Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:@Mama3; dat heb ik echt nog nooit gehad. Wel eens een bericht gehad dat het afgehaald kon worden terwijl het er nog niet was, maar andersom niet. Als iemand na een paar dagen ernaar vraagt snap ik het wel, maar binnen een paar uur? Komt op mij ontzettend pusherig over
tengeltje11 schreef:Had nieuwe sportschoenen gekocht voor de oudste.
Komen ze aan en zijn de zolen bruin, dus zeker gedragen, niet gesleten ofzo, maar zoiets verkoop je niet als nieuw…
Had 3 sterren gegeven, en erbij gezet dat je gedragen spullen niet verkoopt als nieuw.
Reageert ze dat ik er maar eens met een doekje over moet, dan zagen ze er nieuw uit….
Euh…. Sommige mensen….
Raineri schreef:tengeltje11 schreef:Had nieuwe sportschoenen gekocht voor de oudste.
Komen ze aan en zijn de zolen bruin, dus zeker gedragen, niet gesleten ofzo, maar zoiets verkoop je niet als nieuw…
Had 3 sterren gegeven, en erbij gezet dat je gedragen spullen niet verkoopt als nieuw.
Reageert ze dat ik er maar eens met een doekje over moet, dan zagen ze er nieuw uit….
Euh…. Sommige mensen….
Ik vind de staat "nieuw zonder prijskaartje" het meest verraderlijk daarom ook. Zie zo vaak dingen waarvan ik denk: dit is absoluut gedragen en gewassen een aantal keer. Niet erg hoor, maar wees gewoon eerlijk.
Net zoals schoenen waarbij je dan gewoon slijtage aan de zool ziet op de foto.
Vraag altijd een foto van de zool van de schoenen. Ik zet ook altijd foto's in de advertentie zoals de zool, of andere plekken die typische slijtage vertonen.
Mag je trouwens je producten hier plaatsen uit je account? Wil wat kleding verkopen, maar heb liever dat het naar een vriendin/familie, kennis of bokker gaat!
Dameskleding maat S gaat het om. Een gillet met prijskaartje en een zijden bloesje
Konstantine schreef:Over dat speelgoed; heeft ze het niet omgeruild met hetzelfde product in slechtere staat?
Konstantine schreef:Over dat speelgoed; heeft ze het niet omgeruild met hetzelfde product in slechtere staat?
foxy80 schreef:Konstantine schreef:Over dat speelgoed; heeft ze het niet omgeruild met hetzelfde product in slechtere staat?
Dat zou ze idd perfect kunnen gezien de hoop spul die ze hier al van heeft. Maar daar heb ik geen bewijs van natuurlijk. Maar er steekt gewoon een extra stuk en een leaflet van het merk in de doos.