Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddy_Paola schreef:Hoe slecht is het nou echt om wasmachine (en droger) in je badkamer te hebben? Zit te kijken wat er mogelijk is voor een vrij kleine badkamer, en zoals het gepland is zou dat er ook in moeten, maar ik lees ook dingen waarom je die apperaten NIET in je badkamer moet hebben
Lieser schreef:Maddy_Paola schreef:Hoe slecht is het nou echt om wasmachine (en droger) in je badkamer te hebben? Zit te kijken wat er mogelijk is voor een vrij kleine badkamer, en zoals het gepland is zou dat er ook in moeten, maar ik lees ook dingen waarom je die apperaten NIET in je badkamer moet hebben
Volgens mij heeft dat met de veiligheid te maken. Stopcontacten in een vochtige ruimte. De wasmachine moet een trekschakelaar of een ander waterbestendig stopcontact hebben.
Justme_Lisaa schreef:Ik zoek naar ervaringen tussen Breda en Leeuwarden voor twee nachtjes weg te gaan voor de komende weken. We doen graag winkelen, eventuele musea, stad bezoeken en stukken wandelen. Verder het centrum goed bereikbaar door de trein, een stukje lopen vanaf het station is geen probleem, maar het moet wel acceptabel zijn. Welke stad is het leukst? Hopelijk kunnen jullie helpen!
Marleen_L schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik zoek naar ervaringen tussen Breda en Leeuwarden voor twee nachtjes weg te gaan voor de komende weken. We doen graag winkelen, eventuele musea, stad bezoeken en stukken wandelen. Verder het centrum goed bereikbaar door de trein, een stukje lopen vanaf het station is geen probleem, maar het moet wel acceptabel zijn. Welke stad is het leukst? Hopelijk kunnen jullie helpen!
Amersfoort, Zwolle of Deventer? Alle drie leuke steden waar je alles wat je graag doet kan doen.
Sodera schreef:![]()
Ik ben vanmorgen vergeten de GFT container buiten te zetten. Hij stinkt al best aardig en het duurt 2 weken voordat hij weer geleegd wordt. Is er nog wat aan te doen? Het wordt weer lekker warm de komende week...
De restafval container wordt ook maandag pas geleegd en daar komt ook al wel een luchtje af. Gaat het uitzitten worden dit weekend of heeft er nog iemand een geniale hack?
Sodera schreef:![]()
Ik ben vanmorgen vergeten de GFT container buiten te zetten. Hij stinkt al best aardig en het duurt 2 weken voordat hij weer geleegd wordt. Is er nog wat aan te doen? Het wordt weer lekker warm de komende week...
De restafval container wordt ook maandag pas geleegd en daar komt ook al wel een luchtje af. Gaat het uitzitten worden dit weekend of heeft er nog iemand een geniale hack?
black_kelpie schreef:Ik strooi diatomeeënaarde in de container, dat zorgt ervoor dat er geen vliegen/maden bij komen (wat er al in zit aan insecten gaat dood) en het droogt de boel wat uit waardoor het minder stinkt
kosseh schreef:Woon je toevallig op de rand van een wijk waar ze rijden?
Bij m'n ouders loopt de wijk tot hun straat. Zetten ze hem bij de voordeur wordt het de ene week geleegd en de andere week is het de straat achter hun.
Mogelijk is zijn er bij jou in de buurt ook twee wijken? Dan zou de container daar nog heen kunnen rollen op de leeg dag