Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:37

Kaygee schreef:
Mijn ex heeft gezegd dat hij niet voor het zaad van een ander kon zorgen... Zo noemde hij mijn kinderen dus, verbaast me nog steeds dat ik hem na die uitspraak heb laten leven.

Wat zei je? 'Ik ook niet,' en 'm dan afleveren bij z'n ouwelui?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:49

akishino schreef:
Hij had er een handje van om, als hij gedronken had, op de meest rare plekken te gaan plassen. Tegen de gordijnen, in de wasbak, in zijn kast, maar dus ook in mijn tas. Dat was wel de meest gore, gelukkig ben ik niet snel vies van iets, maar ik was not amused op dat moment moet ik zeggen. Nu is het wel een grappig verhaal én is zijn zoon een vriend van die van mij. Lijkt op zijn vader dus vanaf het moment dat ze alcohol mogen mag hij nooit meer blijven logeren _O- _O-

Hij mag niet meer blijven logeren?

Ik had deze ex gelijk uitgezwaaid :evaw:

:D

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:51

Soepblik schreef:
akishino schreef:
Hij had er een handje van om, als hij gedronken had, op de meest rare plekken te gaan plassen. Tegen de gordijnen, in de wasbak, in zijn kast, maar dus ook in mijn tas. Dat was wel de meest gore, gelukkig ben ik niet snel vies van iets, maar ik was not amused op dat moment moet ik zeggen. Nu is het wel een grappig verhaal én is zijn zoon een vriend van die van mij. Lijkt op zijn vader dus vanaf het moment dat ze alcohol mogen mag hij nooit meer blijven logeren _O- _O-

Maar dit is gewoon geen normaal gedrag. Het is niet zo dat als je een piemel hebt en staand kan plassen dat je alles maar mag volzeiken en onderpissen. Dan ben je echt heel gestoord. Raar gedrag. Onopgevoed.

Als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan :D
ken er meer die zo dronken zijn dat ze niet meer weten wat ze doen, maar dat is weer off topic :')

Niobe

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 23:03

Nah als je als een demente kat ergens gaat lopen zeiken in huis, dan moet je toch even bij jezelf te rade gaan of je wel lekker bezig bent.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 00:42

Poeh, ik vind dat hierboven ook wel heftig. Ben ook niet snel ergens vies van maar dit was ook wel vrij snel stoppen met drinken of exit geweest denk ik :=

Dorine92 schreef:
Blacky94 schreef:
Poh, wat niet :')

Het relatief "onschuldige" dat ie me mooier vond met make up op. Maar ook dat ik (in de zomer) vooral mn benen moest scheren. Daar echt wel eens knallende ruzie om gehad omdat ik in de lente nog geen zin en tijd had gehad maar het wel zo lekker weer was dat ik een jurkje aan had getrokken. Of ik niet wat anders aan kon trekken want hij schaamde zich om naast die behaarde benen te moeten lopen :+

Op zich snap ik dit wel eerlijk gezegd. Ik vind het er onverzorgd uitzien. Ik zou ook niet met een vent willen zijn die zijn lichaamsbeharing niet bijhoudt indien nodig. En dat iedereen dat dan kan zien vind ik ook niet leuk, maar ik vind het voor mezelf al niet leuk dus ik had in de winter al ingegrepen in jouw geval als ik je ex was

Blacky94 schreef:
Seks werd op een gegeven moment een soort "ruilhandel". Ik had/heb het één en ander aan gynaecologische problemen dus als ik zo weinig seks met hem zou blijven hebben dan werd ie toch wel verplicht om het maar ergens anders te zoeken want daar was zijn libido te hoog voor B-)
De laatste keer dat ik m zag claimde die nooit vreemd te zijn gegaan tijdens onze relatie, maar weet nog steeds niet of ik dat wel moet geloven.

