haffiefreak schreef:Ik hoop dat onze voor en na ook mag?
De voor is niet heel duidelijk is een still van een drone filmpje.
Voor
[ [url=m/a6tuCF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/Q2AEuG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh cool, camperplaats!
Waar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Flying_Angel schreef:Haha! Het lichte is voor, ik wilde het juist donkerder maken
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Het is wel een mooi geheel geworden.
Ik kies dus altijd licht hout. Onze trap is ook geplaatst inmiddels.
Voor, tijdens en na
[ [url=m/Go5S13.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TKkdz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Bfunxh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WZZXBI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi opgeknapt ook bij jou horsephoto!
kraakte schreef:[ [url=m/yV2x7V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9xZAsG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9q1t2h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KtFMZp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze voortuin, voor en na.
Telpeva schreef:Mijn 1e gedachte was waar is je struikoverleven ze dat, zo'n heftige snoeibeurt? Ik durf dat nooit
Sky_As schreef:Telpeva schreef:Mijn 1e gedachte was waar is je struikoverleven ze dat, zo'n heftige snoeibeurt? Ik durf dat nooit
Je moet altijd snoeien met de intentie: Ik hoop dat ie kapot gaatdat helpt bij planten, dan worden ze eigenwijs en bewijzen ze je dat ze bestaansrecht hebben
![]()
Althans, dat is mijn ervaring met snoeien. Ik heb een paar struiken staan die eigenlijk veel te groot geworden zijn, en die snoei ik ieder jaar eigenlijk net iets te laat in de hoop dat er misschien iets sneuvelt (dus ik snoei in juni ofzo in plaats van maart)....
helaas heeft dat tot op heden nog geen effect gehad
Sky_As schreef:Telpeva schreef:Mijn 1e gedachte was waar is je struikoverleven ze dat, zo'n heftige snoeibeurt? Ik durf dat nooit
Je moet altijd snoeien met de intentie: Ik hoop dat ie kapot gaatdat helpt bij planten, dan worden ze eigenwijs en bewijzen ze je dat ze bestaansrecht hebben
![]()
Althans, dat is mijn ervaring met snoeien. Ik heb een paar struiken staan die eigenlijk veel te groot geworden zijn, en die snoei ik ieder jaar eigenlijk net iets te laat in de hoop dat er misschien iets sneuvelt (dus ik snoei in juni ofzo in plaats van maart)....
helaas heeft dat tot op heden nog geen effect gehad