germie schreef:Nou, voor mij is dit enorm veel geld. En ik ga er dus zeker nog achteraan. Maar de klant is geen koning als er doodleuk gezegd wordt u heeft pech. Er wordt niets aangedragen. Ik heb geen contract met een buitenlandse bank. Daar doe ik geen zaken mee. Ik zie alleen dat er dus enorm veel geld mist. Door iets waar ik niets aan kan doen. En geen schuld? Het kastje muur kluitje riet verhaal is hier anders wel sprake van. Bovendien, bij creditcardfraude ga je ook zo met klanten om?
Maar goed, duidelijk, bokkers zouden dus die 136 euro accepteren als zomaar kwijt, foetsie, weg zonder dat ze er zelf ook maar iets aan kunnen doen. Weer wat geleerd.
Er zijn dus mensen voor wie zo'n bedrag niet zo veel uitmaakt, maar voor mij wel. Er zijn zelfs mensen bij waar als zoiets gebeurd dat het wat meer is als een tijdje droog brood eten. Maar nee, het is dus de schuld van degene die er niets aan kan doen.
Ik ga sowieso overal achteraan. Maar een afschrijving waar je niet voor getekend hebt is sowieso een vorm van fraude en waar moet je dan zijn? precies, bij je bank. Want het gaat niet meer om een borg, het is daarna gebeurd. En het herstel is dus niet gegaan zoals het zou moeten zijn voor de klant.
De klant is koning mits hij zich als keizer gedraagt. Als je met dezelfde toon je telefoongesprekken voert als je reacties in dit of je andere topics dan kan ik me voorstellen dat men weinig moeite wilt nemen om je te helpen.
Laatst bijgewerkt door KimD op 24-03-23 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt