Suzanne F. schreef:Gewicht vind ik moeilijk in te schatten maar een boekenkast vol boeken is loodzwaar. Als je ooit bent verhuisd dan heb je een idee hoeveel verhuisdozen je nodig hebt hiervoor en hoe zwaar ze dan zijn.
Het zijn TWEE DOZEN.
Citaat:
Weet je al wie er nog meer in het testament staan of laat ze alles na aan deze mensen? Ze hebben dus geen idee hoeveel er op de Britse rekening staat? Wat erg eigenlijk als deze mensen ook nog het vermogen op de Britse rekening krijgen. Ik hoop zo dat er nog neven of nichten zijn of een goede stichting aan wie ze wat nalaat.
Ze heeft helemaal niemand hier, haar vriend is al eerder overleden en ik was haar enige echte vriendin, want daar rekening die mensen niet onder.
Er is een apart testament voor het Britse deel, dus nee, daar kunnen ze niet bij, ook niet als ze een advokaat erbij halen of wat dan ook. Mijn vriendin heeft het expres zo geregeld dat het per land gaat.
marleen_usar Je kunt beter zeggen in welke regio die persoon woont. Portugal is twee en een half maal zo groot als Nederland. De provincie waar ik in woon is al zo groot als Nederland. De kans dat iemand net daar in de buurt woont is verschrikelijk klein en of die dan ook nog een paar honderd kilometer wil afleggen is ook maar de vraag.
Want jullie noemen steeds 300 km, maar het is meer dan 300 km. Zo´n 330.
Het treinstation waarover ik het heb is nog steeds een goede 200 kilometer bij mij vandaan.
Er zijn wel drie back up plannen, het is helemaal geen probleem, ik snap niet dat jullie er een probleem van maken. Dat hondje gaat gewoon in een tas of zit in een transporter (ik weet niet of ze er een had , maar ik ga er van uit van wel omdat ze toch ook naar de DA ging ermee enzo). Die kan zo op de tas of aan mijn andere hand. Ik ben wel oud, maar niet achterlijk en ook niet zwak. Ik mest gewoon zelf alle dagen uit, ik ga zelf op de scooter zakken voer halen van 30 kilo (en daar zitten geen wieltjes onder), en daar moet ik ook mee slepen om ze te storten ik loop rustig een kilometer met twee emmers met 15 liter water er in. Ik reis ook altijd alleen en moet dan ook zelf met alles slepen. Ik weet heus wel waar mijn grenzen liggen en wat kan en wat niet kan.
BigOne, hoezo kan het hondje niet zomaar even verplaatst? We hebben het over maatje Jack Russell terrier. Het is een oud en kalm hondje.