Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_anne schreef:Wij zijn bij Landgoed huis de Voorst wezen kijken. Ontzettend mooi en het was een leuke dag maar ik weet het niet zeker. We zijn er wel uit dat een landhuis of kasteel wel het type locatie is. Ik zag dat er in november weer een open dag was dus dan gaan we gewoon ergens anders kijken
@demdeepel heb je ook op bijvoorbeeld Vinted gekeken? Ik denk dat je daar ook wel bloemen moet kunnen vinden voor een goede prijs
Maar mogelijk denkt mijn vriend (Kuch, verloofde) daar anders over

cindyy_1993 schreef:Dankjulliewel allemaal! Het begint wel een klein beetje vorm te krijgen nu bij ons. We zijn er toch wel over uit dat we binnen een jaar nog willen trouwen, dus wie weet lukt het augustus/september volgend jaar nog. We zitten ook niet per se gebonden aan een bepaalde datum of dag, dus mogelijk maakt dat het makkelijker. Ook hebben we ongeveer op een rijtje hoeveel gasten per deel we verwachten, dus zijn nu een beetje aan het zoeken naar een mooie (betaalbare) locatie. Hebben er wel al een paar op het oog, maar we hebben niet zo'n heel groot budget, dus we hopen dat de locatie niet al te duur uit gaat vallen...
@SplashIsLief hoe was het zaterdag? Ben je geslaagd?![]()
@CobCowgirl en jij? Heb jij kunnen slagen voor een mooie jurk?
cindyy_1993 schreef:Dankjulliewel allemaal! Het begint wel een klein beetje vorm te krijgen nu bij ons. We zijn er toch wel over uit dat we binnen een jaar nog willen trouwen, dus wie weet lukt het augustus/september volgend jaar nog. We zitten ook niet per se gebonden aan een bepaalde datum of dag, dus mogelijk maakt dat het makkelijker. Ook hebben we ongeveer op een rijtje hoeveel gasten per deel we verwachten, dus zijn nu een beetje aan het zoeken naar een mooie (betaalbare) locatie. Hebben er wel al een paar op het oog, maar we hebben niet zo'n heel groot budget, dus we hopen dat de locatie niet al te duur uit gaat vallen...
@SplashIsLief hoe was het zaterdag? Ben je geslaagd?![]()
@CobCowgirl en jij? Heb jij kunnen slagen voor een mooie jurk?
Wel fijn dat je een eventuele tweede optie hebt voor de Babs.
Vind 1 locatie wat ik ervan gezien heb echt helemaal geweldig en dat was 5 jaar geleden bij mijn broer en schoonzusje hun bruiloft ook hun tweede keuze, en zij zei ook dat die locatie echt heel leuk is... Dus nog een maand wachten voor we gaan kijken vind ik wel lang
Ik ben er heel blij mee. Nu nog een waslijst aan andere dingen uitzoeken. Van de week met muziek bezig geweest en voor taarten gekeken. Pfff. Volgens mijn vriend hebben we bijna alles al geregeld volgens mij bijna niks

hoop het wel