Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raineri schreef:Ik woon nu vlakbij een paardenkliniek. Bij ieder moment van zwakte en de neiging om op sporthorses te kijken ga ik tien minuten langs de weg staan en trailers tellen. Weer een kapot beest!
Ja dan genees ik weer helemaal.
Winged schreef:Sintara schreef:Ik had ooit een gitaar gekocht want ik had bedacht dat ik gitaar ging leren spelen, dat is nooit gebeurd natuurlijk...![]()
Verder echt heeel veel makeupjes en huidverzorging en shampoos enzo waarin dan tóch een of ander parfummetje zat waar ik allergisch voor ben.
Niks fijner dan je moeten ziekmelden op je werk omdat je hoofd zo erg jeukt dat je al je haar uit je hoofd wilt trekken
Oohja! In coronatijd een viool gekocht.. een super goedkope. Ding ligt inmiddels op zolder
Tancreda4 schreef:DubbelFun schreef:Ik heb er ook veel schik mee.
@Tancreda4: als hij zó weinig gebruikt wordt zou je hem eigenlijk voor gebruik een azijnkuurtje moeten geven, maar ik denk dat de visite daar niet op wil wachten
Haha nee denk het niet. Dit topic doet mij wel aan t nadenken. Hij gaat gewoon de deur uit.
SusanH schreef:Mijn dochter MOEST ook skeelers toen ze 13 werd. Staan ook ergens te verstoffen. Ze durft niet zo goed alleen te gaan en bij ons in de wijk moet je eerst over allemaal klinkertjes en over het spoor voordat je lekker een eindje kan skeeleren. Dat helpt niet mee.
Sting schreef:SusanH schreef:Mijn dochter MOEST ook skeelers toen ze 13 werd. Staan ook ergens te verstoffen. Ze durft niet zo goed alleen te gaan en bij ons in de wijk moet je eerst over allemaal klinkertjes en over het spoor voordat je lekker een eindje kan skeeleren. Dat helpt niet mee.
Ik ging vroeger altijd mijn folders rondbrengen op de fiets, op skeelers. Dus, tassen vol en dan skeelers aan en daarmee op de fiets naar de straat van bestemming. Daar skatend de folders rondbrengen en weer terug om nieuwe te halen. Je mag zelf bedenken of je dat aan je dochter verteld