Bellatrix schreef:Weekvraag:
Als ik ook een kleinigheid voor de mens in het pakket wil doen, waar wordt je dan (niet) blij van?
Wel blij:
- Thee (liefst losse thee. ben van de fruitsmaakjes of bijvoorbeeld "appeltaart". geen engelse melange oid).
- Ik houd van lezen dus iets als boekenleggers of zo'n duimding om je boek open te houden e.d. is altijd goed. Ik drink wel koffie maar ben een neppert. alleen cappuccino of latte macchiato, het liefst met van die zoete siroopjes

- En ik wordt ook blij van wol/katoen want ik haak graag!
- Qua snacks. chocola, alles

- Ik vind gepersonaliseerde, creatieve en persoonlijke dingen ook altijd erg leuk!
- Geen must, maar wel leuk; ik denk dat mijn dochters van 5 en 8 heel blij zouden worden als er ook iets voor hun tevoorschijn zou komen. (echte meisjes, fan van alle disney prinsessen, Stitch, make up, haarprul etc etc)
Minder blij:
- Waxinelichthouders. Ik ben wel van de prullaria, maar kaarsjeshouders heb ik er al 150 van

- Snoep
- en om nog even toch iets voor de katten te noemen want ik zag dat ik dat eerder vergeten ben te vermelden. Onze katten komen niet los buiten. Halsbandjes e.d. zijn dus niet nodig (een grappige kerststrik waar je eens eenmalige een foto mee maakt ofzo vind ik dan wel grappig)
Bovenstaande is echter absoluut niet te lezen als lijstje! Ik laat me graag verrassen, maar aangezien ik verder niet zo actief ben op bokt dacht ik laat ik maar even uitgebreid zijn