Wat was je grootste miskoop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:46

Een gave spijkerbroek die toch niet helemaal past... Zou uitlopen, dus niet groter gekocht. Maar zit toch net niet lekker... ;(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:47

Ik bedenk me net ook nog dat ik ooit eens een Karcher stoomreiniger kocht. Vreselijk onhandig ding was dat. Het duurde een eeuwigheid voordat hij warm was, vervolgens kon je hem vijf minuten gebruiken voor je hem weer moest vullen. Mijn schoonzus verklaarde me voor gek dat ik hem niet gebruikte, dus heeft zij hem gekregen, die is vervolgens tot dezelfde conclusie gekomen en inmiddels is dat ding al 5 keer van baasje gewisseld. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:48

_Mar3 schreef:
Een gave spijkerbroek die toch niet helemaal past... Zou uitlopen, dus niet groter gekocht. Maar zit toch net niet lekker... ;(

Is het 100% denim? Want dan kun je doorweken met lauwwarm water en vervolgens een poos dragen, proberen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:53

O Tupperware zo herkenbaar. Het lijkt zo handig maar valt in de praktijk bar tegen en neemt zoveel ruimte in.

Mijn dochter MOEST ook skeelers toen ze 13 werd. Staan ook ergens te verstoffen. Ze durft niet zo goed alleen te gaan en bij ons in de wijk moet je eerst over allemaal klinkertjes en over het spoor voordat je lekker een eindje kan skeeleren. Dat helpt niet mee.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:29

Raineri schreef:
Ik woon nu vlakbij een paardenkliniek. Bij ieder moment van zwakte en de neiging om op sporthorses te kijken ga ik tien minuten langs de weg staan en trailers tellen. Weer een kapot beest!

Ja dan genees ik weer helemaal.

_O- :')

Mn vloer. Ik had deze laminaat overgenomen van de vorige huurster, was pas 1.5 jaar oud.
Eenmaal sleutels overhandigd en aan het verven, zag ik dat er toch best veel beschadiging op zit. Iedere keer met afwassen nu extra opletten dat ik geen water knoei, gaat ie niet zo goed op. Achteraf had ik beter maar gewoon een goede pvc-vloer neer kunnen leggen.

En een specifieke cursus. Cursus an sich was hartstikke goed, maar ik had de pech 2 dierenartsen in mn groep te hebben, die hun huiswerk niet hadden gedaan. Gevolg: de dikke reader die je van te voren gelezen moest hebben, werd nu klasikaal gelezen ten bate van deze 2 gasten. Met nog maar nauwelijks ruimte voor praktijk. Dure leesclub.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:38

Winged schreef:
Sintara schreef:
Ik had ooit een gitaar gekocht want ik had bedacht dat ik gitaar ging leren spelen, dat is nooit gebeurd natuurlijk... :+
Verder echt heeel veel makeupjes en huidverzorging en shampoos enzo waarin dan tóch een of ander parfummetje zat waar ik allergisch voor ben.
Niks fijner dan je moeten ziekmelden op je werk omdat je hoofd zo erg jeukt dat je al je haar uit je hoofd wilt trekken :Y)

Oohja! In coronatijd een viool gekocht.. een super goedkope. Ding ligt inmiddels op zolder

Mijn vriend wilt eigenlijk viool spelen maar mag van mij geen viool kopen omdat ik bang ben dat die het nooit gaat gebruiken en ik het zonde van het geld vind :+

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 07:55

Tancreda4 schreef:
DubbelFun schreef:
Ik heb er ook veel schik mee.
@Tancreda4: als hij zó weinig gebruikt wordt zou je hem eigenlijk voor gebruik een azijnkuurtje moeten geven, maar ik denk dat de visite daar niet op wil wachten :)

Haha nee denk het niet. Dit topic doet mij wel aan t nadenken. Hij gaat gewoon de deur uit.

De nescafe oploskoffie is meer dan prima! Dat krijgen bij ons de koffie drinkers :j

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:38

SusanH schreef:
Mijn dochter MOEST ook skeelers toen ze 13 werd. Staan ook ergens te verstoffen. Ze durft niet zo goed alleen te gaan en bij ons in de wijk moet je eerst over allemaal klinkertjes en over het spoor voordat je lekker een eindje kan skeeleren. Dat helpt niet mee.

Ik ging vroeger altijd mijn folders rondbrengen op de fiets, op skeelers. Dus, tassen vol en dan skeelers aan en daarmee op de fiets naar de straat van bestemming. Daar skatend de folders rondbrengen en weer terug om nieuwe te halen. Je mag zelf bedenken of je dat aan je dochter verteld :+

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:43

Mijn man..

