Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Nou er zijn dagen geweest dat ik elke dag stoom moest afblazen. (Best zorgintensieve kids hier)
En ook een post partum depressie is niet echt een feestje ofzo.
Maar goed, klagen doe ik alleen bij mensen die het niet veroordelen en mensen die ik goed ken. Om deze reden
Ailill schreef:wemkelover schreef:Wij hebben hier in het dorp een heuse ovonde, zie je het al voor jeHier in Leeuwarden is nog stommer.... ene rotonde hebben fietsers voorrang en dan weer niet. Sta je midden op rotonde stil omdat ze voorrang hebben
Earth schreef:Als volwassen vrouw je vriendinnen 'vriendinnetjes' noemen.
Westhof schreef:Of van die houten lepeltjes om een ijsje (zoals Ben & Jerry's) mee te eten
Anomien schreef:Earth schreef:Als volwassen vrouw je vriendinnen 'vriendinnetjes' noemen.
Of je moeder mama.
Ik ken die mensen. Mijn moeder heet moeder.
Je moeder mama noemen in een winkel waarbij de toon ook net wat blijft haken op de tweede m.. maMMa
Doe normaal. Je bent volwassen. Of wou je je moeder om een speen vragen?
En intussen wel een behoorlijke functie op naam hebben staan, onwijs groot huis hebben en ook zelf kinderen hebben.
Oja diezelfde mensen aten tot midden puberteit Olvarit potjes. En maMMa kocht ze braaf om haar kindjes aan hun portie fruit te laten komen.
Hebben jullie nog even?
Kinke schreef:Westhof schreef:Of van die houten lepeltjes om een ijsje (zoals Ben & Jerry's) mee te eten
niet alleen lepeltjes, sowieso bestek van hout...zo'n naar mondgevoel
en behalve theetje/koffietje doen ook de bekende verkleinwoorden op Bokt....bitje, slofje, spoortje....mensen, er is niets schattigs aan die dingen, noem ze gewoon bij naam