Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:09

Ik krijg uiteraard niets.
Maar mijn vriend heeft een mooi pakket met lekkers gekregen.
En daar zaten ook een paar Bluetooth earbuds bij. En die heb ik gekregen omdat hij ze toch niet gebruikt en ik vaak bel met een koptelefoon op.
Blij mee :j

Lieszje

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:18

De voorgaande jaren kregen wij een bon waarmee we wat op een site konden uitzoeken. Het mooie daarvan vond ik dat je punten kon doneren naar een goed doel. Meestal zocht ik wat uit en doneerde ik de rest.

Dit jaar was er een feest en konden we ons kerstgeschenk ophalen. Dit jaar was er de keuze tussen de bon of een pakket.
De bonnen waren op dus kreeg een pakket.

Er zat een tas in (kan ik gelukkig mijn zus blij mee maken mijn man heeft vorig jaar bijna dezelfde gehad), een drinkflesje, mok en wat etenswaren. Had gehoopt dat het iets meer etenswaren waren zodat ik wat had kunnen doneren. Was nu niet echt de moeite.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:22

Hanneke137 schreef:
De onze is ook binnen. Ons kerstpakket bestaat altijd uit 2 delen. Is wel duidelijk voor welk bedrijf ik werk denk ik :+
Wij kunnen kiezen tussen modern of klassiek pakket. Ik ga voor modern! Erg blij mee!

[ [url=m/7aeCv3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk bij de kaasboer :D

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:26

lovelyfiefy schreef:
chevax schreef:
Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!

Dit vind ik echt super lief! <3

Vind het heel bijzonder dat de mensen in de ziektewet, en dus nog in dienst, niks krijgen van de baas.

Hier wel een lieve baas. Zit in de ziektewet ben ondertussen afgekeurd dus keer nooit meer terug maar alsnog kon ik een pakket ophalen aangezien ik nog op de loonlijst sta tot de 2 jaar ziek zijn voorbij zijn. Super lief

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:29

Themba schreef:
Hier wel een lieve baas. Zit in de ziektewet ben ondertussen afgekeurd dus keer nooit meer terug maar alsnog kon ik een pakket ophalen aangezien ik nog op de loonlijst sta tot de 2 jaar ziek zijn voorbij zijn. Super lief

Dit vind ik inderdaad heel netjes.

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:32

Bij ons krijgen alle medewerkers een traditioneel kerstpakket + 4 bonnen à €50,00 van de supermarkt.

Voor de zomervakantie heeft iedereen die bonnen ook gehad en dit hele jaar een verhoging van de reiskosten.

Top werkgever! :D

Hulpkrachten krijgen een traditioneel pakket van €35,00

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:33

lovelyfiefy schreef:
Themba schreef:

Dit vind ik inderdaad heel netjes.

Inderdaad! Super van die baas.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:16

Sinds augustus via detachering aan t werk, al tussendoor een fleecedeken gehad, met onthulling nieuw logo een linnen tas en mok ed, en met sinterklaas een banketletter. En dit was mijn pakket vandaag, wat iedereen krijgt, zit ook nog het spel 'sequences' bij:

Afbeelding

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:32

Super leuke pakketten, hier helaas ook ziek thuis, dus zal van mijn zzp baantjes niks ontvangen, van mijn loondienst werkgever denk ik wel. Die kwamen ook de chocoladeletter brengen. Mijn man had een persoonlijke noot, we hebben maar voor het verrassingspakket gekozen. Benieuwd of die nog voor kerst arriveert

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:08

Mijn tienerdochter heeft sinds oktober een bijbaan bij een drogist als vakkenvuller en heeft vandaag haar kerstpakket ontvangen.

Of eigenlijk twee! Een grote doos met een etagiaire, kleedschilderij voor aan de muur met een kerstboom erop incl lichtjes. Verder nog kaarsen incl standaard en allerlei lekkers, popcorn, chips, chocolade etc.

