Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 22:50

Voor jou altijd.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 23:05

Ik volg! Ik heb een buggy nodig voor volgend jaar op vliegvakantie. Ik wil de Joolz Aer+, die is het minst zwaar en kan goed achterover en zo opgevouwen dat hij in het vliegtuig mag. Dus ik hou die prijzen al even in de gaten. Als het nu niet goedkoper wordt dan wacht ik tot volgend jaar.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:02

Ik wil heel graag een nieuwe frontriem maar ik schrik van de prijzen :oo
Sommige frontriemen zijn 120 euro -O-

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:11

Sannens schreef:
Ik volg! Ik heb een buggy nodig voor volgend jaar op vliegvakantie. Ik wil de Joolz Aer+, die is het minst zwaar en kan goed achterover en zo opgevouwen dat hij in het vliegtuig mag. Dus ik hou die prijzen al even in de gaten. Als het nu niet goedkoper wordt dan wacht ik tot volgend jaar.

Wij vlogen onlangs met TUI en die lieten op onze vlucht geen enkele buggy toe in de cabine van het vliegtuig.
Ze moesten allemaal worden afgegeven bij de gate. Ook de Joolz Aer+ buggy's..
Het kan dus zijn dat je hem alsnog af moet geven bij de gate als jullie gaan vliegen..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:17

Oeh altijd een leuk (of fout :)) ) topic!
Wij houden onze ogen open voor een robotstofzuiger. Eentje die hondenharen aankan :))
Lijkt me een hele verademing als zo'n ding de boel gewoon een beetje bijhoudt.
Zie wel veel prijsverschil in die dingen, we hoeven echt geen superluxe versie, maar zie door de bomen het bos niet meer haha.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:50

Farjen schreef:

Ik ook en inderdaad 120 en meer voor een simpele frontriem :Y)
Ik wil graag iets op maat wat wel goede kwaliteit is voorkeur voor leeronderlegd. Heb nu 2 die erg snel vervormen/slap worden of met touwtjes en fleece in elkaar zitten en daardoor snel stuk gaan.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:58

Ik heb eigenlijk maar 1 item op mijn wishlist staan voor zwarte vrijdag en dat is een 3D printer.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:06

Wij willen een droger. Heb 'm al gescreenshot voor wat de prijs is en dan kijken of het verandert tijdens black friday. :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:10

Oh ik ga ook even volgen :D Volgende maand krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dus er is genoeg wat we nodig hebben _O- En m'n dochter groeit alweer bijna uit haar huidige kledingmaat dus daar mag ook wel weer wat nieuws voor komen :))

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:14

xSannee schreef:
Wij houden onze ogen open voor een robotstofzuiger. Eentje die hondenharen aankan :))
Zie wel veel prijsverschil in die dingen, we hoeven echt geen superluxe versie, maar zie door de bomen het bos niet meer haha.

Wij zijn voor een roomba gegaan speciaal voor hondenharen en die doet zijn werk dus niet :n Alles klit aan de zuigmond samen waardoor hij meer een soort van veegt en af en toe een grote flok achter laat dan zuigt. Contact opgenomen met de leverancier en dit was het antwoord:

“Zeer bedankt. Zelf heb ik twee ragdolls, dus ik kan me er wat bij voorstellen. Ik vrees dat het inderdaad een probleem is door de lengte van de haren. Vaak zijn dit soort toestellen eerder voorzien op de kortere stugge haren van dieren.

Ik ben gaan kijken of er andere borstels beschikbaar zijn voor de iRobot combo, maar zo te zien zijn het steeds dit soort borsteltjes: https://coolb.lu/42oG8Ki. De haren gaan daar volgens mij in blijven vastzitten.

We kunnen de stofzuiger wel voor je laten nakijken, hopelijk kan de hersteldienst wel een oplossing vinden, maar dan zou je de stofzuiger wel even moeten missen. Zou je hiervoor willen gaan of heb je hier vragen bij?”

Dus als je een langharige hond hebt weet ik niet of het zijn geld waard is… Gaat bij ons over een Keeshond en een Golden. Zelfs 2 keer per dag laten rijden was geen oplossing.

Elienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:26

Voor de sporters onder ons: bij womens best zijn de black friday deals al begonnen!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:27

Ik hou m'n ogen open voor een vriezer. We gaan onze hond op kvv overschakelen maar zitten momenteel met een combi model dus onze vriezer heeft maar 2 lades :+. Hij zou wel in de schuur moeten komen dus moet daar ook wel tegen bestand zijn

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 13:03

Weet iemand of er tijdens BF ook aanbiedingen zijn voor vakanties? Ik wil binnenkort gaan boeken, maar heb er eigenlijk nooit op gelet op zulke bedrijven ook meedoen. :))

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 13:58

Swifter schreef:
xSannee schreef:

Wij zijn voor een roomba gegaan speciaal voor hondenharen en die doet zijn werk dus niet :n Alles klit aan de zuigmond samen waardoor hij meer een soort van veegt en af en toe een grote flok achter laat dan zuigt. Contact opgenomen met de leverancier en dit was het antwoord:

“Zeer bedankt. Zelf heb ik twee ragdolls, dus ik kan me er wat bij voorstellen. Ik vrees dat het inderdaad een probleem is door de lengte van de haren. Vaak zijn dit soort toestellen eerder voorzien op de kortere stugge haren van dieren.

Ik ben gaan kijken of er andere borstels beschikbaar zijn voor de iRobot combo, maar zo te zien zijn het steeds dit soort borsteltjes: https://coolb.lu/42oG8Ki. De haren gaan daar volgens mij in blijven vastzitten.

We kunnen de stofzuiger wel voor je laten nakijken, hopelijk kan de hersteldienst wel een oplossing vinden, maar dan zou je de stofzuiger wel even moeten missen. Zou je hiervoor willen gaan of heb je hier vragen bij?”

Dus als je een langharige hond hebt weet ik niet of het zijn geld waard is… Gaat bij ons over een Keeshond en een Golden. Zelfs 2 keer per dag laten rijden was geen oplossing.

Oh dat klinkt nog niet heel hoopgevend hahaha!
Wij hebben een Corgi, niet megalang haar, maar toch best veel :P
Ik vind het ook prima om nog af en toe zelf grondig te moeten stofzuigen, maar het zou schelen als de robot het groffe werk doet.

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:12

Hij staat hier nu ongebruikt. Zelfs als het net gedweild is en ik hem ‘s avonds er laat over gaan zuigt hij geen enkel haar. Alles klit direct op. Wie weet hebben wij gewoon pech. Kan hoor! Maar wij stofzuigen weer gewoon :=

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:19

Ik heb mijn telefoon gesloopt, dus nu kijken of ik er 1 kan scoren met een Black friday deal.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:28

Mandarijn schreef:
Weet iemand of er tijdens BF ook aanbiedingen zijn voor vakanties? Ik wil binnenkort gaan boeken, maar heb er eigenlijk nooit op gelet op zulke bedrijven ook meedoen. :))

De piek voor travel ligt in januari; ik sluit niks uit met BF maar in januari heb je een grotere kans.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:32

Ik moet aan een nieuwe Kobo ereader.
Die ik nu heb ik al een jaar of zes oud en gaat kuren krijgen.

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:34

Ik ga voor haarverzorgingsproducten van Kevin Murphy. Mijn kapper gebruikt die en ik vind het effect heel prettig/mooi maar de reguliere prijs is echt wat teveel van het goede.

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:45

xSannee schreef:

Wij hebben de Roomba I7. en twee jackies rondlopen, werkt top!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 14:49

Ik heb een weekend weg geboekt, precies op de vrijdag, zaterdag en zondag op en na black friday. Ik ben benieuwd hoe druk het wordt in het centrum en hoe de aanbiedingen lokaal in een andere stad zal zijn :)

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 16:06

Laatst bijgewerkt door ynskek op 24-05-24 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: code verwijderd op verzoek

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 16:16

Is die code van Agradi overal op geldig? Hoeveel korting krijg je er mee?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 18:06

Ik ga volgend jaar wel kijken voor een magnetron met oven en dan gelijk een goede. Heb nu 3 losse apparaten en eigenlijk wel ik straks ook kunnen drogen in de oven en stomen. Gewoon alles in een apparaat.

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 18:06

Farjen schreef:

Ik heb er vorig jaar een bij Frontrow Design besteld. Ik dacht rond de 50 euro dat ik kwijt was. Ik ga er straks weer een bestellen