Bokker Faline kritiek op de IC, wie wil kaartjes sturen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Re: Bokker Faline kritiek op de IC, wie wil kaartjes sturen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 22:05

Komt zo wel even binnen.. ze zat in de andere klas bij ons op school, en ben zo vaak tegen haar gestart op wedstrijd. Heel veel sterkte voor haar naasten.. Y;(

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 16:57

Heel veel sterkte en gecondoleerd aan allen die haar liefde hebben, veel te jong....

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 17:46

Kabayo schreef:
hahahatsjoe schreef:
Heb ook een rouwkaart gekregen, tranen met tuiten, kan het niet helpen. Ken haar van kinds af aan toen ik haar les gaf met Goldy, heb jaren bij haar ouders op stal gestaan met Rhea, we hebben samen leuke dingen gedaan, haar hond gehaald, ze was gvd nog maar 35, het is niet eerlijk.

Ook dikke knuffel aan jou… niet te bevatten :knuffel: Wellicht zie ik je zaterdag nog. Wat je zegt, tranen met tuiten… bah… wat had ik haar graag geappt dat het geslaagd is met haar knappe hengst… het kan gewoon niet. Zo raar…

Kabayo ik kom morgen wel om te condoleren, maar ik weet niet of ik blijf voor de begrafenis. Ik heb sinds het overlijden van mijn vader een soort begrafenistrauma, hij had zelfmoord gepleegd en we mochten hem niet meer zien, ik heb me toch gehuild... en sindsdien huil ik vaak al voor ik er uberhaupt ben en stop pas met huilen als ik er al lang en breed weg ben. Ik huil harder dan de familie, dat voelt vaak vreselijk en genant dus ik moet even zien hoe ik morgen ben.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 18:47

Wat vreselijk Kabayo en ook Hahhatsjoe. Niet te bevatten hoe iemand zo jong nog zomaar uit het leven kan glijden. Heel veel sterkte ook aan haar nabestaanden en iedereen die haar nu moet missen. :(:)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-25 17:12

Het was een prachtige uitvaart. Tranen waren niet te bedwingen. Zelfs bokt kwam nog ter sprake bij een van haar vriendinnen die te woord was vandaag. Rust in vrede lieve Janke/Faline. Je was en bent nogsteeds een mooi mens. Moge je van boven mee kijken naar wat Zilver en jou enorm gave hengst er van gaan maken

Hahatsjoe leuk je nog even gezien te hebben. Ik was je daarna helaas kwijtgeraakt in de menigte. Wat een opkomst van mensen

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-25 17:53

Het was mooi hè Kabayo, al die bloemen. Wist je dat haar ouders vroeger een bloemenzaak hadden ? De toespraak van haar zus raakte als een moker, haar 2 zoontjes staken de kaarsen aan. En zoveel mensen, prachtig. Gelukkig was ik niet de enige die steeds huilde. Kreeg knuffels van haar moeder, zus en de ex-man van zus. Haar moeder vond de kaart die ik in de bus gedaan had prachtig, ik had mijn herinneringen aan Janke opgeschreven. Ze vroeg of ik weer eens langs kwam dus dat ga ik doen. Ben kei kapot, maar ben blij dat ik geweest ben. Kabayo was leuk je te zien. Ik ben niet mee gegaan om koffie maar naar huis, paardjes knuffelen.