Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:fjordjes schreef:Zou graag een airco willen maar geen zonnepanelen (mag niet van gemeente) en ik kan nergens de buitenunit kwijt ja misschien achter maar is allemaal vrij smal en de zon staat op de voorkant van m'n huis, het zuiden, waar ook onze slaapkamer is. Sunscreens mag niet van de gemeente, rolluiken mag niet van de gemeente, zonnescherm mag niet van de gemeente.
Fijne gemeente woon ik
Mag niet van de gemeente? Maar daar gaat de gemeente toch helemaal niet over?
fjordjes schreef:thequeensmum schreef:fjordjes schreef:Zou graag een airco willen maar geen zonnepanelen (mag niet van gemeente) en ik kan nergens de buitenunit kwijt ja misschien achter maar is allemaal vrij smal en de zon staat op de voorkant van m'n huis, het zuiden, waar ook onze slaapkamer is. Sunscreens mag niet van de gemeente, rolluiken mag niet van de gemeente, zonnescherm mag niet van de gemeente.
Fijne gemeente woon ik
Mag niet van de gemeente? Maar daar gaat de gemeente toch helemaal niet over?
Beschermd dorpsgezicht voor woningen uit 2007.... En de overkant van mijn straat mag dat wel allemaal, idem voor andere straten. Echt te achterlijk voor woorden.
Cayenne schreef:In mijn voliere was het eerder vanmiddag 43 graden in het binnenverblijf en 29 graden buiten.
Je zou denken dat ze dan buiten gaan zitten, maar nee hoor.. Ze zaten uiteraard hijgend binnen
En net lag er eentje languit op de bodem, dus ik storm naar buiten maar niets aan de hand. Blijkbaar ligt het zeoliet lekker koel ofzo
Mijn hartslag en temperatuur heeft door dat grapje inmiddels wel het kookpunt bereikt
Cayenne schreef:xbelieveitx schreef:Ik woon in een tour caravan (lang leve het niet kunnen vinden van een huis) en het was gistermiddag 38 graden.
We have a winner![]()
![]()
Vreselijk! Staat de caravan wel in de schaduw van bomen oid?