Show je to good to go pakket.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 07:56

Je krijgt geen meldingen als je favorieten een pakket hebben. Dat is ook niet aan te zetten.
Je kunt dus alleen doen wat ik zei kijken of er een tijd dat ze verkocht zijn staat en dan proberen eerder dan die tijd te kijken. Dus zonder melding maar door je eigen wil. En zelfs dan kunnen mensen je voor zijn.
Vooral goede pakketen zijn zo verkocht. Binnen de minuut.

Fem

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 08:14

Ik kom ook meelezen/reageren.
In het andere topic regelmatig gepost in het verleden.
Halen standaard bij een aantal vaste bakkers als de vriezer weer leeg begint te raken.

En we hebben nog wat favorieten. Een daarvan is Quik's.
Gisteren twee pakketten gescoord (4,99 per stuk) en daar ter plekke nog de aanbieding om extra zakken friet bij de kopen voor 0,50 per stuk.

Afbeelding

Datums variërend van 17 september tot 1 oktober.

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 11:35

@Fem wauw dat is veel.

Voor het eerst een pakket opgehaald voor €3.99, helemaal blij mee.

Afbeelding

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 14:01

friezenfan2 schreef:
Je krijgt geen meldingen als je favorieten een pakket hebben. Dat is ook niet aan te zetten.
Je kunt dus alleen doen wat ik zei kijken of er een tijd dat ze verkocht zijn staat en dan proberen eerder dan die tijd te kijken. Dus zonder melding maar door je eigen wil. En zelfs dan kunnen mensen je voor zijn.
Vooral goede pakketen zijn zo verkocht. Binnen de minuut.

Dat is blijkbaar dus wel iets nieuws. Een collega van mij heeft dat dus sinds kort wel. Wel alleen op zijn Ipad en niet op zijn telefoon. Dus lijkt aan een versie oid te liggen. Maar hoe precies ben ik dus nog niet over uit

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 19:06

moonsparkle schreef:
Het is natuurlijk persoonlijk maar ik zou zelf niet veel lusten van het pakket hierboven :o

Ik ben ook niet zo van de apartigheid, de vla, vifit, brie en broodje zijn opgegaan. De rest geprobeerd maar die zijn de kliko in gegaan.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 13:33

Ik heb het idee dat onze ah de eerste dagen enorm veel in de korting heeft gehad, en nu weer terugloopt. Eerste dagen heel veel met 70% korting. Dit weekend en vandaag echt weinig... Of zou dat door het weekend komen?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 13:40

Sting schreef:
Ik heb het idee dat onze ah de eerste dagen enorm veel in de korting heeft gehad, en nu weer terugloopt. Eerste dagen heel veel met 70% korting. Dit weekend en vandaag echt weinig... Of zou dat door het weekend komen?

Ik denk eerder omdat er gewoon minder overblijft. Het systeem van AH past zich intern ook aan. Van producten die bv structureel terugkomen met kortingen, zal er minder gaan binnenkomen bv. Daardoor zal er ook deels minder aanbod gaan komen ook van bepaalde dingen. En het zal gewoon elke dag wisselen. Hier is t aanbod nog steeds vergelijkbaar qua hoeveelheid, maar welke specifieke producten wisselt wel.

Welke dag het is, weekend of doordeweeks etc, kan ook zeker nog meespelen ja.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 13:43

Later op de dag is er pas 70 % korting.
Wat me wel opviel is dat er het hele weekend hier in de buurt geen donuts met korting waren en dat was door de week wel.

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 15:32

Mijn eerste tgtg pakket... bevat gewoon een reep chocolade! Ik had veel verwacht, maar dit niet :') *\o/*

Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 15:37

Dat is zeker een mooi pakket, lekker divers.
Leuk om eens een pakket te zien uit het buitenland.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 21:25

friezenfan2 schreef:
Later op de dag is er pas 70 % korting.
Wat me wel opviel is dat er het hele weekend hier in de buurt geen donuts met korting waren en dat was door de week wel.

Dat is heel logisch. Donuts zijn een paar dagen houdbaar. Wat voor het weekend eruit gehaald wordt (dan wil je genoeg hebben liggen), is tot net na het weekend goed. Dan moeten er dus ook begin van de week uitgehaald worden, die halen het weekend niet. En wat er eventueel midden in de week uitgehaald wordt, is tot in het weekend goed en wordt daardoor normaal verkocht.

Dingen die per se in het schap moeten liggen, maar waarvan niet genoeg wordt verkocht voor de houdbaarheidsdatum verstrijkt, komen waarschijnlijk vaak in deze pakketten. Zijn vaak dezelfde producten. Verder is goed bestellen gewoon lastig, zeker producten die kort houdbaar zijn. Het weer, aanbiedingen (ook van de concurrent), evenementen hebben allemaal invloed. Je kunt niet blind op het systeem vertrouwen (dat houdt bv geen rekening met de houdbaarheid van producten).