Daarbij kreeg ze ook nog een tasje met een champagneglas met m&m's, sterretjes en allerlei producten van de drogist. Dit kreeg ze van haar manager omdat er nog budget over was.

Eerder deze maand kreeg ze al een brief dat iedereen een extraatje krijgt bij het salaris van dec vanwege de stijgende kosten voor de medewerkers. Naar rato omgerekend naar contracturen en looptijd contract. Mijn dochter kreeg 20,- Daar moet ze normaal een week voor werken dus daar was ze erg blij mee.

Ik vind het echt bijzonder en voor haar zo'n opsteker dan ze hun medewerkers zo waarderen.

De cadeaucarrousel van mijn werkgever werkt nog steeds niet, dus geen idee waar ik uit kan kiezen. Gelukkig tot eind februari de tijd om een keuze te maken. Als de site het dan wel doet haha

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:53

Wat een leuke pakketten komen er voorbij!
Hier zoals ieder jaar een tinteling bon van 30 euro.
Origineel is het niet, maar een dikke prima. Krijg ook een dertiende maand, dus ik mag niet klagen :)

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 06:18

Wat leuk om mee te kijken met iedereen. Ik ben al een aantal jaren afgekeurd en dus geen kerstpakket meer.
Mijn vriend zit nu al 8 maanden in de ziektewet en nu afwachten of hij zijn pakket thuis gestuurd krijgt.
Het is altijd zo leuk om een verrassingspakket uit te pakket.

Gisteren 2 groente pakketten via Too Good To Go gekocht en dat voelde bijna als een kerstpakket

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:07

Bij ons werd her kerstpakket groots aangekondigd als “een reis door nederland”
De uitwerking viel mij echter zwaar tegen….
Een lelijke koeltas met element.
Een stukje beemsterkaas
Een groninger metworst die ook in de supermarkt ligt
Een fles appelsap welke ik ook bij de groenteboer kan halen
Een doos vechters rolletjes waar de helft van in kruim lag
Een flesje oud bruin bier wat niemand drinkt
En een telefoonhouder voor op je stuur, waar ik mijn telefoon niet eens in krijgt.

Mijn man mocht iets uitkiezen van een site waar allemaal locale ondernemers pakketten op hadden samengesteld. Dit jaar is hij gegaan voor een stevige rugtas. Vorig jaar had hij een heel bierpakket.

En dan is hij ook nog dijkwacht en van het waterschap kreeg hij een zeeuws pakket. Erg leuk gedaan.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:15

Ik werk bij RVO, wij krijgen al jaren elk jaar een VVV bon van 70€.
Dus geen verrassing, maar ik ben er wel altijd blij mee.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:50

Twirre2006 schreef:
Komende maandagavond chinees "kerst" diner op kantoor.
Wij krijgen een eindejaarsuitkering. Een mooi bedrag dit jaar.

Voor de rest worden er altijd door relaties kerstpaketten en flessen wijn bij ons op kantoor gebracht en die verdelen we onderling.

Dus niks te klagen.

Dit deden we ook altijd maar sinds corona is er nog maar heel weinig dat binnenkomt. Er staat nu 1 bedankpakket van een klant (zo blij mee!) en een goedkope fles gluhwein dus denk dat het er op uit draait dat we het ene pakket uit elkaar moeten halen en dan zelf nog wat wijn uit de kast moeten halen zodat iedereen van die pot wat heeft.

Verder heb ik voor de studenten leuke chocoladepakketten uitgezocht in de sligro en staat er een fles bubbels klaar. Onze vaste werknemer heeft een kruiwagen gekregen waar die al een half jaar naar zat te kijken maar nooit kocht en wat er verder voor pakketten klaar liggen voor ons zal een verrassing blijven tot kerst zelf denk ik

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:02

Ik werk voor mezelf. Ik heb een Hondentrimsalon en krijg niet echt wat natuurlijk, maar er is een facebook groep waarbij er trimmers lootjes krijgen en kerst pakketten voor elkaar maken! Je maakt een pakket voor een x bedrag voor iemand anders en jij krijgt ook een pakket weer van iemand anders. Ik vond het super leuk!! Al 3 jaren mee gedaan en het is een leuk idee!
Afbeelding

