Maar mijn vriend heeft een mooi pakket met lekkers gekregen.
En daar zaten ook een paar Bluetooth earbuds bij. En die heb ik gekregen omdat hij ze toch niet gebruikt en ik vaak bel met een koptelefoon op.
Blij mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:chevax schreef:Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!
Dit vind ik echt super lief!![]()
Vind het heel bijzonder dat de mensen in de ziektewet, en dus nog in dienst, niks krijgen van de baas.
lovelyfiefy schreef:Themba schreef:Hier wel een lieve baas. Zit in de ziektewet ben ondertussen afgekeurd dus keer nooit meer terug maar alsnog kon ik een pakket ophalen aangezien ik nog op de loonlijst sta tot de 2 jaar ziek zijn voorbij zijn. Super lief
Dit vind ik inderdaad heel netjes.
Twirre2006 schreef:Komende maandagavond chinees "kerst" diner op kantoor.
Wij krijgen een eindejaarsuitkering. Een mooi bedrag dit jaar.
Voor de rest worden er altijd door relaties kerstpaketten en flessen wijn bij ons op kantoor gebracht en die verdelen we onderling.
Dus niks te klagen.
Bellatrix schreef:Onze schoonmaker op het werk krijgt geen pakket omdat hij zelfstandige is. Dus wij hebben met iedereen op de vloer geld ingezameld en een pakket gegeven. Plus meerdere cadeaubonnen. Waarde was ruim €300.
Supermooi dat iedereen hem zo waardeert. Hij was erg verrast toen we het net gaven.
Bellatrix schreef:Onze schoonmaker op het werk krijgt geen pakket omdat hij zelfstandige is. Dus wij hebben met iedereen op de vloer geld ingezameld en een pakket gegeven. Plus meerdere cadeaubonnen. Waarde was ruim €300.
Supermooi dat iedereen hem zo waardeert. Hij was erg verrast toen we het net gaven.