Ook dit snap ik wel. Het is natuurlijk wel heel bot gebracht maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij dag in dag uit seksueel gefrustreerd rondloopt. Er zijn dan eigenlijk maar 2 opties, of het MET TOESTEMMING buiten de deur zoeken, of het uitmaken. Zonder toestemming (vreemdgaan dus) is inderdaad geen optie. Hij heeft dat waarschijnlijk gedaan omdat hij je niet kwijt wilde maar ook niet meer wist wat ie met zichzelf aanmoest op dat vlak.
Het blijft lastig als je niet dezelfde behoeften hebt op dat vlak. Ligt inderdaad niet aan jou maar ook niet aan hem
Het vreemdgaan ligt uiteraard wél aan hem. Hij had het moeten uitmaken

Haha, ingegrepen. De eerst volgende die dat probeert kan een dreun verwachten. Dan had ie lekker een modepoppetje ofzo moeten daten. Ik werkte toendertijd rustig 50-60u per week. Ik had wel wat anders te doen dan me druk maken om een paar beenharen. Zodra het stelselmatig lekker weer wordt gaat dat beenhaar eraf, maar zolang 99% van de tijd mn benen bedekt zijn vind ik het gezegend. En het was ook geen probleem in huis of zolang ik een lange broek (of panty) droeg. Maar zodra een ander er potentieel iets van kon vinden werd het ineens wel een probleem :evaw:

En wat betreft de seks, ik lag daar op een gegeven moment pijn te lijden en deed dat ook niet bepaald voor mn lol. Dus if anything had ie wel wat meer begrip mogen opbrengen voor de situatie in plaats van maar te eisen dat ik ondanks de pijn, seks met hem zou hebben. Om nog maar niet te beginnen over dat een deel van die pijn waarschijnlijk veroorzaakt werd zodat hij er maar niks omheen hoefde te doen. Ik zag in die periode mn HA en gyn regelmatig, en dat wist ie, hij is zelfs nog een paar keer meegeweest, dus nee, niks "geen andere keus". Zoals anderen al aangaven had ie ook gewoon z'n hand (of pop/speeltje/whatever) wat meer kunnen gebruiken. Sorry, maar ik vind je 2 opties echt kul :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 04:55

Blacky94 schreef:
Sorry, maar ik vind je 2 opties echt kul :o

Ik ben het zo met je eens.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 05:31

Yavanna schreef:
Soepblik schreef:

Maar dit is gewoon geen normaal gedrag. Het is niet zo dat als je een piemel hebt en staand kan plassen dat je alles maar mag volzeiken en onderpissen. Dan ben je echt heel gestoord. Raar gedrag. Onopgevoed.

Als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan :D
ken er meer die zo dronken zijn dat ze niet meer weten wat ze doen, maar dat is weer off topic :')

Ik woon op de wallen, en zelfs de meest dronken Britse toeristen kunnen gewoon de gracht vinden (of zij daarna nog gevonden worden is een ander verhaal). In huis gaan lopen pissen is geen symptoom van zeer dronken zijn maar gewoon heel erg raar.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 05:57

Ik heb verschillende prijsbeesten gehad :')
1 ex zette me vaak op de weegschaal om mijn vetpercentage te meten..
Zijn moeder was ook stapelgek, die kocht voor mijeen pyjama als cadeautje in maat L (vervolgens had ze een S gekocht die zelfs nog te groot was) Ze stimuleerde ook vaak dat hij moest afspreken met een ex van hem, want ze was zo leuk :roll:
Oh en studeren voor mijn examens en daardoor minder afspreken, begreep hij ook helemaal niet. 2u per dag was toch wel voldoende?

Mijn "beste" ex is toch wel iemand waarmee ik 4 maanden heb gedate. Maar achteraf bleek alles gelogen. Zelfs zijn naam was gelogen, leeftijd, vrouw en kind(eren?.
En zijn vriendin en collega's die ik verschillende keren heb ontmoet speelden dit dus mee 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 06:07

Farjen schreef:
Ik heb verschillende prijsbeesten gehad :')
1 ex zette me vaak op de weegschaal om mijn vetpercentage te meten..
Zijn moeder was ook stapelgek, die kocht voor mijeen pyjama als cadeautje in maat L (vervolgens had ze een S gekocht die zelfs nog te groot was) Ze stimuleerde ook vaak dat hij moest afspreken met een ex van hem, want ze was zo leuk :roll:
Oh en studeren voor mijn examens en daardoor minder afspreken, begreep hij ook helemaal niet. 2u per dag was toch wel voldoende?

