Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Mijn topergernis van vandaag: mijn paard is haar wintervacht nog niet helemaal kwijt en ik wil zó graag fatsoenlijke quarter marks kunnen maken.
xPabloBokt schreef:Haar net geföhnd. Zie fly-aways. Maak me nu kapot druk dat ik mijn haar verpest heb met mijn babylights of dat ik iets met de verzorging niet goed doe.
Terwijl ik al geen siliconen en parabenen gebruik, een natuurlijke zilvershampoo heb, mijn haar wekelijks direct na de zilvershampoo met een honingmasker doe en elke keer na het wassen een leave in conditioner en een heat protectant gebruik. Ik ga nooit met nat haar slapen, ik borstel het nooit als het nat is en ik knijp netjes met de handdoek het water uit i.p.v. te wrijven.
Wat. Doe. Ik. Fout.
xPabloBokt schreef:Haar net geföhnd. Zie fly-aways. Maak me nu kapot druk dat ik mijn haar verpest heb met mijn babylights of dat ik iets met de verzorging niet goed doe.
Terwijl ik al geen siliconen en parabenen gebruik, een natuurlijke zilvershampoo heb, mijn haar wekelijks direct na de zilvershampoo met een honingmasker doe en elke keer na het wassen een leave in conditioner en een heat protectant gebruik. Ik ga nooit met nat haar slapen, ik borstel het nooit als het nat is en ik knijp netjes met de handdoek het water uit i.p.v. te wrijven.
Wat. Doe. Ik. Fout.
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Haar net geföhnd. Zie fly-aways. Maak me nu kapot druk dat ik mijn haar verpest heb met mijn babylights of dat ik iets met de verzorging niet goed doe.
Wat. Doe. Ik. Fout.
Gebruik je een Airwrap?
Suzanne F. schreef:Myfairytale schreef:Die klotehaan van de buren. Wat een afgrijselijk geluid is dat toch.
Hahaha, leve het buitenleven! Overbuurman vroeger had een Pauw. Nou dat is nog erger dan een haan. Die dingen kunnen echt gillen.
_San87_ schreef:Pauwen zijn zo mooi. Maar idd, schreeuwen kunnen ze
.
Ik snap de hanenergernis ook wel... Iedere dag om vijf uur dat gekukel.
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:
Gebruik je een Airwrap?
Was het maar zo'n feest
Nee helaas haha, ik heb wel een hitteregulerende föhn van Philips. Ooit mogen testen en daarna houden. Ben daar ontzettend blij mee.
Myfairytale schreef:Suzanne F. schreef:
Hahaha, leve het buitenleven! Overbuurman vroeger had een Pauw. Nou dat is nog erger dan een haan. Die dingen kunnen echt gillen._San87_ schreef:Pauwen zijn zo mooi. Maar idd, schreeuwen kunnen ze
.
Ik snap de hanenergernis ook wel... Iedere dag om vijf uur dat gekukel.
Pauwen kunnen inderdaad enorm schreeuwen ja, maar heb dat geluid nog liever dan zo'n achterlijke haan. Vind dat zo'n afschuwelijk rotgeluid.
Misschien moet ik maar eens een weekje pauwen lenen.
MyWishMax schreef:Ja, hier achter mijn huis kippen zonder haan. Want die hanen heeft hij weg moeten doen. Maar die kippen zijn net zo erg qua herrie. Wie verzint het ook om +/- 20 kippen in een woonwijk te houden. Het stinkt en het aantal vliegen is niet normaal. Sinds zij er zitten heb ik na een dag met deur open ook 20 vliegen in huis...