fjordjes schreef:Ha hier hetzelfde maar dat was omdat de vervaet kapot was. Hij is net thuis, nu douchen want hij stinkt naar kak.
Kunnen ze beter overstappen naar een vredo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Roxanne schreef:Ik klets ook graag mee dames. In mijn geval is het mijn man die getrouwd is met een boer(in)![]()
Wij zijn onlangs naar Nieuw-Zeeland verhuisd en hier is hij ook begonnen bij de loonwerker. Het is een compleet nieuwe wereld voor hem maar ik geef eerlijk toe dat ik stiekem weer een beetje opnieuw verliefd wordt als ik hem zo aan het werk zie.
Nóg een voordeel; hij is ‘s avonds net zo moe als ik
juval schreef:_Roxanne schreef:Ik klets ook graag mee dames. In mijn geval is het mijn man die getrouwd is met een boer(in)![]()
Wij zijn onlangs naar Nieuw-Zeeland verhuisd en hier is hij ook begonnen bij de loonwerker. Het is een compleet nieuwe wereld voor hem maar ik geef eerlijk toe dat ik stiekem weer een beetje opnieuw verliefd wordt als ik hem zo aan het werk zie.
Nóg een voordeel; hij is ‘s avonds net zo moe als ik
wat leuk, Nieuw-Zeeland, wat voor boerderij heb je?
Ik begrijp het wel hoor, het is toch best heel stoer/sexy om die mannen op die grote machines te zien werken... zowiezo beter dan die stropdas-kantoorpikkies