Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Nou bij mij kan dat niet, heb net even gezocht in de app en ik kan niks aangeven.
En het is maar goed dat ik alweer keek in m'n rooster, nu hebben ze voor mij maandag eruit gehaald en moet ik woensdag werken zonder mij op de hoogte te stellen en daarbij kan ik woensdag helemaal niet want dan staat m'n auto bij de garage voor de apk
prompter schreef:_San87_ schreef:Ik heb een, denk ik, supergaaf koksmes voor mijn vriend gekocht. Wordt een kerstcadeau. En nu kan ik niet wachten tot ie geleverd wordt.
Dat zijn de betere cadeaus. Jaren geleden eentje voor mijn man gekocht, die is er stikzuinig op en gebruikt hem zeer regelmatig
prompter schreef:Ik heb er ook geen verstand van, ik kom zo min mogelijk in de keuken. Maar heb me laten voorlichten in zo'n echte kookwinkel
Wistaire schreef:Mijn vader komt al ZES jaar mijn lampen ophangen. Maar deze week ging het echt gebeuren, de hele week niets meer van gehoord. Belt hij net om even te kletsen, geen woord over de lampen ophangen... Ik geeft het nog tot het eind van het jaar, dan ga ik een klussendienst zoeken
hagelslag schreef:Wistaire schreef:Mijn vader komt al ZES jaar mijn lampen ophangen. Maar deze week ging het echt gebeuren, de hele week niets meer van gehoord. Belt hij net om even te kletsen, geen woord over de lampen ophangen... Ik geeft het nog tot het eind van het jaar, dan ga ik een klussendienst zoeken
Hoe handig ben je zelf?
Lamp ophangen is eigenlijk nog niet heel moeilijk
wyoming schreef:Morgen ben ik kindvrij en kan ik normaal uitslapen. Alleen morgen komt er een pakket, die eigenlijk vandaag zou komen, tussen 8.00 uur en 21.00 uur. Pas op de dag zelf geven een tijdsblok van 3 uur. Dus ik moet morgen op tijd op staan om te kijken hoe laat het pakket komt.
Hutcherson schreef:wyoming schreef:Morgen ben ik kindvrij en kan ik normaal uitslapen. Alleen morgen komt er een pakket, die eigenlijk vandaag zou komen, tussen 8.00 uur en 21.00 uur. Pas op de dag zelf geven een tijdsblok van 3 uur. Dus ik moet morgen op tijd op staan om te kijken hoe laat het pakket komt.
Dit is een reden waarom ik een pakketbrievenbus heb. En geen kinderen haha.
Wistaire schreef:Mijn vader komt al ZES jaar mijn lampen ophangen. Maar deze week ging het echt gebeuren, de hele week niets meer van gehoord. Belt hij net om even te kletsen, geen woord over de lampen ophangen... Ik geeft het nog tot het eind van het jaar, dan ga ik een klussendienst zoeken