Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:15

Nou bij mij kan dat niet, heb net even gezocht in de app en ik kan niks aangeven.

En het is maar goed dat ik alweer keek in m'n rooster, nu hebben ze voor mij maandag eruit gehaald en moet ik woensdag werken zonder mij op de hoogte te stellen en daarbij kan ik woensdag helemaal niet want dan staat m'n auto bij de garage voor de apk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:25

Ik heb een, denk ik, supergaaf koksmes voor mijn vriend gekocht. Wordt een kerstcadeau. En nu kan ik niet wachten tot ie geleverd wordt :').

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:27

Likdoorn op de zijkant van mn grote teen. Auw

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:40

fjordjes schreef:
Nou bij mij kan dat niet, heb net even gezocht in de app en ik kan niks aangeven.

En het is maar goed dat ik alweer keek in m'n rooster, nu hebben ze voor mij maandag eruit gehaald en moet ik woensdag werken zonder mij op de hoogte te stellen en daarbij kan ik woensdag helemaal niet want dan staat m'n auto bij de garage voor de apk

Ik weet niet of jullie werken met bijv een vaste fase. Bij ons is de regel in de vaste fase van 8 weken mag er niks ongevraagd aan het rooster worden veranderd. De planner is dan verplicht het weer terug te zetten.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:41

_San87_ schreef:
Ik heb een, denk ik, supergaaf koksmes voor mijn vriend gekocht. Wordt een kerstcadeau. En nu kan ik niet wachten tot ie geleverd wordt :').

Dat zijn de betere cadeaus :j. Jaren geleden eentje voor mijn man gekocht, die is er stikzuinig op en gebruikt hem zeer regelmatig :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:41

Normaal gesproken moet het rooster voor de eerste van de volgende maand bekend zijn... Maar wij werken niet met vaste dingen omdat ik op meerdere locaties sta

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:53

prompter schreef:
_San87_ schreef:

Dat zijn de betere cadeaus :j. Jaren geleden eentje voor mijn man gekocht, die is er stikzuinig op en gebruikt hem zeer regelmatig :)

Ik hoop dat hij er blij mee is. Ik heb er geen verstand van, maar de specs klonken goed en hij is gewoon mooi :)).

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:57

Ik heb er ook geen verstand van, ik kom zo min mogelijk in de keuken :D. Maar heb me laten voorlichten in zo'n echte kookwinkel :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:59

prompter schreef:
Ik heb er ook geen verstand van, ik kom zo min mogelijk in de keuken :D. Maar heb me laten voorlichten in zo'n echte kookwinkel :)

Oh dat had ook nog gekund :)). Het is iig een Japans merk, damast staal en mooi en betaalbaar. (Hoewel ik 100+ euro eigenlijk bizar vind voor een mes :'), gevoelsmatig dan he. Ik kan mooie dingen wel waarderen en snap ook waar de prijs vandaan komt.)

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 21:31

ik erger me zo erg aan die regen terwijl ik weet dat ik me er niet aan hoef te ergeren want ik kan er toch niets aan veranderen :n

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 22:28

Morgen ben ik kindvrij en kan ik normaal uitslapen. Alleen morgen komt er een pakket, die eigenlijk vandaag zou komen, tussen 8.00 uur en 21.00 uur. Pas op de dag zelf geven een tijdsblok van 3 uur. Dus ik moet morgen op tijd op staan om te kijken hoe laat het pakket komt.

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 23:46

Mijn vader komt al ZES jaar mijn lampen ophangen. Maar deze week ging het echt gebeuren, de hele week niets meer van gehoord. Belt hij net om even te kletsen, geen woord over de lampen ophangen... Ik geeft het nog tot het eind van het jaar, dan ga ik een klussendienst zoeken -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 23:48

Wistaire schreef:
Mijn vader komt al ZES jaar mijn lampen ophangen. Maar deze week ging het echt gebeuren, de hele week niets meer van gehoord. Belt hij net om even te kletsen, geen woord over de lampen ophangen... Ik geeft het nog tot het eind van het jaar, dan ga ik een klussendienst zoeken -O-

Hoe handig ben je zelf?
Lamp ophangen is eigenlijk nog niet heel moeilijk

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 23:56

hagelslag schreef:
Wistaire schreef:

Hoe handig ben je zelf?
Lamp ophangen is eigenlijk nog niet heel moeilijk

Best handig, maar bij de gordijnen ophangen veel problemen gehad met het boren in het plafond. Een nieuwe lamp ophangen in een oud houten plafond wel eens gedaan, maar dit is gewapend beton er moet er ook één best een stuk van de centraaldoos gehangen worden en dat heb ik nog nooit gedaan.

