BaileyMix schreef:Ik vind het vooral hilarisch dat het nieuwe vriendinnetje van die vent alles schuift op de ex.
Was ze voorheen een ambitieuze, actieve, leuke vrouw? Uit je posts maak ik uit van niet.
Waarom heeft je vent dan een kind met zo'n vrouw gemaakt? Jij hebt het over 'dat slag vrouwen', maar mannen die op zulke vrouwen vallen en er kinderen mee maken zijn ook een bepaald 'slag' mannen hoor. Dus krab je nog maar eens achter de oren of die vent van jou zo'n leuke is en of alles daadwerkelijk aan die ex ligt.
O maar die vraag heb ik hem ook vaak zat gesteld hoor. Sommige kerels vinden het fijn om een afhankelijke vrouw te hebben omdat zo hun ego gestreeld wordt.
Hij is daar dus wel van terug gekomen en ja ik ben me bewust van het feit dat ze de situatie zoals hij is samen gecreëerd hebben.
Dan nog ben je verantwoordelijk voor je eigen ontwikkeling na de scheiding en is de keus om afhankelijk te blijven door alimentatie te vangen toch echt je eigen schuld. Je kan er ook voor kiezen om, mede voor je eigenwaarde, weer wat bij te gaan dragen aan de maatschappij. Dit kan ook vrijwilligerswerk zijn.