Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poepen op het toilet van een restaurant moet gewoon kunnen

Ja
810 (92%)
Nee
54 (6%)
Anders (en dat licht ik graag toe)
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 873

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:51

hagelslag schreef:
@nevica

Bij ons op t werk word het door de mannen een gouden drol leggen genoemd.
Ze maken er een Sport van om tijdens het werk te moeten poepen.
Tijdens werktijd krijg je ervoor betaald om te poepen _O-

Dat is ook de enige keer dat ik er een beetje van baal, als iemand weer eens een kwartier geld zit te verdienen op de wc. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:51

Wow, een week niet poepen vind ik heel knap. Ik denk al dat er iets mis is met mij als ik niet elke dag ga. :+

Foaly

Re: Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:52

Boss makes a dollar
I make a dime
That's why I poop
On company time

:D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 19:59

Bellatrix schreef:
Wow, een week niet poepen vind ik heel knap. Ik denk al dat er iets mis is met mij als ik niet elke dag ga. :+

Na mijn maagverkleining ga ik ook ongeveer 1 keer per week. En dat terwijl ik voorheen bijna elke dag ging. Ik mis dus best wel mijn dagelijkse drol

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:03

Yavanna schreef:
Hier in Nld hebben we ook wel leuke opmerkingen ervoor.
Bruine trui breien
( nu zou het niet meer kunnen, maar deze ging onder onze vriendengroep toentertijd nogal eens rond, so don’t blame me ) Kluivert buitenspel zetten
Een oproep uit Darmstad
Ruggengraat verlengen.

Wie kent er nog meer?

Even kleien

Boodschap terug brengen

Splinter uit de rug drukken

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:10

De WC-eend voeren

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:13

Mijn voorkeur is thuis, maar met mijn prikkelbare darm heb ik niet altijd de keuze en maakt het mij echt niet uit waar de wc zich bevindt! Dus ook in een restaurant :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:17

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:36

Ik denk dat niks zo lekker rustgevend poept als je eigen wc. Ik ga er dan ook van uit dat als ik in de poeplucht van een ander zit eqt deze dit liever ook anders gehad had.

5 weken terug was ik op een rijvereniging en het was daar echt rustig. Ik liep de wc in en ineens inhaleer ik een lucht waar menig bouwvakker een puntje aan kan zuigen. Sterk niet normaal!

A fijn ik snel snel plassen en terwijl ik naar buiten kom staat er een keurig nette dame. Die blijkbaar na mij wilde.

Later in de kantine
Phoh als blikken konden doden.

En ik was het niet eens

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 20:44

Ik vraag mij vooral af wat voor verschrikkelijke lucht de vriend van ts verspreid bij het poepen.
Dat zou een lucht moeten zijn die dus
danig is dat het in korte tijd een enorme ruimte, het hele restaurant, overheerst. Anders bedenk je zoiets toch niet?
De meeste mensen hebben een geurcirkel van enkel hun eigen hokje.

Als je moet, dan moet je. Het is echt niet altijd een keuze. De wc is daar ook gewoon voor bedoeld.

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:04

Nou OP het toilet is not done, IN het toilet, wel daar is die voor ^^

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:19

TiffanyJoy schreef:
En de mensen die daar dan werken? Mogen die ook niet poepen, nou lekker werken dan :-)

Daar dacht ik ook net aan :D

Bovendien hebben ze in de meeste restaurants van die lekkere dure zeep voor je handen te wassen waar dan gelijk het hele toilet naar ruikt :)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:35

Wat een geniaal topic is dit toch.
Ook heerlijk als je er al moeite mee hebt, om juist te merken dat iedereen het gewoon normaal vindt dat je gewoon als je moet kunt gaan, op een toilet dan he.
Week of 3 geleden stond er een heel artikel op RTL nieuws dat er een steeds groter taboe op komt. Terwijl echt iedereen moet.

Ik mocht overigens vandaag een potje gevuld inleveren voor onderzoek, ben benieuwd. Dat is ook wel gek lekker in je eigen doodoo roeren en in een potje scheppen. Mag tegenwoordig tussen de 2 en 7x pd, dus ga niet zo heel veel meer weg, want je weet maar nooit.
Vraag me ook af wie er nooit stinkt tijdens het poepen. Een paar jaar geleden had je zo’n enorm stomme reclame over een over ander spul wat je eerst in je pot gooide en dan gaan poepen en dan zou het niet stinken. Was een reclame met een of andere “ koningin “

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:39

Nee. Ik ben gelijk klaar met eten en drinkrn. Ik kan er echt niet tegen, de geuren van een ander. Maar dat heb ik ook als iemand een boer/scheet laat/rochelt/snot etc, mijn maag draait zich om en ik vlucht als het kan de frisse lucht in. Ik kan er ook niet tegen als iemand bij mij thuis op het toilet schijt. Vreselijk.

Maar goed, ik ben dan ook echt vies van het gros van de mensheid, ik denk dat ik degene ben die niet normaal is. O:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:43

Yavanna schreef:
Wat een geniaal topic is dit toch.
Ook heerlijk als je er al moeite mee hebt, om juist te merken dat iedereen het gewoon normaal vindt dat je gewoon als je moet kunt gaan, op een toilet dan he.
Week of 3 geleden stond er een heel artikel op RTL nieuws dat er een steeds groter taboe op komt. Terwijl echt iedereen moet.