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:22

Ik haal iedere twee weken een tgtg pakket bij de bakker, maar vrijwel nooit bij de supermarkt omdat het altijd vol zit met dingen waar ik niets aan heb :o
Maar dat laatste kans van de ah is top zeg! Zag het vanochtend al met 40% in de app staan en toen ik om half 3 in de buurt was, was het 70%. Meteen even ingeslagen.
Afbeelding
Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:26

Wow dat is echt heel veel voordeel en je kan weer even vooruit.
Ik zou willen dat ik een grotere vriezer had als ik dit zie.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:26

Dat is veel voordeel!!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:29

Nice!

Ik ga straks ook weer even kijken! De laatste twee keer hadden ze vooral veel groente, weinig vlees/vis. Dat hadden we nog genoeg voor de hele week en kan ook niet zo makkelijk in de vriezer. Dus vandaag nieuwe poging!

Als je nou ook nog je eigen tas meeneemt scheelt dat ook weer in de portemonnee <<)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:33

Wij hebben van het voorjaar een grotere vriezer aangeschaft, heel blij mee. Zaterdag bbq voor 20 man dus dan gaan de chipolata worstjes al op haha.

En ik heb altijd een eigen tas bij, maar we moesten een geboortebord bij vrienden zetten dus m'n vriend had de kofferbak organizer waar de tassen in zitten uit de auto gehaald :7

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:40

De vorige bewoners hebben een rare optie gekozen kwa maat van de inbouw koelkast vriezer combi. Dus ik heb eigenlijk maar 1 volledige lade. En voor een losse is er geen plek.
En een opvouwbaar tasje in je handtas? Daar heb ik er 3 van en zo zit ik tot nu toe nooit zonder tasje.

Nog steeds geen donuts met korting.

Waarom kan je geen groente invriezen? Als je het klaar maakt kan dat best hoor behalve met sla dat verlept.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:46

Ik gebruik geen handtas, betaal altijd met m'n telefoon :D Maar dit was ook de 1e keer in zo'n 3 jaar tijd dat ik zonder tas stond, dus normaal geen probleem. Heb linnen tassen en grote boodschappentassen in de auto liggen. En als ik lopend ben dan heb ik de kinderwagen bij met grote boodschappenmand onderin :D

Wat balen zeg dat je maar één lade hebt, wij zijn van 3 naar 6 gegaan en dat is echt top.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:51

1 volledige lade en 1 ondiepe en 1 halve lade. Maar ruimte is er nooit echt.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:54

Oh dat is zeker een mooi voordeel hierboven! Fantastisch!

Ik vries (voorgesneden) groenten ook in, maar ik doe het wel meestal even uit de winkel verpakking halen en in een vriezer geschikt zakje want met die winkel zakjes waar het vaak in zit, krijg je sneller kristal vorming, niet ideaal. Met goede diepvries zakjes kun je de overtollige lucht er zoveel mogelijk uithalen en is het beter houdbaar in de vriezer.

zo ga ik momenteel helemaal goed op het inslaan van oa italiaanse roerbakmix en soepgroenten mixen bv. Dat gaat er hier altijd snel doorheen. Maar ook de verspakketten neem ik graag mee. Ook als ik een recept van een specifiek pakket niet perse wil maken maar de ingrediënten wel interessant vind, kan ik de ingredienten altijd wel hergebruiken voor iets anders weer bv. De groentes snijd ik dan meestal meteen zodat het meteen bruikbaar is vanuit de vriezer.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-09-25 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 14:56

Wat zou er nu gebeuren met alles wat niet verkocht wordt van deze laatste kans koopjes? Als nog in de prullenbak? Of naar een voedselbank of restaurant?

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 15:07

Volgens mij mag het niet naar de voedselbank als ik het goed begrijp, daar moeten ze ook eten uitgeven dat nog 'goed' is (en dus ook in de winkel mag worden verkocht). Toen ik voorheen in een supermarkt werkte, werd het weggegooid omdat ze het niet naar een voedselbank mochten brengen. Ik weet niet of die regels intussen anders zijn, maar gezien alles altijd strenger wordt denk ik het niet.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 15:41

haha dat tasjes probleem heb ik inderdaad ook wel eens!

De meeste 70% korting producten zijn sla/rauwkost/worteltjes etc. Dat vind ik niet geschikt om in te vriezen.
Maar bijvoorbeeld roerbakgroenten/soepgroenten etc gaat hier inderdaad wel standaard in de vriezer!

Wij hebben zelfs twee vriezers, echt ideaal!
Ook voor broodpakketten van tgtg. Doen we er vaak twee tegelijk, dan kunnen we 2-3 weken vooruit!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 16:13

Ik reed net langs de AH, dus dacht, even kijken in de app, en drie bakjes met zeekraal 70 %. Laat ik nou dol zijn op zeekraal (heel simpel gerecht, noodles met zeekraal en zalm, in sojasaus en sesamolie). Dus ik weet wat er vanavond gegeten wordt.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 19:31

Ik heb zojuist weer een poging gewaagd en een Aldi pakket gekocht. Ben benieuwd en hoop dat die niet weer geannuleerd word

Ik zie in mijn app dus de tijd dat ze online komen dat is wel fijn