Koolmonoxide in slaapkamer maar niet bij ketel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Koolmonoxide in slaapkamer maar niet bij ketel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:15

Toch iemand laten komen goed meten. Dan ben je misschien ook gerustgesteld als hij niks meet.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:52

Beste tijd om te laten onderzoeken is nu, je hebt al verschil gemerkt toch? Wat vervelend dat het weer terug komt zeg.

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:24

Contacteer even je eigen zorgverzekeraar, die hebben heel vaak letselschade advocaten in dienst die jou prima kunnen helpen hierbij.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:34

Los van eventueel recht op letselschadevergoeding, ik zou eerst professioneel het CO en het CO2 gehalte laten meten. Vooral de CO is een killer en omdat er al eens eerder problemen mee waren zou ik niemand in zo'n situatie daar laten verblijven.
Het zou kunnen zijn dat de afvoer tijdelijk minder goed werkt, doordat bijvoorbeeld een lamellenrooster op de schoorsteen door de wind word dichtgedrukt, maar dat moet dan blijken uit de gemeten CO en CO2 waarden in je kamer.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:58

noukie12 schreef:
Contacteer even je eigen zorgverzekeraar, die hebben heel vaak letselschade advocaten in dienst die jou prima kunnen helpen hierbij.

Maar wat voor letselschade wil je gaan verhalen dan?
Zorgverzekering zal alleen in actie komen als je nu veel zorgkosten maakt die ze ergens kunnen verhalen. Anders zul je dit echt zelf via RB moeten doen maar als er geen of nauwelijks schade is gaan die ook niks doen.

@ts, wat waardeloos dat het teruggeven is en wat gek dat de meters niks aangeven. Ik zou dan inderdaad ook een professionele meting laten doen voor de zekerheid.