Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boerinnetje schreef:Wij hebben ze besteld bij Koningskaart. Deze hebben wij:
https://koningkaart.nl/trouwkaarten/all ... ten-hartje
Het hartje is van hout en moeten we er op plakken. We hadden eerst het idee om ze zelf te ontwerpen, maar deze vonden we mooi, en binnen budget. Dus prima.
gerlindie schreef:boerinnetje schreef:Wij hebben ze besteld bij Koningskaart. Deze hebben wij:
https://koningkaart.nl/trouwkaarten/all ... ten-hartje
Het hartje is van hout en moeten we er op plakken. We hadden eerst het idee om ze zelf te ontwerpen, maar deze vonden we mooi, en binnen budget. Dus prima.
Heel mooi!
@Bloemetje,
Wat vervelend!
Wij zijn nu ook nog wat dingen aan het regelen voor deze zomer, dus het kan wel echt.
Levertijd op de jurk is dan misschien het grootste ding.
Ik ga komende donderdag naar Anastasia, zij maakt jurken op maat en naar eigen ontwerp met een levertijd van 8-10 weken, dus misschien wel een goede om in je hoofd te houden!
Zit in Nieuwegein en is niet al te duur (op de site staat max €960)
Qua locaties heb je ook gewoon minder keus, maar ligt er ook aan in welke straal je op zoek bent.
Welke plaats zou je willen trouwen?
bloementje3 schreef:Wij hadden de planning om in 2026 te gaan trouwen maar ivm veranderde gezondheidssituatie van de opa van mijn vriend zijn we aan het brainstormen om het naar voren te halen naar deze zomer/eind van de zomer. Ik weet dat het een enorme uitdaging gaat zijn, zeker omdat het budget dan gewoon gehalveerd moet worden. Ben benieuwd of het ons gaat lukken om alles nog rond te krijgen. Spannend!! En anders wordt het toch gewoon 2026 maar vind het eigenlijk het belangrijkste dat we het kunnen vieren met de mensen dichtbij ons en locatie,jurk, pak auto en avond feest wordt dan gewoon minder belangrijk als je zulk nieuws krijgt.
8nnemiek schreef:Heb je al een nieuwe datum? Ik wil wel eens kijken of ik nog vrij ben als mijn stijl bij jullie past.
Ik werk deels vanuit Zeeland, dus dat scheelt reiskosten, en als je er geen fotoboek bij wil dan kan ik nog wat korting geven.
Geen idee of het goedkoop genoeg is voor je, maar mijn prijzen beginnen normaal bij €999 voor 4 uur.
boerinnetje schreef:bloementje3 schreef:Wij hadden de planning om in 2026 te gaan trouwen maar ivm veranderde gezondheidssituatie van de opa van mijn vriend zijn we aan het brainstormen om het naar voren te halen naar deze zomer/eind van de zomer. Ik weet dat het een enorme uitdaging gaat zijn, zeker omdat het budget dan gewoon gehalveerd moet worden. Ben benieuwd of het ons gaat lukken om alles nog rond te krijgen. Spannend!! En anders wordt het toch gewoon 2026 maar vind het eigenlijk het belangrijkste dat we het kunnen vieren met de mensen dichtbij ons en locatie,jurk, pak auto en avond feest wordt dan gewoon minder belangrijk als je zulk nieuws krijgt.
Wat een verdrietig nieuws Bloemetje. Maar moet te doen zijn. Sommige mensen regelen een bruiloft in een paar weken. Misschien iets je eisen bijstellen, maar wat jezelf al zegt, dan zijn locatie, jurk, pak enz, maar 'bijzaak'.
Qua jurk zou je ook nog bij Wed2b kunnen kijken, die kan je zo meenemen. En anders de bruidsboerderij in Bergambacht: https://debruidsboerderij.nl/. Heb ik ook naar gekeken, maar ligt iets uit de buurt voor mij.. Maar vanuit zeeland misschien wel te doen?
Tenten zijn idd wel duur. Is er daar geen schuur/ loods die je kan gebruiken?
Gwenvd schreef:Lieve allemaal,
Ons huwelijk wordt afgezegd, ik ben er oké mee, sterker nog het is mijn beslissing.
Nu heb ik mijn jurk wel al binnen, mocht iemand interesse hebben, het is een Randy fenoli Fleur. Maat 36, nog niet vermaakt dus helemaal nieuw en aanpasbaar.
Nieuwprijs was 3699 euro.