Ik heb het niet over Facebook, dat heb ik niet. Ik heb het over je bericht hierboven. En de "take it easy!" kan ook minder. Je verspreidt zaken die niet waar zijn, dat kan schadelijk zijn voor partijen.
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-25 21:35
Tazzey schreef:
Ik heb het niet over Facebook, dat heb ik niet. Ik heb het over je bericht hierboven. En de "take it easy!" kan ook minder. Je verspreidt zaken die niet waar zijn, dat kan schadelijk zijn voor partijen.
oh, berichtje is geTEMd.
thequeensmum
Geplaatst: 02-01-25 21:36
Jeetje wat jammer. Sequoia stables was al langer gestopt, wat blijft er nog over in die contreien?
lor1_1984
Geplaatst: 02-01-25 21:44
Volgens mij zaten er bijna om de hoek van Sequoia nog 2 maneges (ff de straatnaam kwijt), alleen geen idee of die er nog zijn. En ik meen aan de Groenewoudseweg(je) zit/zat er nog eentje en achter/naast de manege voor mensen met een beperking aan de weg naar de macDonalds (Buitenbrinkweg?) zit er iig één.
Die aan de Rodedchuurderwegje is toen naar de ik dacht Buitenbrinkweg verhuisd, das degene die ik hierboven noemde.
Oh en ik geloof dat er een manege aan de Fokko Kortlanglaan ofzo zit/zat.
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-25 21:48
lor1_1984 schreef:
Volgens mij zaten er bijna om de hoek van Sequoia nog 2 maneges (ff de straatnaam kwijt)
De Fazantlaan, kwam er maar 1 tegen, een grote denk ik? Bij de buren van de Rijnstone Stables! Manege Rantime, P.C de Trippelaartjes (geinige naam!) De randmeerruiters
thequeensmum
Geplaatst: 02-01-25 21:53
Buren van Rijnstone dat is geen manege maar een rijvereniging, Trippelaartjes en Randmeerruiters ook
Maar rijd je nog wel eens Coon?
lor1_1984
Geplaatst: 02-01-25 21:56
Rantrime is een rijvereniging, geen manege, staat voor Randmeerruiters, de Trippelaartjes en de Hierdense Menvereniging.
Denk dat jij de rijvereniging bedoelt aan de Fazantlaan, ff de naam kwijt maar ook geen manege.
Ik bedoelde de Eendenparkweg (ff gegoogled), daar zat iig de Indian Way en bij de trimsalon zit/zat een manege
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-25 22:00
thequeensmum schreef:
Buren van Rijnstone dat is geen manege maar een rijvereniging, Trippelaartjes en Randmeerruiters ook
Maar rijd je nog wel eens Coon?
nee eigenlijk niet meer na vertrek schiedam, sorry soof!