Ik mocht overigens vandaag een potje gevuld inleveren voor onderzoek, ben benieuwd. Dat is ook wel gek lekker in je eigen doodoo roeren en in een potje scheppen. Mag tegenwoordig tussen de 2 en 7x pd, dus ga niet zo heel veel meer weg, want je weet maar nooit.
Vraag me ook af wie er nooit stinkt tijdens het poepen. Een paar jaar geleden had je zo’n enorm stomme reclame over een over ander spul wat je eerst in je pot gooide en dan gaan poepen en dan zou het niet stinken. Was een reclame met een of andere “ koningin “

Ik ging googlen en ik kwam alvast dit tegen, dit is hem volgens mij niet maar ik kom ook niet op de naam! deze naam vind ik echter ook leuk bedacht, te leuk om niet te delen

Poo-Pourri before you go toilet spray
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... gI36_D_BwE

Dido2316

Wij hebben allebei geregeld last van onze darmen, dus hier in huis geen taboe gelukkig! Ik heb PDS en die van mijn vriend kunnen erg op bepaalde etenswaren reageren (met bijbehorende lucht). Is dat fijn? Nee natuurlijk niet, maar het is zo slecht voor je lijf om het op te houden. Met mijn darmen is het ook als ik moet dan moet ik want anders ben ik gelijk (en ja, dan kan ik de auto een kwartier wachten tot we thuis zijn al een probleem zijn) helemaal verstopt waardoor ik weer medicijnen nodig heb om het op gang te brengen.

Een plee is een plee en als je moet dan moet je. Volgens mij is het zo simpel als wat… en inderdaad, bij een openbare gelegenheid is het fijn als er iets van een geurmaskeerder staat, maar zo niet, jammer dan is mijn mening. Ik heb er geen twee weken buikpijn voor over zodat iemand anders niets ruikt.

Overigens vind ik het niet meer dan logisch dat je een toilet netjes achter laat uiteraard.

Fika

Maar als diegene niet naar de wc zou gaan, ruik je die geur ook, alleen dan wat dichterbij. :+

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:45

Ik heb ja gestemd. Liefst ga ik thuis omdat ik daar het fijnste zit. Maar ik heb snel last van mijn darmen juist als ik in een restaurant ga eten. En ophouden worden de mensen in het restaurant niet blij van, want juist dan komen er geuren in het restaurant waar zelfs ik zelf niet blij van word.

Voorheen had ik wel moeite als er mensen naast mij op de wc zaten. Maar inmiddels niet meer.

En gelukkig kan ik overal gewoon naar de wc.

Van te voren gaan heeft voor mij geen zin, als ik niet moet kan ik ook niet. Plassen doe ik wel altijd voor ik weg ga. Soms zelfs 2 keer. Maar dit is meer door mijn zwakke blaas. En moet dan vaak voor ik thuis ben nog wel een paar keer plassen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:50

Telpeva schreef:
Een paar jaar geleden had je zo’n enorm stomme reclame over een over ander spul wat je eerst in je pot gooide en dan gaan poepen en dan zou het niet stinken. Was een reclame met een of andere “ koningin “

Ik ging googlen en ik kwam alvast dit tegen, dit is hem volgens mij niet maar ik kom ook niet op de naam! deze naam vind ik echter ook leuk bedacht, te leuk om niet te delen

Poo-Pourri before you go toilet spray
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... gI36_D_BwE[/quote]

Gevonden :D

V.I.POO

PS, Quote verkloot

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:53

black_kelpie schreef:
Leuke topictitel voor de Belgen onder ons :D

c_alsemgeest schreef:
8nnemiek schreef:
Haha, dat was mijn eerste gedachte bij het lezen van de titel :')

Nou inderdaad :+

Dat vind ik wel vreemd trouwens in een restaurant... of geldt daarbij ook "als je moet, dan moet je?" _O-

Ik heb gewoon een hele knappe kerel, als je aandrang hebt dan moet je gewoon. *\o/* *\o/* *\o/*

Oké grapje het Belgische poepen doe ik niet op (of in) het toilet van een restaurant. Nederlands poepen wel gewoon. Daar zijn toiletten voor. Dat dit überhaupt een discussiepunt is. Wel netjes achterlaten natuurlijk. :j

Afbeelding

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:56

Je kan ook na het poepen de wc deksel dicht doen dat scheelt enorm in de stank.
En ik mag toch hopen dat een beetje restaurant een goeie afzuiging in het toilet heeft.
En ophouden lukt soms maar dan kan het zijn dat ik onderweg of moet stoppen en een wc moet opzoeken en gebeurt ook wel eens dat ik een broek vol heb. En dat is echt vreselijk dus gewoon in een restaurant of waar ik ook ben. Ik vind het knap dat mensen het kunnen ophouden.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 21:58

Palmera schreef:
Maar goed, ik ben dan ook echt vies van het gros van de mensheid, ik denk dat ik degene ben die niet normaal is. O:)

Woon je daarom op een eiland? ;) :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:03

VI Poo was trouwens wel topspul maar ik goot na het schoonmaken altijd een beetje in de afvoeren van de douche en de wastafel en de wc. Rook super.
Dus ik gebruikte het niet waar het voor was eigenlijk.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:12

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 22:18

Gatver :') |(

Bij plonstoiletten dump ik gewoon alvast wat toiletpapier in het water.