chevax schreef:Uhm…. wat is AH premium?
Daarmee krijg je onder andere 10% korting op biologische producten. Ik heb een jaarabonnement voor 12,50 via Bol.com gekocht en kreeg toen ook nog een Bol.com bon van 7,50 euro. Dus ik had het er zo uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:chevax schreef:Uhm…. wat is AH premium?
Krijg je dubbele zegels oa, ook koopzegels. Als je al veel bij de ah komt of besteld is dat echr wel nuttig om te nemen. Volgens mij ook voordelen met bestellen?
Edit: te laat
elnienjo schreef:Je betaalt dus geld om duurdere (biologische) producten te kopen die met korting vaak nog steeds duurder zijn dan niet biologisch. Slimme marketing van de Appie...
elnienjo schreef:Je betaalt dus geld om duurdere (biologische) producten te kopen die met korting vaak nog steeds duurder zijn dan niet biologisch. Slimme marketing van de Appie...
elnienjo schreef:Ik denk dat de coalitie eerder in wil grijpen als de economie dreigt te bezwijken, zolang er nog flink gespendeerd wordt door de bovenste helft voelen zij de noodzaak niet.
MyWishMax schreef:En je hebt ook voordeel met bestellen toch? Qua dagen? Of ook kosten?
elnienjo schreef:Ik koop niks biologisch maar het staat me sowieso tegen om te moeten betalen voor een kortingskaart. Sinds de prijsstijgingen ga ik sowieso minder naar Appie.
Benzz schreef:elnienjo schreef:Ik denk dat de coalitie eerder in wil grijpen als de economie dreigt te bezwijken, zolang er nog flink gespendeerd wordt door de bovenste helft voelen zij de noodzaak niet.
En waar gaat al die tegemoetkoming van betaald worden dan? Als de economie instort komt er ook bij het rijk een stuk minder binnen en zal er fors bezuinigd moeten worden.
cursebreaker schreef:elnienjo schreef:Ik koop niks biologisch maar het staat me sowieso tegen om te moeten betalen voor een kortingskaart. Sinds de prijsstijgingen ga ik sowieso minder naar Appie.
Je betaald Niet voor de bonus kaart hoor![]()
Je betaald voor koopzegels en extra opties zoals ah premium en bezorg bundels, waar je voor kiest.
Maar voor de bonus kaart waar je gewoon de normale bonus wekelijks mee krijgt betaald niemand geld.
cursebreaker schreef:Ik snap het gezeur over premium/exclusieve 'content' ook gewoon niet zo goed moet ik eerlijk zeggen.
Niemand verplicht je toch om voor exclusieve dingen te betalen, of dat nu voor exclusieve boek/film/game releases gaat of exclusieve services in welke sector dan ook, zo ook de supermarkt branche. Maar de basis kortingen zoals de bonus kaart, kan gewoon iedereen gebruik van maken en da's prima. Wil je van exclusieve dingen gebruik maken, betaal je. Zo werkt het helaas nu eenmaal toch![]()
Ik wil ook heel graag het nieuwe Hogwarts spel van Harry Potter in exclusieve editie maar daar mag je zo'n 150e meer voor neertellen, omdat je extra dingen erbij krijgt ook. Dat zijn gewoon keuzes die je moet maken. Ik ga dat in dit geval dan ook niet doen bv. En voor ons is AH premium wel weer interessant genoeg om ervoor te betalen, net als de bezorgbundel die we er jaarlijks echt met gemak uithalen en veel service voor terug krijgen.
--
Van die bonus box aanbiedingen wekelijks, activeren wij ook zeker altijd de helft van de producten van, erg fijn ook