Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:14

Matheno schreef:
Is er eigenlijk überhaupt iemand die wild wordt van Live Laugh Love? _O-

Volgens mij mag je dan niet meedoen :')

De shrine van Kaatastrof zou zo hier in huis mogen staan 8-)

En voor de twijfelaars: gewoon meedoen! De hints hoeven niet super ingewikkeld te wezen. Ook een simpele hint is leuk..

Castilja, ik hou wel van een uitdaging *\o/*

marleen_88

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:28

Ik zag Harry Potter langskomen. Daar heb ik helemaal niets mee, net als LOTR en GOT. Ik heb het ook allemaal niet gekeken, dus echt een flop voor mij.

Speciaal bier is ook een flop, ik heb een glutenallergie. Ik drink overigens ook geen wijn en koffie. Thee wel, ik ben dol op rooibos vanille. En vergeet de chocola niet, ik ben dol op wit.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:37

Leuk paard miccamaaike! Je huiskamer trouwens ook!

Ik drink geen koffie of bier, mijn vriend wel.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:43

Ik woon sinds kort dichtbij een jumbo, dus ik stop het pakket gewoon vol jumbospullen. Lekker makkelijk! _O-

Ik hoop dat ik er nog bij zit, krijg goede hoop nu ik bijgelezen heb :-)

Voor mij geen Disney, marvel of f1.

Heb al eerdere jaren meegedaan, maakte pakket altijd samen met mijn jongens open. Kleinigheidje zijn tot nu toe altijd wel gewaardeerd door ze, maar ze weten dat het voor moeders is dus zeker niet verplicht! :-)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:44

Joehoe ik sta weer officieel op de lijst *\o/*

Dus ook maar even een voorstelrondje.

Vina, 33 jaar, wonende te Bornem (BE) met vriend en 2 geweldige poezen, en het paardenkind Daisy staat 10 minuutjes verderop.

Tops
De poezen zijn 2 zusjes van ruim 1 jaar oud. Ze mogen alles eten, en ook met alles spelen.
Paardenkind Daisy is 20 jaar en staat op pensioen, en mag ook alles eten. Verder denk ik niet dat ik voor haar nog veel nodig heb, na haar al 10 jaar bij mij te hebben, heb ik zowat alles wat ik maar bedenken.

Verder lees ik heel veel en heel graag. Sinds een paar maanden ook in het Engels!
Ik ben altijd héél blij met boeken, maar ik heb er al ZO veel, en ik heb nergens een lijstje van welke ik al heb/nog wil, dus dat is waarschijnlijk nogal onhandig haha. Ik heb ook een audio-abo via Kobo.

En de oorlog natuurlijk. WOII. Mijn passie. Het klinkt misschien gestoord, maar ik denk niet dat ik dat ben :') Ik werk als gids in een Nationaal Gedenkteken, het Fort van Breendonk. De reden dat ik mijn voorstelrondje gisteren niet gedaan heb, is omdat ik op mijn examen Engels voor Breendonk zat te zwoegen - en het was het waard hoor: ik ben geslaagd!
Dus vanaf nu mag ik mijn rondleidingen zowel in het Nederlands als in het Engels geven! *\o/* In het najaar start mijn opleiding om ook in het Fort van Liezele te mogen gidsen, hopelijk haal ik dat examen ook. Dat is WOI, en daar heb ik nog maar héél weinig lees- (of kijk)materiaal over, dus mocht mijn Santa die kant willen uitgaan, zou dat best wel kunnen werken! Maar dat is uiteraard geen verplichting :)

Game of thrones, Jurassic Park, The hunger hames, Harry Potter = *\o/*

Dikke top: oortjes! Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon, en de "normale" oortjes passen niet meer, echt balen.
Ze zijn in de Action niet te vinden (hier), dus mijn favo oortjes-optie valt daarmee weg. Ik heb een Samsung A53, en de oortjes moeten in de oplader-aansluiting, als dat logisch klinkt.

Ik vertelde vorig jaar (mocht mijn SS daar gaan kijken) dat ik geen bad meer heb (ik baal nog steeds) maar wel een jacuzzi. Die jacuzzi gaat eruit, onding hahaha. Volgend jaar zet ik terug een zwembad! Opblaasbeesten zijn altijd welkom, want ik heb de mijne allemaal weggegeven toen ik het zwembad weg gaf..
De eendjes van Indinn van vorig jaar zijn heel vrolijk geadopteerd door de poezen :D

Flops
Alcohol - geurkaarsen/wierook/geustokjes etc - zeep, deosetjes - snoepgoed.
Oké, zoute popcorn mag altijd, maar de popcorn die nog in de microgolfoven moet is hier in de voorraadkast al zeer aanwezig haha. Indien mijn Santa in NL zou wonen: ik ben gék op jullie pindasaus, het merk maakt geen moer uit, hij is sowieso 10x beter dan de onze haha, en het is de enige saus waarmee ik mijn vriend kan overtuigen om rijst te eten.

Tweedehands is geen enkel probleem!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:45

Disney vind ik leuk! Harry Potter ook maar dan vooral Dobby <3
Marvel en F1 heb ik niets mee.

