Benzz schreef:Ik denk dat een stukje bewustwording de laatste jaren wel echt belangrijk is geworden. En dat je daar zelf naar handelt naar kunnen. Ik zie bij de jeugd veel verontrusting over onze aarde en dat is niet gek. Europa is het continent welke het snelst opwarmt op het moment. Kun je er wat aan doen, probeer dat dan ook. En dat zijn hele kleine dingen die wel meehelpen in het grotere geheel.
Ja dat doen veel mensen ook.. maar je hoeft niet te wijzen naar een ander als je zelf ook van alles fout doet. Iedereen doet zn best en wil ook een leuk leven. Ik koop wel dingen via shein want die hebben gewoon dingen die perfect zitten, en dat kan ik in de winkels niet zo goed vinden als bij shein. Daarentegen gooi ik amper kleding weg. Draag nog zat dingen vanuit de brugklas zelfs. Is dat dan erger dan iemand die in een winkel koopt? Ik weet het niet. Want misschien eet diegene wel vlees en heeft die geen bomen in zijn tuin staan. En misschien is diegene zn chocola wel geproduceerd door boeren die van de opbrengst niet kunnen leven. Dus wie moet dan naar wie wijzen? Het slaat gewoon nergens op om te gaan drammen