Fly_high schreef:Marije_jiplover schreef:@Fly_high: maar omdat ik het zo ongelooflijk smerig vind ruiken, kan ik gewoon geen enkele reden verzinnen om het te willen proberen.
En van de mensen die ik ken die ooit gerookt hebben, ken ik er ook geen één die niet zegt de eerste hijs enorm smerig gevonden te hebben. En dan snap ik dus zelf niet waarom men er dan na die eerste smerige hijs en die vieze geur die je verspreid, mee door zou gaan.
Dat je, nadat je doorgezet bent, eenmaal verslaafd raakt, dat snap ik wel, maar dat het smerige van die eerste hijs niet afschrikwekkend genoeg is, vind ik wel gek.
Ik vond mijn eerste slok bier ook echt niet lekker en ik drink nu nog steeds geen bier. Wijn vind ik zo nu en dan wel lekker, maar als ik dat nooit meer zou kunnen drinken, is er ook geen man over boord.
Ik heb geen alcohol nodig voor een gezellige avond, eerder in tegendeel, want ik word slaperig van alcohol.
Ik vond die eerste hijs ook al niet bijzonder smerig hoor, veel minder dan de eerste slok koffie ooit zeg maar. En het gevoel wat je direct van nicotine krijgt, soort milde roes, is voor veel mensen gewoon heel erg lekker (net zoals bij alle drugs), en dat slaat al aan zonder dat je verslaafd hoeft te zijn dus ook al bij die eerste hijs. Net zoals je niet verslaafd hoeft te zijn aan alcohol om dronken te kunnen worden. Alleen ervaren sommige mensen het wel als aan prettige toestand en anderen hebben er helemaal niets mee.
Ik probeer trouwens niemand te overhalen om te gaan roken, roken is echt bijzonder k*t voor je lichaammaar als iemand zich afvraagt waarom anderen roken, ik vind het qua psychische effecten gewoon de allerbeste legale drug wat er is. Snap dan weer niet waarom iemand zou blowen, wiet ben ik ooit hooguit slaperig van geworden en that's it. Ooit een tijdje gedaan als puber omdat het oh zo stoer was
maar snap de aantrekkingskracht van wiet echt niet.
dat heb ik allemaal niet ervaren bij een hijs aan een sigaret moet ik zeggen