Mijn "beste" ex is toch wel iemand waarmee ik 4 maanden heb gedate. Maar achteraf bleek alles gelogen. Zelfs zijn naam was gelogen, leeftijd, vrouw en kind(eren?.
En zijn vriendin en collega's die ik verschillende keren heb ontmoet speelden dit dus mee 8)7

Die tweede is echt erg :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 07:01

Oh en nog een leuk verhaal :D Eigenlijk ben ik meer de gekke hierin :')
Mijn ex ging altijd op zondag naar de voetbal en dronk achteraf wat bier met vrienden.
Erna zouden we dan afspreken.
Dus ik krijg een sms dat hij op weg naar huis was dus ik kon langskomen.
Eenmaal thuis vroeg hij of ik wat eten kon meenemen voor hem.

Dus ben ik voor hem kebab gaan halen (Ik ben vegetariër en hele wagen stonk ernaar :') )
Stond ik aan de deur, geen gehoor.. Paar keer op de deurbel, ... dan maar gebeld naar zijn telefoon, ook niets..
Ik was zo boos dat ik een half uur naar hem was gereden, hele stad door voor die stink kebab en dan liet hij mij er gewoon staan. Ik heb die kebab door de te smalle brievenbus gepropt, dus het zilverpapier scheurde, oeps :+
Achteraf bleek hij straalbezopen en was hij in slaap gevallen

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 07:23

Uhm tja.

Ik had 1 ex die een vreselijke muzieksmaak had. En ben gewend altijd een radio aan te zetten. We konden uren telkens als we langs de radio liepen hem weer terug op de andere zender zetten :o Is uiteindelijk uitgegaan door een paarden of voetbal gedoe.

Andere ex begon ik al zat te raken toen we een keer ergens ijs gingen halen. Ik had een hecht vriendengroepje met 4 meiden en 5 jongens. Met 1 van die jongens was ik opgegroeid en eig altijd samen op school enz. Ex jaloers natuurlijk. Nu was er net een verhaal verteld over dat daar alcohol in de ijs zou zitten. Iedereen snapte dat het geen waar was behalve ex. Die ging aan zn ijs ruiken toen die vriend langs liep en net nog een duwtje gaf. Ex ter plekke boos op mij. Ik zou iedereen tegen hem opstoken en gaf niks om hem maar alleen om mn vrienden en beestjes. Toen maakte ik hem ter plekke terwijl hele terras meegenoot ex. Hij was overigens 21 en ik 16 :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 08:30

akishino schreef:

Die man is gewoon niet zindelijk. Die moet je s'nachts in de kennel of in de bench houden. Overigens zou voor mij zijn opmerking dat paarden zouden stinken al voldoende zijn om te weten dat hij met mij geen toekomst heeft.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 09:09

Tja het gebeurt wel vaker dat mannen die te diep in het glaasje hebben gekeken, denken dat ze op de WC piesen en dat dan op een rare plek doen.... erg smerig, in je tas slaat wel echt alles zeg!!

Pumpkinbroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 09:51

Bestek mocht tijdens het eten niet tegen mijn tanden aankomen.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 10:01

pmarena schreef:
Tja het gebeurt wel vaker dat mannen die te diep in het glaasje hebben gekeken, denken dat ze op de WC piesen en dat dan op een rare plek doen.... erg smerig, in je tas slaat wel echt alles zeg!!

Nee dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Die "gebeurt wel vaker" herken ik niet. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik enkel met mannen omga die het gewoon netjes op het toilet doen of wanneer het conceptueel gepast is om ergens overheen te plassen (aka het kampvuur uitpissen), in plaats van een losgeslagen zwijn wat het na een glaasje teveel niet meer op kan houden en het dan maar in je tas laat lopen. Dan ben je echt niet goed wijs.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 10:06

Mijn kaken knakken nog wel eens tijdens het kauwen. Doe ik niet met opzet, vind het zelf ook irritant.

