Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Euro schreef:Volgende week heb ik weer gesprek met mijn begeleider en zal dit dan ook weer aankaarten en kijken hoe nu verder….. van mijn weekgeld probeer ik allang te sparen ben inmiddels op 74 euro maar sparen van 60 euro weekgeld lukt haast niet ( som als ik zin heb in wat luxere boodschappen of pizza van pizzeria wil haal ik er al geld vanaf……) het is gewoon haast niet te doen haal brood en beleg je bent zo 15 euro kwijt….. laat staan dat je dagelijks 3 fatsoenlijke maaltijden hebt…. Maar ik kan helaas niet anders, voedselbank heeft weekbudget van 50 euro dus daar kan ik geen aanspraak op maken.
nikkel schreef:https://www.voedselbankalmere.nl/ik-wil-hulp/normen van belang is dat je het goed leest. Die 315,00 geldt alleen voor 1 persoon in een gezinssituatie. Daar ging ik ook de fout mee in.
Zinzi_jewel schreef:Het is niet de 1e bewindvoerder die fouten maakt en zeker niet de laatste.
Hopelijk komt er een oplossing die niet nadelig is voor jou .
Het is de bewindvoerder zijn/ haar eigen schuld dat er te weinig loon ontvangen is. Als hij / zij eerlijk is zal die een keer slikken en voortaan beter opletten .
GDG schreef:Zinzi_jewel schreef:Het is niet de 1e bewindvoerder die fouten maakt en zeker niet de laatste.
Het is de bewindvoerder zijn/ haar eigen schuld dat er te weinig loon ontvangen is. Als hij / zij eerlijk is zal die een keer slikken en voortaan beter opletten .
Ik begrijp dit niet (evenmin de soortgelijke opmerkingen van anderen). Zoals ik het begrijp is het geld niet van, noch voor TS. Het geld is door de gemeente op haar rekening gestort en is enkel voor het betalen van de bewindvoering. Dus dat geld moet ofwel alsnog naar de bewindvoerder, ofwel terug naar de gemeente. Geen van beide opties is nadelig voor TS (dat geld was namelijk nooit van of voor haar persoonlijk).
GDG schreef:Zinzi_jewel schreef:Het is niet de 1e bewindvoerder die fouten maakt en zeker niet de laatste.
Ik begrijp dit niet (evenmin de soortgelijke opmerkingen van anderen). Zoals ik het begrijp is het geld niet van, noch voor TS. Het geld is door de gemeente op haar rekening gestort en is enkel voor het betalen van de bewindvoering. Dus dat geld moet ofwel alsnog naar de bewindvoerder, ofwel terug naar de gemeente. Geen van beide opties is nadelig voor TS (dat geld was namelijk nooit van of voor haar persoonlijk).