De deelnemers lijst schiet al behoorlijk op ! :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:48

Bienotje schreef:
Ik woon sinds kort dichtbij een jumbo, dus ik stop het pakket gewoon vol jumbospullen. Lekker makkelijk! _O-

Heb al eerdere jaren meegedaan, maakte pakket altijd samen met mijn jongens open. Kleinigheidje zijn tot nu toe altijd wel gewaardeerd door ze, maar ze weten dat het voor moeders is dus zeker niet verplicht! :-)

Als je mij hebt: witte chocomel graag :D :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 19:03

Witte chocolademelk :+: :+:

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 19:24

Banjer schreef:
Bienotje schreef:

Als je mij hebt: witte chocomel graag :D :))

Als jij een pakket vol met dat krijgt?!

Wasn't me O:)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 19:29

Ik zal me ook nog even voorstellen;
Desiree, 33 jaar en ik woon in Zeeland met mijn vriend, 2 honden (Pip - kruising schotse collie & Ginny - dwergpincher) en sinds een paar weken onze rode kater Dirk. Ik zal later nog wat foto's toevoegen ook.
Ik heb nu al een paar jaar meegedaan met Secret Santa dus ook in oudere topics is nog van alles te vinden aan tops/flops. Ik probeer ook altijd actief te zijn zodat mijn SS een idee heeft, echter, ik vind het sowieso leuk dat iemand de moeite doet om voor me te shoppen dus zie mijn suggesties als handvatten maar zeker niet als eisen, wijk er gerust van af :)
Ons huis is ingericht met veel kleur, div meubels van mango hout en vrij industrieel/stoer qua look. Ik zit 's winters graag binnen en maak het dan ook graag gezellig met kaarsjes, luchtjes etc. We hebben (helaas) geen bad. De plannen waren eerst te gaan verhuizen maar helaas is de zoektocht niet gelukt dus voorlopig is de zoektocht even gestopt/op een waakvlammetje gezet.
De plannen zijn om kerst & oud en nieuw dit jaar in het buitenland (het plan is Hawaii) te vieren, dus iets leuks om mee te nemen op vakantie is ook een top. We zijn altijd super actief dus bv wandelsokken o.i.d. zijn altijd welkom.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:03

Ik ben wel een groot disney fan en nog een stiekem Harry Potter geek zit ook te wachten op het nieuwe spel! Wilde een keer kijken voor grappige stofjes om bandannas te maken voor de honden :=

Mijn dolce gusto is mijn grootste vriend ben echt cappuccino verslaafd.
Ik hou wel van chocolade maar wil graag gaan afvallen dus probeer de verleiding te verslaan.

Dit zijn mijn beestenliefdes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:05

Ikzoek nog iets leuks voor boven mijn bank,,

Zoals iets van dit om fotos van mijn paard in te doen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iemand ideeeen?

Ik gooi straks even een voorstelrondje erin!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:10

candalisa schreef:
Ik ben wel een groot disney fan en nog een stiekem Harry Potter geek zit ook te wachten op het nieuwe spel! Wilde een keer kijken voor grappige stofjes om bandannas te maken voor de honden :=

Ik hou wel van chocolade maar wil graag gaan afvallen dus probeer de verleiding te verslaan.

[ [url=m/fNfVnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6RZnJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uHOG5a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNRXk8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is niet eerlijk voor 1 persoon om zo veel super knappe dieren te hebben <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:16

Candalisa heb jij toen niet foto's gemaakt toen m'n oma 90 werd? In balgoij?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:30

Wauw wat zijn er al weer veel berichtjes bij gekomen.
En het gaat snel met de lijst, gelukkig zit ik er bij.
Leuk al een foto van een kerstboom, met deze temperatuur denk ik nog niet aan kerst maar het is sneller dan je denkt.

Bienotje dat is makkelijk, effe naar de jumbo en klaar is het pakket :D
Ik bestel gewoon een cadeaubon hahaha

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:32

Ik twijfelde ook om mee te doen, maar zal je net zien: ben je eruit dat je mee wilt don en dan zit het vol. Dus toch maar aangemeld. Ik doe voor de derde keer mee.

Ik ben Angelique, een Noord Hollandse vrouw van 39 en getrouwd met een Brabantse man. We wonen in Haarlem. Bewust geen kinderen om heleboel redenen maar wel twee katten. Die laatste laten alle speeltjes links liggen, alleen een prop papier is goed genoeg voor ze. :+ Snoepjes vinden ze beide wel helemaal geweldig, daar zijn ze absoluut niet kieskeurig op, ze lusten alles en ze helpen graag mee uitpakken.

