Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannens schreef:Ik volg! Ik heb een buggy nodig voor volgend jaar op vliegvakantie. Ik wil de Joolz Aer+, die is het minst zwaar en kan goed achterover en zo opgevouwen dat hij in het vliegtuig mag. Dus ik hou die prijzen al even in de gaten. Als het nu niet goedkoper wordt dan wacht ik tot volgend jaar.
Farjen schreef:Ik wil heel graag een nieuwe frontriem maar ik schrik van de prijzen![]()
Sommige frontriemen zijn 120 euro
xSannee schreef:Oeh altijd een leuk (of fout) topic!
Wij houden onze ogen open voor een robotstofzuiger. Eentje die hondenharen aankan
Lijkt me een hele verademing als zo'n ding de boel gewoon een beetje bijhoudt.
Zie wel veel prijsverschil in die dingen, we hoeven echt geen superluxe versie, maar zie door de bomen het bos niet meer haha.
Swifter schreef:xSannee schreef:Oeh altijd een leuk (of fout) topic!
Wij houden onze ogen open voor een robotstofzuiger. Eentje die hondenharen aankan
Zie wel veel prijsverschil in die dingen, we hoeven echt geen superluxe versie, maar zie door de bomen het bos niet meer haha.
Wij zijn voor een roomba gegaan speciaal voor hondenharen en die doet zijn werk dus nietAlles klit aan de zuigmond samen waardoor hij meer een soort van veegt en af en toe een grote flok achter laat dan zuigt. Contact opgenomen met de leverancier en dit was het antwoord:
“Zeer bedankt. Zelf heb ik twee ragdolls, dus ik kan me er wat bij voorstellen. Ik vrees dat het inderdaad een probleem is door de lengte van de haren. Vaak zijn dit soort toestellen eerder voorzien op de kortere stugge haren van dieren.
Ik ben gaan kijken of er andere borstels beschikbaar zijn voor de iRobot combo, maar zo te zien zijn het steeds dit soort borsteltjes: https://coolb.lu/42oG8Ki. De haren gaan daar volgens mij in blijven vastzitten.
We kunnen de stofzuiger wel voor je laten nakijken, hopelijk kan de hersteldienst wel een oplossing vinden, maar dan zou je de stofzuiger wel even moeten missen. Zou je hiervoor willen gaan of heb je hier vragen bij?”
Dus als je een langharige hond hebt weet ik niet of het zijn geld waard is… Gaat bij ons over een Keeshond en een Golden. Zelfs 2 keer per dag laten rijden was geen oplossing.
xSannee schreef:Oeh altijd een leuk (of fout) topic!
eenitraM schreef:Texas02 schreef:Is Cowboy Magic ook meestal ergens met een leuke korting met Black Friday?
Is al met korting
https://www.agradi.nl/cowboy-magic/?gad ... EKEALw_wcB