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:34

Wij zijn behoorlijk verrast door mijn man z’n werkgever! Vorige week had hij al 2 cadeau kaarten gekregen. Wij dachten van $50 elk, maar toen we zaterdag in de winkel stonden, bleek eentje $150 te zijn :oo
Te besteden bij een hele grote groep winkels, waaronder de supermarkt, dus wij hebben gratis de boodschappen gedaan.
Toen kwam hij gister ook nog met een doos thuis waar een aantal speciaal biertjes in zaten en lekkere dingetjes voor erbij. Echt een compleet pakket voor een ‘borrel met wat lekkers’. Super leuk en komt zeker op!

Ik heb al een paar jaar niks gekregen met kerst, dus ga ook dit jaar nergens van uit.
Kreeg wel een mailtje van een klant dat ze me wat willen toesturen als bedankje voor dit jaar, dus daar ben ik heel benieuwd naar. Ik vind het al super leuk dat ze dat überhaupt willen doen.

@RanjaRietje: wat een leuk initiatief zeg, zo voor elkaar.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:48

Onze schoonmaker op het werk krijgt geen pakket omdat hij zelfstandige is. Dus wij hebben met iedereen op de vloer geld ingezameld en een pakket gegeven. Plus meerdere cadeaubonnen. Waarde was ruim €300.

Supermooi dat iedereen hem zo waardeert. Hij was erg verrast toen we het net gaven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:50

Bellatrix schreef:
Onze schoonmaker op het werk krijgt geen pakket omdat hij zelfstandige is. Dus wij hebben met iedereen op de vloer geld ingezameld en een pakket gegeven. Plus meerdere cadeaubonnen. Waarde was ruim €300.

Supermooi dat iedereen hem zo waardeert. Hij was erg verrast toen we het net gaven.

Wat tof van jullie!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:00

Bellatrix schreef:

mooi :j <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:04

Ik heb een prachtig pakket gekregen met een borrelset ( kaas , worst, vijgenbrood , bier) van producten hier uit de buurt.

Het bier merk kende ik maar het merk kaas nog niet.

Ik werk bij iemand prive thuis en ze doen altijd erg hun best voor leuke kerstpakketten. We zijn ook maar met 3 man momenteel daar aan het werk.

En van mijn andere werk werd het niks , was een beetje een dom systeem. Hadden ze 2 dagen voor en dan moest je ook nog heel gezellig wat drinken maar al mijn collega's gingen op andere tijden. 1 dag moest ik werken en had ik een dienst van half 8 tot half 5 en ik was daarna echt kapot dus wou graag naar huis.

Andere dag was ik op mijn andere werk dus ik heb het maar laten gaan. Geen zin in om zoveel moeite te doen ik werk super veel dus had liever dat ze ze gewoon op locatie af kwamen leveren. Nu komt de helft niet is super zonde als ze wel pakketten maken.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:05

Bellatrix schreef:

Dat is echt een heel lief idee en een mooi cadeau!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:18

Bellatrix schreef:

Wat een mooi initiatief!

Ik ben zelf werkgever en heb dit jaar een peiling gedaan wat de voorkeur heeft. Meeste stemmen gingen naar een combinatie van een ouderwets kerstpakket en geld, dus dat is het dan ook geworden.

Nu nog bedenken wat ik aan mezelf ga geven :D.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:41

chevax schreef:
Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!

Wat lief! <3

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:42

Ik krijg vandaag mijn kerstpakket, tijdens de kerstborrel. Ik ben erg benieuwd.

Mijn man is wel een beetje sip, die krijgt al jaren geen kerstpakket meer. Afgekeurde veteraan, geen werk en dus logischerwijs ook geen kerstpakket. Wel een beetje jammer dat je jaren je leven mag riskeren, maar dat er dan geen kerstpakketje meer af kan. :n