Ik zelf ben dol op zoet. Drop, snoepjes, chocola, jammie! Alleen witte chocola noem ik geen chocola en de hype van caramel met zeezout snap ik niet en vind ik dan ook niet lekker. Ik ben dol op (lokaal)speciaalbier vooral de bieren met een hoger alcohol percentage. Niet voor niets vroeg ik tijdens mijn huwelijk om een flesje bier uit de eigen regio ipv een cadeaulijst. Dat leverde een mooie verzameling op. Ik hoop heel erg dat mijn naam bij de Bokker terecht komt waarvan haar vriend een brouwerij heeft. *\o/* Ook likeurtjes drink ik graag, zolang er geen zuivel inzit want dan wordt ik misselijk. (Oude) kaas, worst, en de meeste chipssoorten lust ik ook.

Helaas doe ik op dit moment niets meer met paarden. Ik wandel veel, lees graag tijdschriften en volg sinds 1997 de Formule 1. Tijdschriften van de Formule 1 zijn altijd welkom, want die koop ik niet zelf. Ook voetbal volg ik graag, Feyenoord is mijn club. Ik ben fan van Metallica (vooral het oude werk van voor 1991) en ga graag naar concerten en festivals.

Make up gebruik ik niet, zelfs niet op mijn bruiloft. Plaids/ kleedjes heb ik genoeg in huis en ook de bordjes met live, laugh ect zijn niet aan mij besteed. Het kan mij niet gek genoeg zijn, glitters,confetti, noem maar op. Vind ik alleen maar leuk. Ook eenhoorns,alpacas,troetelbeertjes en my littl pony houden het kind in mij levend. :+ Ik wordt graag verrast.

Tweede hands heb ik liever niet, en ook heb ik genoeg zooi voor in huis, behalve kaarsen. Je kunt ket deze hoge gasprijzen nooit genoeg kaarsen in huis hebben, dus daar doe je mij wel een plezier mee. Vooral stompkaarsen in diverse grotes en kleuren.

Ik werk in een bakkerswinkeltje. Hoewel mijn baas de lekkerste kersttulbanden, stollen en kransjes maakt, doet hij niets aan kerst voor zijn personeel. Aangezien ik dol ben op kerstpakketten was dat wel een domper toen ik daar twee iaar geleden begon. Dus dat is een van de redenen om aan Secret santa mee te doen. Toch een pakket uitpakken in december! En daarnaast verras ik graag mensen en geef ik graag cadeautjes.

Een echt "vreetpakket" word hier wel gewaardeerd. Niet iedereen houd daar van, maar ik wel.

Nou, dit is al een erg lange post. Mochten er meer dingen langskomen waarvan ik denk: dat is nou leuk! Of: dat is nou echt niets voor mij! Dan zet ik dat uiteraard in het topic neer.

En anders kan je altijd nog andere edities teruglezen, daar staat ook een hoop info.

Oh ja, tot slot: Huiskamertopics zijn niet aan mij besteed, daar reageer ik weinig in.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:36

Wat een heerlijk percentage bierliefhebbers hier <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:37

capopjekop schreef:

Jaaa jij was een van mijn eerste shoots kwam laatst nog een keer foto’s tegen!

Balenciaga schreef:
candalisa schreef:

[ [url=m/fNfVnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6RZnJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uHOG5a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNRXk8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is niet eerlijk voor 1 persoon om zo veel super knappe dieren te hebben <3

Hahaha dankjewel ze maken goed wat ik te kort kom zeg ik altijd :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:39

oh ja... bier drink ik niet... ik word al misselijk als ik het ruik... en ik drink trouwens helemaal geen alcohol... Ik drink eigenlijk alleen de witte chocomel waar ik het eerder over had... letterlijk 1,5 - 2 liter per dag :D

Bij uitzondering drink ik wel thee (groene thee in allerlei smaakjes, of rooibos), of waterlimonade (tropical fruit, of reine claude)... :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:57

1,5 liter chocolademelk per dag? Ik ben al misselijk van het idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:00

Ik ook.. en voor mn gevoel tonnetje rond _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:01

ik word juist misselijk als ik het niet drink :=
Wel witte he... gewone chocomel lust ik trouwens ook, maar daarvan drink ik geen 1,5-2 liter per dag weg... :)

Oh ja... nog iets dat ik niet lust: koffie, mokka en alles dat daarop lijkt :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:10

Harry Potter is leuk! Ik ben een Ravenclaw haha!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:17

Nu ik andere mensen hun tops en flops zie ben ik misschien wel wat karig geweest. _O-

Harry Potter moet je bij mij niet mee aan komen. JK Rowling en ik kunnen qua... levenskeuzes niet door één deur. :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:21

candalisa schreef:
capopjekop schreef:

Jaaa jij was een van mijn eerste shoots kwam laatst nog een keer foto’s tegen!

Als je ze nog niet hebt weggegooid inmiddels zou ik ze graag nog wel willen ontvangen als dat kan. M'n laptop is toen gecrashed en ik heb er nog maar een paar die ik toevallig op fb had gezet. Mooie herinneringen aan mijn oma die dag.

Warme dranken maak je mij niet zo blij mee. Vind ik allemaal niet lekker. Een likeurtje wel, ik test graag nieuwe drankje uit. Spekkieshotjes bijvoorbeeld of zure matten drank. Vooral lekker zoet vind ik lekker. Van melkachtige likeuren word ik misselijk.