hier ook een nieuwe volger. Veel sterkte! ik duim mee voor een goed herstel!
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-25 10:34
Wat een krachtpatser is chantal he!
maitestar23
Geplaatst: 05-04-25 11:01
Jeetje wat ontzettend heftig allemaal maar wel fijn om de updates te lezen. Een echte vechter! We duimen hier mee en denken aan haar gezin en alle geliefden om haar heen.
Hier de nieuwe update van Chantal: Vandaag zijn wij bij haar geweest. Chan nog steeds positief ze gaan ervoor om haar met kleine stapjes weer in de wereld te krijgen,dat moet ook met kleine stapjes omdat ze afkickverschijnselen kan krijgen van de grote hoeveelheid die ze heeft gehad.Ze verwachten zo in de loop van komende week of begin de week erop dat ze wakker is.De long doet het goed het is wel zo dat de eerste 3 maanden de jans op afstoten het grootst is. Ze blijft op de ic totdat de beademing en de nierdialyse eraf is.De nierdialyse kan nog wel een tijd overheen gaan voordat die eraf is,het ligt aan het herstel van de nieren.
Graag wil ik het beheer van bokt en alle mensen die kaartjes gestuurd hebben heel erg bedanken! Ik lees het topic rustig mee
Jeetje ik lees dit.nu pas. Wat een ontzettend heftige situatie zeg! Wat een nare onzekere tijd zo, maar de updates klinken positief. Zo het topic doorlopend van kippenvel bij de eerste post, als bij de laatste update (positieve kippenvel). Ik zal ook voor jullie duimen en een kaarsje branden. Heel veel sterkte!
Sterkte familie, fijne updates wat een sterke meid is ze! Veel kracht gewenst bij de volgende stapjes. Dat zal best ook een pittige fase zijn. Als ze langzaam wakker gaat worden. Iedere dag een muizenstapje vooruit, wat zou dat geweldig zijn. Ik stuur positieve vibes !
chanicha
Geplaatst: 05-04-25 21:06
Met kleine stapjes kom je ook thuis! Heel veel beterschap toegewenst
Ik lees tot nu toe fijne updates en hoop dat ze deze stijgende lijn mag doorvoeren.
Op naar een goed herstel. Zwaar voor haar en een ieder die dicht bij haar staat. Ik heb geen idee wie deze bokker is, maar ik gun haar uiteraard een voorspoedig herstel!
Wat een spannende tijden voor haar en haar familie. Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen. Zelfde leeftijd als mij, ook een zoontje van 10 maanden. Ik woon in de buurt… mocht ik iets kunnen betekenen hoor ik het graag