Ik ben ook wel benieuwd wat er met '100% opgebruiken' bedoeld word precies. Aan wat voor spulletjes ik dan moet denken; eetbare dingen, of spullen wat ook gewoon opgedragen/gebruikt kunnen worden op langer termijn?
Verder eens met de rest wat Tancreda zegt wel. Ik vind het inpakken persoonlijk wel erg leuk om te doen; voor mijn gevoel gaat dat samen met zo'n leuk SS pakket maken, wat misschien nergens op slaat en zeker niet als een lootje er zelf geen waarde aan hecht haha, maar ik zou de wens van mijn lootje wel respecteren als dit aangegeven word. En aan de hand van de vragen wat nog komen, verwacht ik idd ook wel dat je toekomstige Santa ook vast nog wel wat inspiratie op kan doen.
Anderzijds denk ik wel, met het oog op duurzaamheid; een SS is überhaupt niet duurzaam natuurlijk, tenzij alles volledig uit 2ehands spul bestaat of wat idd gezegd word; 100% opbruikbaar (maar ik zou dan wel graag wat aanknopingspunten willen met waar ik aan moet denken). Maar als mijn lootje geen waarde hecht aan leuk ingepakte cadeautjes, dan zou ik daar rekening mee houden - eventuele breekbare dingen zou ik wel met bv bubbel wrap doen.
Ik zou vooral onzeker zijn dat ik geen leuk pakket zou kunnen samenstellen omdat ik niet echt weet waar ik het zoeken moet - maar dat kan met de week vragen wel vast grotendeels opgelost worden - en ik hierin veel druk op mezelf kan leggen omdat ik het goed wil doen haha. Maar dat is vooral een ding waar ik zelf mee moet dealen natuurlijk, dat kan ik niet bij een ander leggen.
---
Ik heb bv ook jaarrond altijd wel inpakpapier liggen en bubbelwrap en ik bewaar dozen en vullingen van bestellingen wat hier binnenkomen dus ik kan qua inpakken bv ook bijna alles wel herbruiken van wat hier al ligt ipv nieuw kopen.