Ceetje_bokt

Ik lees dit topic met veel plezier en helaas herken ik veel. Online cursussen, keukenlijken, kleding en bij mij ook nog hondenpuzzels. Ik ben wel verstandiger geworden in de loop der jaren, maar vergissen blijft menselijk. Toch zie ik wel mogelijkheden binnen dit topic om alle ‘fouten’ te herstellen. Neem nou het voorbeeld van de viool…. Het moet toch mogelijk zijn om vanalles te gaan ruilen en overnemen? :D

MarlindeRooz

Pareltjes schreef:
Mijn man..

Ex man nu? :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:46

Sting schreef:
SusanH schreef:

Ik ging vroeger altijd mijn folders rondbrengen op de fiets, op skeelers. Dus, tassen vol en dan skeelers aan en daarmee op de fiets naar de straat van bestemming. Daar skatend de folders rondbrengen en weer terug om nieuwe te halen. Je mag zelf bedenken of je dat aan je dochter verteld :+

Ze heeft een bijbaan bij de Kruidvat ( is 15 inmiddels), dat verdient denk ik beter dan folders. Plus altijd droog en personeelskorting. Toen ze nog echt klein was, jaar of 6, ging ze wel altijd mee op de skeelers. Naar school, mee boodschappen doen, de hond uitlaten. Die skeelers zijn echt op gegaan aan gebruik. Je kon er ook schaatsen van maken, en de schoenen waren verstelbaar in 3 schoenmaten. Dat was geen miskoop. De bescherming die erbij hoorde wel. Die is amper gebruikt :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:49

Pareltjes schreef:
Mijn man..

Wat heeft hij gekost en waar heb je deze gekocht? Kun je nog retourneren?

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:50

MarlindeRooz schreef:
Pareltjes schreef:
Mijn man..

Ex man nu? :+

Nog niet. Kennelijk hebben leveranciers het recht eerst problemen te verhelpen alvorens men mag retourneren. De klacht is in behandeling en er wordt getracht het probleem te fixen… :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:11

Pareltjes schreef:
Mijn man..

Heb je die gekocht? :D

MarlindeRooz

Re: Wat was je grootste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:28

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:37

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:55

Pareltjes schreef:
Mijn man..

Gekocht via temu?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 10:26

Sanet schreef:
Pareltjes schreef:
Mijn man..

Gekocht via temu?

Hij bleek 1.30 en de kleur was ook niet helemaal goed?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 10:41

MarlindeRooz schreef:
Hij bleek 1.30 en de kleur was ook niet helemaal goed?

Ik mompel iets over pygmeeën :')

Haaskrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 11:04

Een springpaard dat niet wil springen. Dochter heeft getracht hem om te scholen en toen werd het een dressuurpaard dat niet wil dressuren. Hij is helemaal doorgelicht door de dierenarts, lichamelijk is er niks aan het handje maar hij is een grote stressbal die op wedstrijd gaan helemaal niet leuk vindt. Op buitenrit gaan trouwens ook niet want de wereld is Groot en Gevaarlijk en dus Supereng. Met de trailer naar het bos (twee minuten) om daar een uurtje een ritje te maken en dan met de trailer weer terug (weer twee minuten) kan het prinsje nog wel bekoren.

Gelukkig hebben we genoeg paarden waar het allemaal wel mee kan. Verkopen gaan we deze niet doen, want aan wie, zijn gebruiksaanwijzing is uitgebreid en hij kán goed springen dus de verleiding is groot om het toch te gaan proberen. Het is nu ons huisautistje dat diepgelukkig zijn dagen slijt in de wei en een paar keer per week rondhobbelen in de bak. En gepoetst worden, dat vind hij ook fijn. Het is nu alweer een paar jaar een gras-eet-paard dat van gras eten houdt, we hebben zijn bestemming uiteindelijk gevonden!

juval

Re: Wat was je grootste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 11:27

jumpsuit voor mijn dochter bij de wibra, zag er leuk uit, maar de enige opening is bij de hals, die krijgt ze dus niet over haar heupen/schouders... was niet duur, maar ze heeft het dus nooit gedragen.

verder qua kleding, alles wat perongeluk toch synthetisch is. Zo naar spul.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 11:45

DubbelFun schreef:
Én hebben de scherven nog geluk gebracht ??

Ja :j
Was gisteravond bij een openlucht concert. Het zou de hele avond regenen en we hadden heerlijk weer.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 12:01

@Haaskrijn: ik heb zijn zus.

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 12:05

Een bonen koffie apparaat wat een smerige koffie zoveel verschillende bonen geprobeerd, instellingen aangepast niet te drinken. Geruild voor een dolce gusto met mijn zus was een stuk goedkoper voor haar maar ik heb lekkere koffie.