Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wistaire schreef:Heeft iemand een verzekering bij CZ die weet waarom ik geen 50+ kan kiezen als aanvullende? Ik heb al een lopende verzekering en als ik klik op opties voor aanvullende verzekering bij het wijzigen van mijn huidige polis staan alle opties er, behalve 50+...
Petpa schreef:Wistaire schreef:Heeft iemand een verzekering bij CZ die weet waarom ik geen 50+ kan kiezen als aanvullende? Ik heb al een lopende verzekering en als ik klik op opties voor aanvullende verzekering bij het wijzigen van mijn huidige polis staan alle opties er, behalve 50+...
Volgens je profiel ben je 32 jaar... Dus te jong voor de 50+ verzekering
Petpa schreef:Wistaire schreef:Heeft iemand een verzekering bij CZ die weet waarom ik geen 50+ kan kiezen als aanvullende? Ik heb al een lopende verzekering en als ik klik op opties voor aanvullende verzekering bij het wijzigen van mijn huidige polis staan alle opties er, behalve 50+...
Volgens je profiel ben je 32 jaar... Dus te jong voor de 50+ verzekering
Hutcherson schreef:Voor iedereen die het belangrijk vind dat zijn/haar zorgverleners netjes behandeld worden door zorgverzekeraars : DSW is echt de meest geliefde verzekeraar onder eerstelijns zorgverleners.
Ze zorgen ECHT vooor minder administratie en vertrouwen de zorgverlener op diens deskundigheid en expertise. Scheelt de klant ook weer verwijzingen aanvragen bij de huisarts.
En bovendien hebben ze tot nu toe elk jaar de beste tarieven. Nog wel ondermaats maar DSW is de beste en ze geven altijd 10€ korting op het eigen risico.
Lalidan schreef:Maar ONVZ heeft hele akelige acceptatieplichten voor aanvullend én is aanvullend schreeuwend duur. DSW heeft geen acceptatievoorwaarden.
Wistaire schreef:Heeft iemand een verzekering bij CZ die weet waarom ik geen 50+ kan kiezen als aanvullende? Ik heb al een lopende verzekering en als ik klik op opties voor aanvullende verzekering bij het wijzigen van mijn huidige polis staan alle opties er, behalve 50+...
Tiggs schreef:Ik wil me tijdens de kerstdagen in verzekeringen verdiepen, dus lees even mee. Ik zit al jaren bij CZ, maar zij schaffen nu de restitutiepolis af en verder komt ie er op Independer helemaal niet zo goed vanaf. Dus ik verwacht wel te switchen.
SjonnieZ schreef:Tiggs schreef:Ik wil me tijdens de kerstdagen in verzekeringen verdiepen, dus lees even mee. Ik zit al jaren bij CZ, maar zij schaffen nu de restitutiepolis af en verder komt ie er op Independer helemaal niet zo goed vanaf. Dus ik verwacht wel te switchen.
Ze schaffen hem niet geheel af. Volgens mij geldt hij alleen niet voor wijk en verpleegzorg maar is ie verder (vooralsnog) nog gewoon in tact.
janderegelaa schreef:Hutcherson schreef:Voor iedereen die het belangrijk vind dat zijn/haar zorgverleners netjes behandeld worden door zorgverzekeraars : DSW is echt de meest geliefde verzekeraar onder eerstelijns zorgverleners.
Ze zorgen ECHT vooor minder administratie en vertrouwen de zorgverlener op diens deskundigheid en expertise. Scheelt de klant ook weer verwijzingen aanvragen bij de huisarts.
En bovendien hebben ze tot nu toe elk jaar de beste tarieven. Nog wel ondermaats maar DSW is de beste en ze geven altijd 10€ korting op het eigen risico.
Dat is DSW niet. Dat is de ONVZ vrije keuze verzekering. En als ik zie dat DSW nu 149 is (natura!) en ONVZ vrije keuze 151 dan is de keuze heel makkelijk.
janderegelaa schreef:simongek schreef:Ik wou vorig jaar naar onvz maar omdat ik het jaar daarvoor wel eens fysio had gehad werd ik niet geaccepteerd.
Als je 1 van de eerste 2 aanvullende pakketten wilt hoef je geen vragen te beantwoorden.
pmarena schreef:Ik hoop eigenlijk elk jaar dat er ergens een soort gezins-verzekering komt. Net zoals je nu als ouder je kind onder je verzekering kan zetten, dat je dan gewoon als gezin 1 verzekering neemt waarbij je allemaal samen gebruik kan maken van een paar keer fysio en X bedragje voor alternatieve geneeswijzen enzo.
Zo'n klein pretpakketje dat je niet ieder apart maar als gezin samen net een beetje meer ruimte hebt voor wat klein onderhoud zeg maar, als die noodzaak zich aandient voor de 1 of ander
janderegelaa schreef:pmarena schreef:Ik hoop eigenlijk elk jaar dat er ergens een soort gezins-verzekering komt. Net zoals je nu als ouder je kind onder je verzekering kan zetten, dat je dan gewoon als gezin 1 verzekering neemt waarbij je allemaal samen gebruik kan maken van een paar keer fysio en X bedragje voor alternatieve geneeswijzen enzo.
Zo'n klein pretpakketje dat je niet ieder apart maar als gezin samen net een beetje meer ruimte hebt voor wat klein onderhoud zeg maar, als die noodzaak zich aandient voor de 1 of ander
Wat dus als gevolg kan hebben dat 1 gezinslid aan het begin van het jaar alles opgebruikt en de rest niets meer heeft. Het is juist een zegen dat iedere polis individueel is.