Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Bedankt allemaal! Gesprek is erg goed gegaan! Aankomende maandag heb ik om 09.30 mijn 2de gesprek en direct aansluitend een meeloopdag, en als dat goed gaat dan donderdag een assessment.
Dresscode voor de meeloopdag: geen blote schouders, geen blote tenen, alles netjes en gekleed "wat je nu aan hebt is prima". De outfit krijgt dus een tweede dag maandag
Vjestagirl schreef:Surpise, het is totaal wat anders geworden XD.
Vanmorgen ben ik met mn moeder Utrecht in geweest omdat het me tóch niet lekker zat. En voila: dit wordt de outfit. Donkerblauwe nette broek (met vouw) en shirtje en blazer in het petrol. Er komt waarschijnlijk nog iets van een kleurige ketting op, en ik ga de bruine laarsjes eronder dragen.
Dit wordt het; hier voel ik me lekker in en is voor mij een goede mix tussen comfortabel en netjes, niet te veel kleur maar ook niet teveel kraai.
[ [url=m/cApuPp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bedankt allemaal voor de (hele wisselende input)!
Vjestagirl schreef:Bedankt allemaal! Gesprek is erg goed gegaan! Aankomende maandag heb ik om 09.30 mijn 2de gesprek en direct aansluitend een meeloopdag, en als dat goed gaat dan donderdag een assessment.
Dresscode voor de meeloopdag: geen blote schouders, geen blote tenen, alles netjes en gekleed "wat je nu aan hebt is prima". De outfit krijgt dus een tweede dag maandag
BrankaZ schreef:Vjestagirl schreef:Bedankt allemaal! Gesprek is erg goed gegaan! Aankomende maandag heb ik om 09.30 mijn 2de gesprek en direct aansluitend een meeloopdag, en als dat goed gaat dan donderdag een assessment.
Gefeliciteerd!
Persoonlijk zou ik niet precies dezelfde outfit aantrekken naar het tweede gesprek. Het kan de indruk geven dat je alleen die kleding hebt. Kijk of je een ander shirtje of broek hebt of kan vinden zodat het toch weer iets anders oogt.
Moet wel zeggen dat petrol je goed staat, zowel het jurkje als dit shirt en blazer
luuntje schreef:Hoe is je 2e gesprek gegaan?