Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Picopico schreef:Meerdere porties tegelijk maken was ik wel van plan ja. Zonde van de energie om zo'n apparaat voor 1x aan te hebben.
Nog een belangrijke vraag: hoe maak je hem schoon? Gaat dat makkelijk?

, ik kook meestal op gevoel en ervaring. Maar even reconstruerend, een ruime pond hertenvlees, bestrooien met bloem en even aanbakken. Twee grote uien en wat knoflook fruiten. Alles in de slowcooker, flesje quadruple (ik had Frontaal Ridgeback), 250 ml wildbouillon en 100 ml ginger passion sap van de appie erbij. Ik had er qua kruiden wat steranijs (ik denk twee hele), een kaneelstokje, een paar stukken gedroogde mandarijnschil, een gedroogde limoen en wat long pepper erbij gedaan, altijd een uitdaging om naderhand er weer uit te halen. Twee handjes gedroogde cranberries en twee plakken peperkoek, en nog wat granaatappel siroop erdoor voor een zuur accent. 8 uur op low stand. Boras schreef:Wordt er nog slow gecookt?![]()
Tip!
Ik heb geen aandelen, maar ik ben erg blij met dit slowcooker kookboek in de vorm van een magazine van 129 pagina's. Dus ik dacht ik deel 'm even. Ik heb het vandaag gevonden in de Albert Heijn bij de tijschriften voor maar € 9.99.
Boordevol mooie en bruikbare recepten: ontbijt, lichtere maaltijden, hoofdgerechten (vegetarisch/kip/lam/varken/rund/vis en zeevruchten/wild) en dessert & gebak.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zonnehoed schreef:Vinden jullie een slowcooker echt toegevoegde waarde hebben? Ik twijfel een beetje of ik er een aan zal schaffen, omdat het toch behoorlijk wat ruimte in beslag neemt en alle slowcooker-gerechten (volgens mij) ook met een pan of oven bereid kunnen worden.
Zonnehoed schreef:Vinden jullie een slowcooker echt toegevoegde waarde hebben? Ik twijfel een beetje of ik er een aan zal schaffen, omdat het toch behoorlijk wat ruimte in beslag neemt en alle slowcooker-gerechten (volgens mij) ook met een pan of oven bereid kunnen worden.