En inderdaad zeg, goh wat vreemd toch dat mensen die woning afwijzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:We zijn nu 10 dagen verder waarvan 4 in het weekend. Aannemende dat de woningbouw meteen op maandag de als eerst geëindigde(n) heeft gemaild hebben die mensen 2 dagen de tijd om documenten te mailen. Wat maakt dat op zijn vroegst afgelopen donderdag er bezichtigingen waren. Maar ik denk dat vrijdag realistischer is.
Eigenlijk beginnen mijn kansen nu pas. Want ik ben afhankelijk van dat degenen die op 1 t/m 7 zijn geëindigd de woning afwijzen. In elk geval staat hij nog wel bij mijn lopende reacties
zippora schreef:Ik heb ook een woning waar ik oorspronkelijk 5e of 6e voor stond. Anderen hadden hem afgewezen. Begrijp ook wel waarom, ook al was de locatie perfect en de woning snoezig. De vorige bewoners hadden er bijna 50 jaar in kettingerookt.
Dus alles was geel tot bruin van de nicotine. Behang wilden we er sowieso af. Maar het plafond! De woningbouw weigerde om de systeemplaten te vervangen (hadden we al op 3 verschillende manieren schoongemaakt en iedere keer als het droog was, weer geel), want het "was niet erg genoeg".
Uiteindelijk is daar bijna 2000,= en 2 maanden in gaan zitten om ze wit te krijgen.
Mocht je woning een rookwoning zijn... de gouden tip bleek "renovatieverf". Duur, maar dekt in 1x en alles is nog steeds (20 jaar later) wit. de laatste 2 plafonds in het huis heb ik zelfs zonder primer direct geverfd. En ook die zijn nog steeds wit. Als we daar meteen mee waren begonnen, was het een stuk goedkoper geweest dan die 2000,=.
Koper schreef:Maar voor mij is het wel zo dat wonen een onderdeel is van je leven, en dat als je leven naar een volgend level gaat je wonen dan mee levelt. Het is fijn om daar bewust en actief en praktisch aan te kunnen werken.