De ex: "kun je daar mee ophouden? Ik kan daar slecht tegen"
En dat iedere keer weer. :roll:

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 10:12

Mijn ex kon compleet uit z'n dak gaan als ik stopte voor een zebrapad.. hier stak dan ook daadwerkelijk iemand over...

Een andere ex:
Hij: "heb je ook weleens dat je slaapt en droomt over goede seks en dan lachend wakker wordt?"
Ik: eh.. wat?
Hij: "ja was niet met jou"
Ik: eh.. wat?

En mijn 1e ex:
Hoezo geen seks als je ongesteld bent? Je bloed toch niet uit je muil?

Ehh oke, doeiiii!!!!

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 10:48

anjali schreef:
akishino schreef:

Die man is gewoon niet zindelijk. Die moet je s'nachts in de kennel of in de bench houden. Overigens zou voor mij zijn opmerking dat paarden zouden stinken al voldoende zijn om te weten dat hij met mij geen toekomst heeft.

Dit is geloof ik wel een Brabants dingetje... Mijn eerder genoemde ex-1 deed dit ook, met als toppunt dat toen hij straalbezopen was met carnaval hij in zijn eigen kast stond te pissen. Hij had alleen de pech dat de slaapkamer van z'n ouders en hun kast er precies onder zat. Moeder was niet te spreken de andere ochtend toen al hun kleding dus onder gezeken bleek te zijn :+
Gelukkig in onze tijd samen nooit iets gebeurd verder, maar vies van drank is 'tie nooit geweest (en dat terwijl ik het wel lust, maar meestal geen trek erin heb :o).

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 10:50

Heb nog niet alles gelezen, maar een topic openen als tegenhanger met leuke dingen die je vriend/partner/vriendin zegt of doet *D . Als herinnering dat er ook leuke partners bestaan :P

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 11:08

Mijn eerste ex heeft het overigens tot 2 keer toe gepresteerd me ten huwelijk te vragen tijdens het gesprek waarin ik mijn twijfels over de relatie uitte. Een kans voor een derde keer heeft hij niet gehad. Het schaap :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 11:13

Haha. Die van mij heeft me ten huwelijk gevraagd in de auto, tijdens het autorijden. :') ;(

Nu was dat ook wel echt een gevalletje 'romance is dead'.

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 11:40

Hahaha ik lach me rot hier!!!!

Helaas moeten we eerst wat kikkers kussen voor we de Prins hebben gevonden.......Maar sommige van jullie kikkers :') -O- :brr:
Laatst bijgewerkt door DDDara op 24-10-22 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 11:40

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 11:57

Ik stond regelmatig spontaan een appeltaart te bakken. (Leuk en lekker toch!?)
Dan liep hij binnen en zei woest: je verwarmt de oven te lang voor!!
(Wel ‘gezellig’ taart willen eten die middag) :+

Als ik vroeg waarom hij mij minder leuk behandelde dan anderen(lees: de rest van de wereld) dan was het: Jij bent eigen.. -O-

Als ik de vaatwasser inruimde kreeg ik te horen(ook weer kwaad/chagrijnig): En er mag geen één rijstkorrel in belanden… :roll:

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 12:10

Amalarab schreef:
Ik stond regelmatig spontaan een appeltaart te bakken. (Leuk en lekker toch!?)
Dan liep hij binnen en zei woest: je verwarmt de oven te lang voor!!
(Wel ‘gezellig’ taart willen eten die middag) :+

Als ik vroeg waarom hij mij minder leuk behandelde dan anderen(lees: de rest van de wereld) dan was het: Jij bent eigen.. -O-

Als ik de vaatwasser inruimde kreeg ik te horen(ook weer kwaad/chagrijnig): En er mag geen één rijstkorrel in belanden… :roll:

Wauwww ja dat herken ik ook wel van mijn ex. Tegen eigen personeel leuk doen, bezorgd zijn, vragen hoe het is en alles en vervolgens tegen z’n eigen vriendin alsof ze een hond is tekeer gaan :')
Lekker aangeleerd sociaal gewenst gedrag maar eigenlijk van karakter een enorme l*L zijn…