goldyc schreef:xColorCross schreef:Ik ben van plan om een Samsung galaxy s24 te kopen. Heb weinig ervaring met BF, wat is handig, om klokslag 0.00u bestellen of eventueel wachten tot Cyber Monday?
Ik zou nu al prijzen opschrijven want de kans is reeel dat men eerst de prijs omhoog zet en dan bij black Friday weer terug de originele prijs toont. Mijn pogingen om een telefoon te kopen met black Friday korting zijn tot nu toe altijd mislukt omdat er nooit echt korting was op de modellen die ik voor ogen had.
Ikzelf hoop heel erg dat Icebreaker meedoet, ik wil graag een paar nieuwe baselayers
Ik heb m'n Macbook een paar jaar terug via Bol gekocht in de week vóór BF (ze hadden 'm toen voor echt een mooie prijs). Op BF zelf was ie juist duurder.[/quote]
Bedankt voor de tip! Ben de prijzen nu al in de gaten aan het houden. Op Bol.com staat hij nu voor 706,- (normaal 759,-). Blijft lastig om te bepalen wanneer ik hem het beste kan aanschaffen. Ik vrees dat de prijs inderdaad weer omhoogschiet op BF.
Hebben jullie enig idee hoeveel korting er meestal wordt gegeven op zo'n (soortgelijke) mobiel (of andere technologische producten in deze prijscategorie)? Vóór BF of tijdens BF?