Ik zie er gewoon heel erg tegenop en ben niet zo'n held met boren/electra. Ook geen boormachine in huis, dus zie zou ik dan moeten kopen/huren/lenen :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 23:59

Jaa okay, dan zou ik het ook niet doen.
Als het een kwestie van draadjes vast maken en vast in het plafon schroeven zou zijn
Zou ik het zelf wel durven.

Voor nu zou ik gewoon een elektricien vragen....
Dan heb je dat klusje gewoon eindelijk klaar

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 00:12

Ik heb zo'n ontzettend chille nieuwe pyjama, zo zacht en zit zo lekker. Maar het is nu te warm om die aan te doen en ik baal oprecht :+
ik krijg spijt dat ik hierover klaar als ik binnenkort als ijsklontje in bed lig maargoed

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 00:26

wyoming schreef:
Morgen ben ik kindvrij en kan ik normaal uitslapen. Alleen morgen komt er een pakket, die eigenlijk vandaag zou komen, tussen 8.00 uur en 21.00 uur. Pas op de dag zelf geven een tijdsblok van 3 uur. Dus ik moet morgen op tijd op staan om te kijken hoe laat het pakket komt.

Dit is een reden waarom ik een pakketbrievenbus heb. En geen kinderen haha. :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 01:11

Hutcherson schreef:
wyoming schreef:

Dit is een reden waarom ik een pakketbrievenbus heb. En geen kinderen haha. :')

Het is een groot en zwaar pakket, die had niet in een pakket brievenbus gepast. Ik moet er ook echt voor thuis zijn. En vooral wakker in dit geval.

Wistaire schreef:

Wauw wat een geduld. Ik vond een maand loze beloftes van mijn buurman (van mijn oude woning, die aanbood om te helpen) al te lang dat ik het zelf maar ben gaan doen.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 03:47

Plafond dienst :n al langer dan een uur _-:(
Heeft iemand een houten hamer?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 05:21

De eindeloze regen sinds gisterochtend, doe dan maar liever kou en zon.

En de enorme pijn in mijn rug waar ik nu al 2 weken mee loop, wat me flink beperkt in dagelijkse leven. Kan nu ook niet meer slapen van de pijn.
Assistente van HA gaf maandag aan niets te kunnen doen, nou helaas voor haar bel ik komende maandag weer terug en moeten ze me toch maar inplannen, desnoods voor sterkere pijnstillers. Durf nauwelijks meer naar de wc, kan geen autorijden, etc. Klaar mee!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 07:50

Die arme hond van mij was nog geen 30 seconden buiten om haar behoefte te doen, maar ze is door en door nat door de regen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 08:01

Wakker door de wind. Af en toe lijken het wel knallen ipv wind.
Ik ben iig op tijd wakker voor mijn pakket, die komt pas tussen 11.30 en 14.30 uur.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 08:05

Hier staat de wind blijkbaar op zo'n manier op ons huis dat de brievenbus er van klappert. De hond is helemaal over de zeik, kan er echt niks aan doen behalve elke keer maar laten kijken bij de deur dat er echt geen post is

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 08:08

Polarize schreef:
Hier staat de wind blijkbaar op zo'n manier op ons huis dat de brievenbus er van klappert. De hond is helemaal over de zeik, kan er echt niks aan doen behalve elke keer maar laten kijken bij de deur dat er echt geen post is

Brievenbus dicht plakken met ducttape?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 08:15

Zo’n slechte nacht gehad… Ben zo ontzettend moe maar moet toch opstaan en naar de fysio.