen aan black friday? Mijn zoontje wil heel graag een magnetische knikkerbaan van connetix, en die zijn goed prijzig...

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:21

xSCWx schreef:
yvje86 schreef:

Zelf zeggen ze niet mee te doen aan Black Friday (via hun eigen site Comfort Producten) maar het wordt ook verkocht door oa. Bol, Amazon en Decatlon dus ik hoop daar op een aanbieding. Of op Berschat.eu misschien wel

Decathlon doet volgens mij geen blackfriday. dat was vorig jaar volgens mij ook niet

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:23

Donnatella schreef:

Die heb ik vorig jaar gekocht
En ik vind ze nog te mooi voor aan naar de paarden
( ik weet het 8)7 )
Dus ik draag ze in de winter nu nog gewoon, zitten super lekker en zijn heerlijk warm *\o/*

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:35

Donnatella schreef:

Voor jaar gekocht door tip hier op bokt. Ik gebruik ze altijd op stal en in het bos. Blijven fijn warm en goed waterdicht en kunnen tegen modder.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:56

Ik wilde wachten op bf maar heb nu al nieuwe skechers gescoord met 20% korting en 10 euro welkoms korting.
Afbeelding

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 16:37

Kimberley_ schreef:
Ik wilde wachten op bf maar heb nu al nieuwe skechers gescoord met 20% korting en 10 euro welkoms korting.
[ Afbeelding ]

Mooi, waar heb je die gevonden met de korting?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 16:50

Decathlon doet niet aan Black Friday, al jaren niet meer dus het zou me verbazen als het dit jaar wel is.

Voor Connetix zou ik Bol.com in de gaten houden. Die hebben rond black Friday altijd een week met een bepaalde categorie in de aanbieding.

Mijn telefoon lijkt het langzaam aan te begeven. Baal er van, prima ding en gewoon zo geen zin om honderden euro's uit te geven.. Ik zoek vooral een klein model want die koelkasten van tegenwoordig passen nog niet bijna in m'n hand.
Hopelijk is er met BF een mooie deal te vinden.