Show je to good to go pakket.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 08:56

Je krijgt geen meldingen als je favorieten een pakket hebben. Dat is ook niet aan te zetten.
Je kunt dus alleen doen wat ik zei kijken of er een tijd dat ze verkocht zijn staat en dan proberen eerder dan die tijd te kijken. Dus zonder melding maar door je eigen wil. En zelfs dan kunnen mensen je voor zijn.
Vooral goede pakketen zijn zo verkocht. Binnen de minuut.

Fem

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 09:14

Ik kom ook meelezen/reageren.
In het andere topic regelmatig gepost in het verleden.
Halen standaard bij een aantal vaste bakkers als de vriezer weer leeg begint te raken.

En we hebben nog wat favorieten. Een daarvan is Quik's.
Gisteren twee pakketten gescoord (4,99 per stuk) en daar ter plekke nog de aanbieding om extra zakken friet bij de kopen voor 0,50 per stuk.

Afbeelding

Datums variërend van 17 september tot 1 oktober.

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 12:35

@Fem wauw dat is veel.

Voor het eerst een pakket opgehaald voor €3.99, helemaal blij mee.

Afbeelding

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 15:01

friezenfan2 schreef:
Je krijgt geen meldingen als je favorieten een pakket hebben. Dat is ook niet aan te zetten.
Je kunt dus alleen doen wat ik zei kijken of er een tijd dat ze verkocht zijn staat en dan proberen eerder dan die tijd te kijken. Dus zonder melding maar door je eigen wil. En zelfs dan kunnen mensen je voor zijn.
Vooral goede pakketen zijn zo verkocht. Binnen de minuut.

Dat is blijkbaar dus wel iets nieuws. Een collega van mij heeft dat dus sinds kort wel. Wel alleen op zijn Ipad en niet op zijn telefoon. Dus lijkt aan een versie oid te liggen. Maar hoe precies ben ik dus nog niet over uit

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 20:06

moonsparkle schreef:
Het is natuurlijk persoonlijk maar ik zou zelf niet veel lusten van het pakket hierboven :o

Ik ben ook niet zo van de apartigheid, de vla, vifit, brie en broodje zijn opgegaan. De rest geprobeerd maar die zijn de kliko in gegaan.

Sting

Re: Show je to good to go pakket.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:33

Ik heb het idee dat onze ah de eerste dagen enorm veel in de korting heeft gehad, en nu weer terugloopt. Eerste dagen heel veel met 70% korting. Dit weekend en vandaag echt weinig... Of zou dat door het weekend komen?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:40

Sting schreef:
Ik heb het idee dat onze ah de eerste dagen enorm veel in de korting heeft gehad, en nu weer terugloopt. Eerste dagen heel veel met 70% korting. Dit weekend en vandaag echt weinig... Of zou dat door het weekend komen?

Ik denk eerder omdat er gewoon minder overblijft. Het systeem van AH past zich intern ook aan. Van producten die bv structureel terugkomen met kortingen, zal er minder gaan binnenkomen bv. Daardoor zal er ook deels minder aanbod gaan komen ook van bepaalde dingen. En het zal gewoon elke dag wisselen. Hier is t aanbod nog steeds vergelijkbaar qua hoeveelheid, maar welke specifieke producten wisselt wel.

Welke dag het is, weekend of doordeweeks etc, kan ook zeker nog meespelen ja.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:43

Later op de dag is er pas 70 % korting.
Wat me wel opviel is dat er het hele weekend hier in de buurt geen donuts met korting waren en dat was door de week wel.

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:32

Mijn eerste tgtg pakket... bevat gewoon een reep chocolade! Ik had veel verwacht, maar dit niet :') *\o/*

Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:37

Dat is zeker een mooi pakket, lekker divers.
Leuk om eens een pakket te zien uit het buitenland.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:25

friezenfan2 schreef:
Later op de dag is er pas 70 % korting.
Wat me wel opviel is dat er het hele weekend hier in de buurt geen donuts met korting waren en dat was door de week wel.

Dat is heel logisch. Donuts zijn een paar dagen houdbaar. Wat voor het weekend eruit gehaald wordt (dan wil je genoeg hebben liggen), is tot net na het weekend goed. Dan moeten er dus ook begin van de week uitgehaald worden, die halen het weekend niet. En wat er eventueel midden in de week uitgehaald wordt, is tot in het weekend goed en wordt daardoor normaal verkocht.

Dingen die per se in het schap moeten liggen, maar waarvan niet genoeg wordt verkocht voor de houdbaarheidsdatum verstrijkt, komen waarschijnlijk vaak in deze pakketten. Zijn vaak dezelfde producten. Verder is goed bestellen gewoon lastig, zeker producten die kort houdbaar zijn. Het weer, aanbiedingen (ook van de concurrent), evenementen hebben allemaal invloed. Je kunt niet blind op het systeem vertrouwen (dat houdt bv geen rekening met de houdbaarheid van producten).