Ik zit er dagelijks om te grinniken.
Keep 'm coming

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Nou vooruit dan. Bij mijn keukenraam zitten er een stuk of vijf. Dit zijn de grootste, de kleintjes krijg ik niet goed op de foto.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ja, het raam is zo vies. Ik zal die eens zemen als het spinnenseizoen voorbij is. Wil ze niet in de weg zitten.
Beemsterkaas schreef:De beste manier om je spinnenangst te overwinnen is door er héél vaak naar te kijken, zowel op foto als in real life. Het helpt ook echt om hun levensstijl en gedrag te begrijpen, en zoals anderen hier al zeiden: ze een naam te geven (de grote jongens zeker...)
Mensen met panische angst voor spinnen zetten dus al een eerste belangrijke stap door dit topic te volgen
Daks schreef:Beemsterkaas schreef:De beste manier om je spinnenangst te overwinnen is door er héél vaak naar te kijken, zowel op foto als in real life. Het helpt ook echt om hun levensstijl en gedrag te begrijpen, en zoals anderen hier al zeiden: ze een naam te geven (de grote jongens zeker...)
Mensen met panische angst voor spinnen zetten dus al een eerste belangrijke stap door dit topic te volgen
Nou ik merk er nog niets van
Beemsterkaas schreef:De beste manier om je spinnenangst te overwinnen is door er héél vaak naar te kijken, zowel op foto als in real life. Het helpt ook echt om hun levensstijl en gedrag te begrijpen, en zoals anderen hier al zeiden: ze een naam te geven (de grote jongens zeker...)
Little_Gift schreef:Werkt hier allemaal niet.. Namen, koosnaampjes, helleveegnamen, niet benamen, dagelijks dit topic kijken... ik blijf even panisch!
Ik heb mezelf zelfs nu al opgelegd een aantal weken geleden dat ik dit topic onder geen beding nog na 21u 's avonds open want anders slaap ik de hele nacht niet omdat ik denk vanalles te zien en voelen kruipen.
Little_Gift schreef:Echt vreselijk.![]()
Zat gisteren met het angstzweet op het lijf de nieuwe foto's hier te bekijken en voelde ineens iets over mijn been rennen... Bleek een vlieg te zijn... Zelf bijna weggevoerd met de ambulance met een hartaanval zo wat![]()
Melisje_92 schreef:Ik heb dit topic al vaker geopend, maar bij elke foto ga ik viezer kijken![]()
Vorig jaar had ik na een week vakantie mijn vest die ik op de bank had laten liggen aangetrokken naar stal. Toen ik daar al een tijdje rondliep voelde ik ineens wat kriebelen in mijn mouw aan de binnenkant van mijn elleboog. Ik heb “het” vanbuiten vast gepakt en mij met lichte paniek uit mijn vest gewurmd. Na wat geschud kwam er een er echt een dikke zwarte joekel uitgekropen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
hiphorse schreef:Melisje_92 schreef:Ik heb dit topic al vaker geopend, maar bij elke foto ga ik viezer kijken![]()
Vorig jaar had ik na een week vakantie mijn vest die ik op de bank had laten liggen aangetrokken naar stal. Toen ik daar al een tijdje rondliep voelde ik ineens wat kriebelen in mijn mouw aan de binnenkant van mijn elleboog. Ik heb “het” vanbuiten vast gepakt en mij met lichte paniek uit mijn vest gewurmd. Na wat geschud kwam er een er echt een dikke zwarte joekel uitgekropen![]()
[ [url=https://boktimg.nl/img/m/wQ8W2O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Afbeelding ]
Had dat laatst toen ik een broek aan wou doen die een week over de rand van de badkuip heeft gelegen![]()
Gelukkig waren ze iets kleiner maar wel met z'n 2
Keizerinnnn schreef:Ik weet ook niet waarom ik deze topics steeds open... ik ben echt panisch als het gaat om spinnen. Maakt niet uit welk formaat en jullie delen hier ook nog eens de grote schurken. Ik woon nu in een nieuwbouwwoning en hebben enkel langpootspinnen (of hoe noem je zie) die kan ik nog wel aan met de stofzuiger. Maar zodra het dik en zwart is ben ik weg. Stomme is dat al het andere kwa insecten etc me niks boeit![]()
Bij mijn ouders wel deze maat gehad, ik ben in mijn ouders bed gaan liggen die weg waren. Ook nieuwbouw, maar volgens mij namen we die mee naar binnen via de houtstek voor de kachel. Dichterbij dan dit heb ik geen foto want ik scheet 100 kleuren. Vriend appte doodleuk toch, Kammie vreet die vast wel op. Onze kameleon pakte alles van de muren als ik hem in de buurt hield. Maar het idee dat hij dan zou vallen of die pootjes in de buurt van mijn handen zou komen.
[ Afbeelding ]
Mijn vriend heeft ooit eens een kruisspin naar mij toe gegooid, ik zei doe dit nog 1x en het is uit.