Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Drugs gebruik….is ook ding voor mij maar ik weet niet op wat voor schaal het heeft plaats gevonden.
Vreemdgaan mag hier eigenlijk niet besproken worden en dat was uitgepraat. En er zit vowel verschil tussen 1x scheve schaats rijden of paar keer tijdens je relatie
Liegen…. Is dit de leugen of is de TS een notoire leugenaar ….ook een dingetje
Allemaal dingen die ik niet weet dus geen oordeel over heb ….. ik vind dit gewoon een heel verdrietig verhaal met grote judas erin
Ik oordeel enkel op verhaal van keertje (imo 1-2x) harddrugs gebruiken om te ontspannen versus verraad versus einde huwelijk
laura1987 schreef:Ik denk dat wij (bokt) sowieso niks bereiken met onze mening spuwen, behalve dat de ts zich wellicht nog rotter gaat voelen.
Dit topic was voor haar om haar verhaal van zich af te schrijven en behalve haar sterkte wensen, moeten wij eigenlijk gewoon niks zeggen.
Niemand weet hoe haar man was voor haar, hoe zij was voor haar man. Welke scheuren er wellicht al zaten in dit huwelijk en wat de reden was voor haar vriendin om dit te vertellen aan ts haar man.
Slecht praten over iemand ( dus ts/man/vriendin) heeft dan ook echt 0 zin.
@ts sterkte. Hopelijk krijg je de hulp die je nodig hebt en je leven beter op de rails.
anjali schreef:@Pateeke: Het zou inderdaad een probleem kunnen worden als iemand tijdens een al lopende relatie ineens ergens heel erg op tegen gaat worden wat eerst wel kon. Dat lijkt me vervelend! Zo geeft hierboven iemand ( @Poekkie als ik me niet vergis) een lijstje van zaken waarvoor zij meteen de relatie zou verbreken. Een daarvan was als de partner veganist zou zijn.Nou is dat typisch iets wat zich in je leven kan ontwikkelen, wat je dus eerder niet was toen je aan de relatie begon! Voor mij zou het juist een pro zijn, maar ja, stel dat jij een slagerswinkel runt of zoietsheel lastig wat je daarmee moet dan.
sasja0705 schreef:Fly_high schreef:Maar niet iedereen die s avonds een drankje neemt is meteen een alcoholist, daar gaat het om.
Dat zeg ik ook niet... ik zeg alleen dat verslaving veel facetten kent en dat niet iedere verslaafde een continue-gebruiker is.
Urbanus schreef:Het is gewoon heel poedersuiker om op opnieuw te moeten beginnen, ongeacht of het nou je eigen schuld is of niet.
Maar Arnhem is groot, bokt is groot. Ga vrijwilligen bij een poppodium of ontdek een nieuwe hobby. Het is een nieuw begin en alle begin is moeilijk
Casarell schreef:Lau schreef:Maar wat ik gewoon moeilijk vind is dat ik niemand meer hebt.
Ik ga je niet veroordelen op wat je wel of niet doet, of hebt gedaan.. dat is jouw pakkie an.
Maar ik denk wel dat je eerst eens een vriendin voor jezelf moet zijn..